Algemene MotoGP topic

2B36779E-79B4-48BB-893B-5CEC2D2EE70A.jpeg

E6D4F130-F68D-4DDE-876A-813FB756841A.jpeg
 
ik snap zijn gedrevenheid wel maar van de andere kant moet hij echt oppassen voor een zware crash, dat kan het einde van zijn carrière zijn.
Marquez kan maar op één manier, en dat is op deze manier. Het advies "je moet echt oppassen" staat voor hem gelijk aan "blijf maar thuis"; het einde van z'n carrière heeft-ie de afgelopen jaren al ruim genoeg in de ogen gekeken. En hij kijkt gewoon net zo stijf terug.

Ik vind het net zo onsportief als een wielrenner die weigert het kopwerk te doen.
Zuur is het voor Pecco als hij telkens op deze manier zijn pole gejat ziet worden.
Ik kan me niet herinneren dat ik Marc ooit heb horen miepen over andere rijders die hem probeerden te volgen. Het kopwerk heeft-ie vaak genoeg gedaan, en meestal was het commentaar van anderen dan dat ze 'm niet bij konden houden. ;-)

Er zitten genoeg onsportieve kanten aan Marquez, maar de kwalificatie op next level niveau spelen omdat je anders geen schijn van kans maakt, kan ik hem niet kwalijk nemen.
 
Doet bij jullie de scroll bar (of hoe dat ding ook maar heet) het wel in de MotoGP app? Ik moet nu alles kijken en kan niet ff snel naar het begin van de wedstrijd scrollen 😭
 
Ik vind het net zo onsportief als een wielrenner die weigert het kopwerk te doen.
Zuur is het voor Pecco als hij telkens op deze manier zijn pole gejat ziet worden.
Stel dat Dylan van Baarle aan de tour mee doet en vervolgens van zijn team een Batavus stadsfiets onder zijn kont krijgt, vind je het dan ook gek dat hij een sleepje neemt bij een ander die op een racefiets zit om zo te proberen een zo goed mogelijk resultaat te krijgen?

Als zelfs Honda al laat doorschemeren dat ze weten dat de motor ondermaats is zegt dat genoeg over de staat van dat ding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan