Algemene MotoGP topic

Het team is de laatste tijd een afvoerputje voor ooit snelle rijders die veel te laat stoppen. Of zeg ik nu iets oneerbiedigs? (zal wel weer een pipo komen hier die gaat roepen: kan jij het soms beter dan?!*& :+)
Het team is juist de kweekvijver voor talent geweest. Quar en Morb reden er fantastisch en zijn beiden naar het fabrieksteam gegaan. Met Binder wordt weer op jong talent ingezet (alhoewel ik daar m'n twijfels bij heb). Met Dovi hadden ze volgens mij verwacht dat hij echt wel voor resultaten zou zorgen, en ze haalden iemand met heel veel ervaring binnen bij Yamaha. Dat het niet blijkt te werken, wisten ze niet op voorhand. Jouw opmerking gaat alleen op voor Rossi, die kreeg een plekje omdat het nu eenmaal Rossi is.
 
Het team is juist de kweekvijver voor talent geweest. Quar en Morb reden er fantastisch en zijn beiden naar het fabrieksteam gegaan. Met Binder wordt weer op jong talent ingezet (alhoewel ik daar m'n twijfels bij heb). Met Dovi hadden ze volgens mij verwacht dat hij echt wel voor resultaten zou zorgen, en ze haalden iemand met heel veel ervaring binnen bij Yamaha. Dat het niet blijkt te werken, wisten ze niet op voorhand. Jouw opmerking gaat alleen op voor Rossi, die kreeg een plekje omdat het nu eenmaal Rossi is.
Volgens mij was dat ook een eis van de sponsor dat dovi kwam.
 
Het team is juist de kweekvijver voor talent geweest. Quar en Morb reden er fantastisch en zijn beiden naar het fabrieksteam gegaan. Met Binder wordt weer op jong talent ingezet (alhoewel ik daar m'n twijfels bij heb). Met Dovi hadden ze volgens mij verwacht dat hij echt wel voor resultaten zou zorgen, en ze haalden iemand met heel veel ervaring binnen bij Yamaha. Dat het niet blijkt te werken, wisten ze niet op voorhand. Jouw opmerking gaat alleen op voor Rossi, die kreeg een plekje omdat het nu eenmaal Rossi is.
Jij bevestigt precies wat ik zeg... Het is wel eens anders geweest. En nu krijgen ze na Rossi en Dovi.... Crutchlow.

Ik hoop trouwens dat het met de sympathieke Mordbidelli nog goed komt, want dat valt bepaald niet mee, de laatste tijd...

Overigens petje af voor Darryn Binder, want vooralsnog doet hij het over het geheel genomen beter dan Remy Gardner en Raúl Fernandez en dat had denk ik niemand verwacht.
 
🧐
1659760383977.png
 
Tis net de staart van Godzilla 🙈

Het zal misschien wel werken, maar waren de aero regels niet zo dat er geen scherpe delen meer mochten uitsteken?

Het is wel tekenend dat Honda niet eens een fatsoenlijke fiets heeft en er ook ogenschijnlijk niks aan innovatie aan doet om hem werkbaar te krijgen en Ducati maar met nieuwe ontwikkelingen blijft komen.
 
Als het met de achtervinnen hetzelfde gaat als met de voorvinnen destijds, dan heeft elk team binnen een jaar een volledige achterspoiler. Wel mooi dat weer Ducati hier mee voorop loopt.
 
Zag ik nu het F1 logo achter op de Ducati van Zarco?
 
En wederom een voorbeeld van de ongelofelijke drive van een MotoGP coureur: Aleix gaat er bizar hard af en wil niets weten van een rolstoel. Nee, zelf lopen en op naar de kwalificatie! Nu nog kijken of hij goed gekeurd wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan