Algemene MotoGP topic

Toch wel jammer: Lecuona naar de superbikes op een Honda. Heb het idee dat hij net begint te wennen nop de KTM en al mooie dingen heeft laten zien.

Tuurlijk jammer, maar als je dan ziet wie er volgend jaar op de tech3 komen te zitten is het wel begrijpemijk.
 
Toch wel jammer: Lecuona naar de superbikes op een Honda. Heb het idee dat hij net begint te wennen nop de KTM en al mooie dingen heeft laten zien.


Tuurlijk jammer, maar als je dan ziet wie er volgend jaar op de tech3 komen te zitten is het wel begrijpemijk.

Die jongen had gewoon op de "petronas"fiets moeten zitten komend jaar.
Vind het echt een schaamte dat zo n rijder naar de wsbk moet verkassen en dat Dovi gewoon weer terug komt in de gp paddock.
 
Die jongen had gewoon op de "petronas"fiets moeten zitten komend jaar.
Vind het echt een schaamte dat zo n rijder naar de wsbk moet verkassen en dat Dovi gewoon weer terug komt in de gp paddock.
Of op een VR46 fiets, maar ik kan me voorstellen dat niemand vertrouwen heeft in een goede (financiële) afloop.
 
Die jongen had gewoon op de "petronas"fiets moeten zitten komend jaar.
Vind het echt een schaamte dat zo n rijder naar de wsbk moet verkassen en dat Dovi gewoon weer terug komt in de gp paddock.
Helemaal mee eens....maar helaas heeft dat team centjes/sponsoring nodig en die brengt die ouwe italiaan mee. Ook de keuze voor Daryn Binder vind ik niet zo slim, maar ook daar zullen wel andere dingen meespelen dan pure rijderskwaliteiten.
Lecuona hoort op een MotoGP fiets thuis, is Spanjaard net als Gasgas O-)dus er zijn mogelijkheden8-)
 
De oude meester met zijn leerlingen.
Screenshot_20210916-211136_Chrome.jpg
 
Zijn Darryn en Dovi niet gewoon een kopie van wat Tech3 met hun rijderbezetting heeft gedaan toen Zarco wegviel bij KTM (en daarmee oliveira bij tech3 zoals morbidelli nu bij petronas)? Ik zie Darryn en Dovi gewoon als mensen die een jaar het zitje warm mogen houden zoals Petrux en Lecuona dat bij tech3 hebben gedaan. Beiden doen ze het m.i. goed als ze erop blijven zitten, sponsors mee kunnen krijgen en af en toe een keer in de kijker rijden, liefst zonder anderen eraf te rijden.

Overigens vind ik Lecuona het niet slecht doen, die zou nog een jaar extra kunnen gebruiken, maar ik snap ook wel dat de prio bij Fernandez en Gardner ligt, Lecuona gaat m.i. nooit wk worden.
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me erg ambitieus voor een rookie vanuit de moto3. De moto2 is schijnbaar toch wel een goede leerschool mbt afstellen van motoren oa op het vlak van elektronica.
 
Terug
Bovenaan Onderaan