Algemene MotoGP topic

Een competitie met alleen wereldkampioenen. Dat maakt de MotoGP toch wel bijzonder voor mij.
Het nivo is ongekend. De verschillen miniem.
Bo en Zonta in de Moto2 is de slagroom op de taart
 
Waarom kan die gast z'n bek niet houden als er een rondje on board geluid wordt getoond?

Bij F1 stoppen ze dan tenminste even met commentaar zodat je lekker het geluid kan horen. Gezeik over wie op 23 en wie op 22 Ducati rijden. Kan echt wel ff 2 minuten wachten
Wat een l#l🤬🤬
 
Waarom kan die gast z'n bek niet houden als er een rondje on board geluid wordt getoond?

Bij F1 stoppen ze dan tenminste even met commentaar zodat je lekker het geluid kan horen. Gezeik over wie op 23 en wie op 22 Ducati rijden. Kan echt wel ff 2 minuten wachten
Wat een l#l🤬🤬
Ben nu wel benieuwd, wie zonodig zijn verhaal kwijt moest. _O-
 
Waarom kan die gast z'n bek niet houden als er een rondje on board geluid wordt getoond?

Bij F1 stoppen ze dan tenminste even met commentaar zodat je lekker het geluid kan horen. Gezeik over wie op 23 en wie op 22 Ducati rijden. Kan echt wel ff 2 minuten wachten
Wat een l#l🤬🤬
Ik heb geen idee via welke provider jij motogp etc kijkt.
Op ziggo sport kan ik kiezen uit audio-Nederlands of standaardtaal(engels).
En bij standaardtaal kan ik gewoon on board geluid helemaal horen.
Dus niet zo mopperen joh..
Zie filmpje

 
Laatst bewerkt:
Zit er klaar voor..

IMG_20230324_123738.jpg
 
Hoorde ik dat nu goed? Alle Kalexklanten hebben een nieuw chassis voor dit jaar, behalve het team van Bo -O-
 
  • Verdrietig
Waarderingen: C4rN
Wat ook blijkt mee te spelen, is dat kijkers van de F1 zich vaak beter kunnen inleven in de rijders.

Bijna iedereen heeft een autorijbewijs en vindt dat hij ook goed en snel kan rijden.

Ik ken eigenlijk niemand die de MotoGP of WSBK kijkt zonder een motor rijbewijs te hebben
De meeste die zonder motorrijbewijs in de auto naar de tt gaan om lekker te zuipen, zijn meest ook degene die brullen als ik een motorrijbewijs zou hebben, rijd ik me dood.
 
Terug
Bovenaan Onderaan