Algemene MotoGP topic

twee long lap penalties voor deze actie vind jij blijkbaar ok, ik niet.
Prima verschillen we hierin van mening, net als het halve paddock.

En volgens de zelfde regels is dat voor de volgende gp, die mm dus ook mist, dus in feite 0 straf.
Wat had volgens jouw dan de straf moeten zijn? Als hij in cota er bij is gaat hij daar zijn straf wel krijgen.
 
De testrijders kunnen aan het werk?
Pol zien we vrees ik zo snel niet terug. Dus daar zou dan een vervanging moeten komen binnen 2 races? Pedrosa ging wel een wildcard doen bij een Spaanse GP maar vermoed dat hij niet zo veel zin heeft in veel meer races.
 
Wat had volgens jouw dan de straf moeten zijn? Als hij in cota er bij is gaat hij daar zijn straf wel krijgen.
Ride trough of een pit-lane start.
Maar MM gaat zijn straf niet krijgen door een vorm fout.
In de straf staat dat MM een double long lap penalty moet doen in de volgende race Argentinië.
Er had moeten staan dat MM een double long lap penalty in de eerst volgende race.
Want aankomend weekend rijdt MM niet vanwege een blessure/operatie.
 
Nach menschlichem Ermessen wird Marc Márquez beim Red Bull Grand Prix in Austin/Texas Mitte April wieder auf seine Honda RC213V zurückkehren. Dort muss er dann allerdings im Sonntag-Rennen einen doppelten Long-Lap-Penalty absolvieren
 
Het is wat het is… Ik kan ieder geval niet wachten tot Assen, inmiddels het ticket binnen voor de Geert Timmer tribune 8-) :]
 
Pol zien we vrees ik zo snel niet terug. Dus daar zou dan een vervanging moeten komen binnen 2 races? Pedrosa ging wel een wildcard doen bij een Spaanse GP maar vermoed dat hij niet zo veel zin heeft in veel meer races.

Ik denk het ook niet. Hij ligt nu nog aan een hartmonitor en infuus. Dit kan wel eens letsel zijn waar hij niet 100% van terugkomt.
 

Leuk vooruitzicht voor de TT!
Zelfde types die overal banden lek prikken?
 
Ik vraag me af wanneer rijders op gaan staan , mocht blijken dat de opzet van trainingen obv de sprintraces een ongecontroleerde rodeo opleveren.
wellicht moest iedereen nog even wennen, maar in 1 weekend 4 rijders verliezen is niet best voor de lange termijn draagvlakken bij rijders en teams denk ik
 
Vind het haast grappig hoe de slachtoffers van zondag toegerekend worden aan de sprint op zaterdag.
Marquez en Oliveira heeft 0.0 met de sprint te maken, 0.0 met oliviera zelfs..

Marini Bastianini had ook gewoon kunnen gebeuren op zondag.

Ik zie het probleem nog steeds niet ? Behalve dat wij als fans meer spektakel krijgen ?!
Trainingen zijn leuker want ze zijn belangrijker geworden, kwali helemaal aangezien je 2x start en die sprint wedstrijd is gewoon super.. vanaf ronde 1 tmt de laatste vol het gas er op
 
Vind het haast grappig hoe de slachtoffers van zondag toegerekend worden aan de sprint op zaterdag.
Marquez en Oliveira heeft 0.0 met de sprint te maken, 0.0 met oliviera zelfs..

Marini Bastianini had ook gewoon kunnen gebeuren op zondag.

Ik zie het probleem nog steeds niet ? Behalve dat wij als fans meer spektakel krijgen ?!
Trainingen zijn leuker want ze zijn belangrijker geworden, kwali helemaal aangezien je 2x start en die sprint wedstrijd is gewoon super.. vanaf ronde 1 tmt de laatste vol het gas er op
Denk dat ze zondag nog steeds opgefokt waren van zaterdag, sommige coureurs zeiden dat ook.
 
De druk neemt toe voor iedereen. Ook om kijkcijfers en bezoekers. Zoals ik zei, ik ben benieuwd. FQ is van nature geen grote klager volgens mij.
 
De druk neemt toe voor iedereen. Ook om kijkcijfers en bezoekers. Zoals ik zei, ik ben benieuwd. FQ is van nature geen grote klager volgens mij.
Ik denk dat ze alles doen om geen kijkers te krijgen , bij 199 dollar voor het te kunnen zien of bij ziggo veel betalen
wat zouden de kijkcijfers zijn in Nederland 50000?
 
Terug
Bovenaan Onderaan