Algemene MotoGP topic

Bij LCR Honda is Rins verzekerd van fabrieksmateriaal. Gresini kon hem enkel een ‘22 fiets aanbieden.
Zoiets was het verhaal dacht ik.
 
Ik vind het jammer dat beide Suzuki boys dit jaar op een Honda zitten. Had graag één op een Honda en één op een Ducati of Yamaha gezien. Aan de andere kant, mocht het nu echt niet lukken, kunnen we wel concluderen dat het aan de Hon-bah ligt ;-)
 
Ik vind het jammer dat beide Suzuki boys dit jaar op een Honda zitten. Had graag één op een Honda en één op een Ducati of Yamaha gezien. Aan de andere kant, mocht het nu echt niet lukken, kunnen we wel concluderen dat het aan de Hon-bah ligt ;-)
Of dat de soes gewoon heel goed was ?!

Ik verwacht 0.0 van mir en rins maar ben wel erg benieuwd wat bijv Alex marquez gaat doen op de duc nu hij van de honda af komt.
 
Nog GP insiders hier die Bier willen winnen? *O**O*

 
Zo, ik vind deze livery echt heel gaaf.

334955263_129153366759449_3920602133957618212_n.jpg
 
Volgens mij is dit MotoE. Lijkt me sterk dat die desmodromische kleppen heeft.

Waarom je dan een motor moet afzeiken snap ik alsnog niet, maar da's een ander punt.
Ik dacht al.. wat een mooie kont. 8)7
Verder even verblind door Pramac.

Deze wil ik dan ook wel hoor. _O-
 
Zitten wel een aantal terechte punten in. Maar dat toeschouwers afhaken omdat bijv Rossi, Lorenzo enz. gestopt zijn vind ik kul. Ik persoonlijk kijk het voor de sport en tuurlijk heb ik ook mijn favoriete coureurs maar mochten die stoppen dan stop ik niet met kijken :] Vind het juist mooi om nieuwe talenten op te zien komen.

Qua geld is het wel een dingetje natuurlijk, “vroegah“ kon je F1, MotoGP, WSBK gewoon gratis kijken op diverse zenders maar tegenwoordig allemaal betaald en ook nog eens los van elkaar:r Neem de Ziggo discussie, ik had dat Ziggo Sport pakket vorig jaar puur voor de MotoGP maar ik betaalde dan ook automatisch voor bijv. het voetbal wat mij echt geen reet interesseert:+ Daarom nu de MotoGP videopass…

Anyway morgen beginnen de testdagen op Portimao:Y*O*
 
Geen speld tussen te krijgen. Het is ook allemaal peperduur, zowel de videopass als naar het circuit gaan.
Vorig jaar kocht ik nog een videopass voor een jaar voor 130eu. Nu is het gewoon 30eu per maand... 8)7

Waar is de tijd dat je op vakantieveilingen een zondagticket voor de TT kocht voor 15eu.
 
Zitten wel een aantal terechte punten in. Maar dat toeschouwers afhaken omdat bijv Rossi, Lorenzo enz. gestopt zijn vind ik kul. Ik persoonlijk kijk het voor de sport en tuurlijk heb ik ook mijn favoriete coureurs maar mochten die stoppen dan stop ik niet met kijken :] Vind het juist mooi om nieuwe talenten op te zien komen.

Qua geld is het wel een dingetje natuurlijk, “vroegah“ kon je F1, MotoGP, WSBK gewoon gratis kijken op diverse zenders maar tegenwoordig allemaal betaald en ook nog eens los van elkaar:r Neem de Ziggo discussie, ik had dat Ziggo Sport pakket vorig jaar puur voor de MotoGP maar ik betaalde dan ook automatisch voor bijv. het voetbal wat mij echt geen reet interesseert:+ Daarom nu de MotoGP videopass…

Anyway morgen beginnen de testdagen op Portimao:Y*O*
Ik denk dat dat Rossi effect niet onderschat moet worden. Hoeveel F1-fans zullen er in Nederland overblijven als Verstappen ermee stopt :+
 
Geen speld tussen te krijgen. Het is ook allemaal peperduur, zowel de videopass als naar het circuit gaan.
Vorig jaar kocht ik nog een videopass voor een jaar voor 130eu. Nu is het gewoon 30eu per maand... 8)7

Waar is de tijd dat je op vakantieveilingen een zondagticket voor de TT kocht voor 15eu.
Huh? Op de motogp site kan je die pass kopen voor 139,99?
 
Ik denk dat dat Rossi effect niet onderschat moet worden. Hoeveel F1-fans zullen er in Nederland overblijven als Verstappen ermee stopt :+
Ja dat is ook wel weer zo… Net als die oranje leger debielen in Oostenrijk wat zich zogenaamd “fan” noemt :r
 
Ja dat is ook wel weer zo… Net als die oranje leger debielen in Oostenrijk wat zich zogenaamd “fan” noemt :r
Tis gewoon echt om te janken...

Bij mij staat de MotoGP, SBK etc. echt op 1 hoor maar ik volg de F1 ook al vanaf kleins af aan en maak alles bewust mee vanaf pak um beet begin jaren 90. Uit interesse denk ik ook wel aardig wat te weten van de historie van zowel de motorsport als de F1.

Als je op een verjaardag of op het werk iets hoort over de formule 1 en je haakt erop in en je probeert iets aan te snijden zoals bijvoorbeeld dingetjes uit de begin jaren 90 over Prost/Senna, Mansell onverslaanbaar in de Williams met actieve vering, Hakinnen / Schumacher, Juan Pablo Montoya als een echte badass te keer kon gaan etc. etc. Dan staan ze je echt aan te kijken alsof je van een andere planeet komt.

Ieder z'n meug hoor, maar het is wel typerend voor de oranje brigade met hun jolige qud DJ's op de tribunes... (mijn god, ik begin echt te klinken als een ouwe zure vent _O- )
 
Zitten wel een aantal terechte punten in. Maar dat toeschouwers afhaken omdat bijv Rossi, Lorenzo enz. gestopt zijn vind ik kul. Ik persoonlijk kijk het voor de sport en tuurlijk heb ik ook mijn favoriete coureurs maar mochten die stoppen dan stop ik niet met kijken :] Vind het juist mooi om nieuwe talenten op te zien komen.

Qua geld is het wel een dingetje natuurlijk, “vroegah“ kon je F1, MotoGP, WSBK gewoon gratis kijken op diverse zenders maar tegenwoordig allemaal betaald en ook nog eens los van elkaar:r Neem de Ziggo discussie, ik had dat Ziggo Sport pakket vorig jaar puur voor de MotoGP maar ik betaalde dan ook automatisch voor bijv. het voetbal wat mij echt geen reet interesseert:+ Daarom nu de MotoGP videopass…

Anyway morgen beginnen de testdagen op Portimao:Y*O*

En daarnaast nog alle andere content aanbieders; Netflix, Videoland, Prime, HBO, Disney, YouTube, Spotify etc etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan