Algemene MotoGP topic

Vond het toch al een baan van niks...O-)
Ik hoop dat het er beter van wordt voor de coureurs..., en ik vind het geen mooie oplossing....

mijn zoon en ik vonden het een geweldig circuit 8-)
sp air.jpg



sp race win1.jpg
 
En bocht 2a en bocht 2b hoor er niemand over.
Och het is wat het is... het kleine beetje oude karakter wat nog in de baan zat is teniet gedaan, maar er kan geracet worden. Zoals de veenslang met de langzame rukhoek. Het wordt er allemaal niet leuker op maar de mensen die verantwoordelijk zijn, en niet zelf racen voelen zich er beter bij.
Men vraagt zich af waarom racen in noord Ierland en Man steeds populairder wordt..... Ik niet.
 
23.07 de race net terug gekeken.
23.08 MF MotoGP topic teruglezen over de wedstrijd.
23.08 klaar. O-)

Weinig napret. :+
 
Ik had verwacht dat 2a en 2b voor meer problemen zou zorgen, bv met doorglijden van fietsen tijdens een valpartij. Maar dat viel alleszins mee.
Ik ben geen fan van Fabio, maar damn wat een actie! 🤩
En *zucht*, hebben ze nou nog steeds niemand ter vervanging van Rob.....
🤐
Oh en betreffende de sprintraces, ik snap dat de coureurs er wisselend over zijn. Ik ben (nog) geen fan (maar wel benieuwd), ik denk dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de daadwerkelijke race. Maar dat zullen we moeten zien volgend jaar.
 
Ik had verwacht dat 2a en 2b voor meer problemen zou zorgen, bv met doorglijden van fietsen tijdens een valpartij. Maar dat viel alleszins mee.
Ik ben geen fan van Fabio, maar damn wat een actie! 🤩
En *zucht*, hebben ze nou nog steeds niemand ter vervanging van Rob.....
🤐
Oh en betreffende de sprintraces, ik snap dat de coureurs er wisselend over zijn. Ik ben (nog) geen fan (maar wel benieuwd), ik denk dat dit ten koste gaat van de kwaliteit van de daadwerkelijke race. Maar dat zullen we moeten zien volgend jaar.
Het lijkt me makkelijk, ben je een fan van een superieure coureur op een matige motor, of heb je liever een matige coureur met een superieure motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan