Algemene MotoGP topic

bij de volgende kontrakt-periode met de fabrikanten (2227-2031) gewoon totaal verbod op al dat aero en ride-height gezever.
en geen duidelijke regels hierover, maar een simpel regelement :
*al wat van ver of dichtbij ook maar een beetje op een vleugel lijkt is verboden
*totaal verbod op eendert welk ride-height/start devices
 
bij de volgende kontrakt-periode met de fabrikanten (2227-2031) gewoon totaal verbod op al dat aero en ride-height gezever.
en geen duidelijke regels hierover, maar een simpel regelement :
*al wat van ver of dichtbij ook maar een beetje op een vleugel lijkt is verboden
*totaal verbod op eendert welk ride-height/start devices
Als je kijkt hoe goed de elektronische hulp dingen werken op straat motoren , dat zou waarschijnlijk niet zo’n ontwikkeling hebben door gemaakt zonder de racerij
En al de leuke vleugeltjes op ducati’s ook niet 😁
 
nee maar wel leuk, en laten we dat leuke nou maar optimaliseren door al die rommel eraf te halen. De eerste die ermee begint heeft een leuk voordeeltje, nu heeft iedereen het en is het dus gewoon overbodig, of de race nou 30 seconden langer duurt zal mij een wordt wezen, ik zie liever meer inhaalacties
 
280734963_10158293523905216_4389846689678407122_n.jpg
 
Ik zou Miller lekker nog jaartje laten zitten. Ideale teamgenoot en doet het gewoon heel prima. Bastia en Martin beide lekker nog een jaartje laten rijpen op de nieuwste machine. Je ziet aan Martin dat ie slecht met de druk om kan gaan.

Maar hee, wie ben ik ;-)
 
Ik zou Miller lekker nog jaartje laten zitten. Ideale teamgenoot en doet het gewoon heel prima. Bastia en Martin beide lekker nog een jaartje laten rijpen op de nieuwste machine. Je ziet aan Martin dat ie slecht met de druk om kan gaan.

Maar hee, wie ben ik ;-)
Klinkt als Kervin Bos. :+
 
Laatst bewerkt:
Ha, nou ik kan je één ding zeker zeggen. Ik ben niet Kervin Bos. Maar blijkbaar hebben we dezelfde gedachte over wie Miller moet opvolgen, of niet dus eigenlijk.
 
Ha, nou ik kan je één ding zeker zeggen. Ik ben niet Kervin Bos. Maar blijkbaar hebben we dezelfde gedachte over wie Miller moet opvolgen, of niet dus eigenlijk.
Zowel qua Miller als de rest van het verhaal.
Stressbestendigheid van Martin - jaartje verder wennen buiten het fabrieksteam - dus iedereen laten blijven waar die is. :t
Het was ook maar een grapje.
 
nee maar wel leuk, en laten we dat leuke nou maar optimaliseren door al die rommel eraf te halen. De eerste die ermee begint heeft een leuk voordeeltje, nu heeft iedereen het en is het dus gewoon overbodig, of de race nou 30 seconden langer duurt zal mij een wordt wezen, ik zie liever meer inhaalacties
Een fabrikant wil altijd sneller, da's hun bestaansrecht in de motogp.
 
Een fabrikant wil altijd sneller, da's hun bestaansrecht in de motogp.
de motoGP bestaat niet zodat fabrikanten steeds snellere motoren kunnen maken, de GP bestaat omdat mensen graag racen met motoren. hoe snel die uiteindelijk gaan doet nergens toe. ook zonder fabrieksteams zal er MotoGP blijven bestaan
 
Laatst bewerkt:
Ha, nou ik kan je één ding zeker zeggen. Ik ben niet Kervin Bos. Maar blijkbaar hebben we dezelfde gedachte over wie Miller moet opvolgen, of niet dus eigenlijk.

Valentino dan, 🤔
Na een geslaagde inburgeringscursus i.v.m. lage belastingen in Hollande👌
 
de motoGP bestaat niet zodat fabrikanten steeds snellere motoren kunnen maken, de GP bestaat omdat mensen graag racen met motoren. hoe snel die uiteindelijk gaan doet nergens toe. ook zonder fabrieksteams zal er MotoGP blijven bestaan

De MotoGP is een prototype klasse, juist om ontwikkeling te doen. Zonder fabrieksteams kan dat niet, want dan is er geen budget voor ontwikkeling in een fabriek. Je ziet ook geen klantenteam op Kawasaki rondrijden.

Er zal vast en zeker nog geracet worden, maar dan is het geen MotoGP meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan