V Rossi 46
MF veteraan
- Onderwerp starter
- #11.276
Interessant stukje over de wijziging in het Moto3 regelement
Sinds 2017 is er echter een leasevergoeding van 60.000 euro verschuldigd, waarvan de teamvereniging IRTA ruim 40.000 euro overneemt. De leasekosten voor de motoren daalden zo voor de teams tot 20.000 euro per coureur en seizoen.
Bij KTM kost het materiaal zo'n 205.000 euro per GP-seizoen per GP-rijder. € 85.000,- voor het rollende chassis kosten twee testmotoren € 20.000,-, je moet een reserveonderdelenbudget van ongeveer 80.000 berekenen, het motorpakket voor de races kost 20.000,-
Moto3-Regeln: Neues Mindestalter & Testbeschränkungen
Fit für die WM-Saison 2023? Vor dem ersten Grand Prix in Portimão wirft SPEEDWEEK.com einen Blick auf das veränderte Regelwerk für die Moto3-WM-Klasse.
www.speedweek.com
Sinds 2017 is er echter een leasevergoeding van 60.000 euro verschuldigd, waarvan de teamvereniging IRTA ruim 40.000 euro overneemt. De leasekosten voor de motoren daalden zo voor de teams tot 20.000 euro per coureur en seizoen.
Bij KTM kost het materiaal zo'n 205.000 euro per GP-seizoen per GP-rijder. € 85.000,- voor het rollende chassis kosten twee testmotoren € 20.000,-, je moet een reserveonderdelenbudget van ongeveer 80.000 berekenen, het motorpakket voor de races kost 20.000,-