Algemene vooroordelen over auto's ..

VW Golfrijders ....

- hebben meestal een petje.
- rijden meestal te hard.
- zijn meestal bumperklevers, want ze hebben haast.
- rijden regelmatig roekeloos.
- hebben één hand OP het stuur om stoer te sturen.
- de andere hand hangt uit het raam of ligt op de versnellingspook.
- liggen vaak in de auto.
- zijn onberekenbaar in het verkeer.
- is regelmatig verkeerd publiek.

Wie nu?

Ff een reactie van een VW golf rijder.
-Heb geen petje op
-Ik heb een motor voor hard te rijden
-Heb een hekel aan bumperklevers, vanmorgen zat er weer 1 voor me. :+
-Rij altijd met verstand
-Rij altijd met 1 hand aan het stuur, rijdt het makkelijkst
-Andere hand+arm ligt op middenarmsteun
-Zit altijd rechtop
-Rijdt defensief
-Kom eens een biertje pakken, zo'n verkeerde ben ik echt niet :9



VOLVO rijders daarentegen!!!!! :X :X











:+
 
Gewoon alles en iedereen wantrouwen en er van uitgaan dat ze je niet zien. Geldt dus voor alle soorten: automobilisten, fietsers, vrachtwagenchauffeurs, andere motorrijders........ ga maar door.
 
als een auto hoger is als dat ie breed is is het een gevaar (bejaarden in hyundai's, witte busjes, vrachtwagens, you name it
 
Uhhhh, Begrijp ik het nu goed?
Je moet uitkijken voor bestuurders met hoedjes, petjes, mutsen, pruiken, met en zonder snor, met en zonder bril, met en zonder stropdas, liggend of rechtop zittend sturend met één of beide handen, rijdend op de linker- (snel), midden- (twijfelend) of rechter- baan (onzeker of langzaam), rijdend in een franse, duitse, japanse, koreaanse, zweedse of amerikaanse auto, groot of klein, of op een andere wijze deelnemend aan het verkeer. :)
 
Ff een reactie van een VW golf rijder.
-Heb geen petje op
:^

-Ik heb een motor voor hard te rijden

:^ Maar ook met de Golf gaat het consequent 10 - 20 km/u te hard.

-Heb een hekel aan bumperklevers, vanmorgen zat er weer 1 voor me. :+

:^ Heb er ook een hekel aan, maar merk dat ik het ook wel eens doe. Vooral op de snelweg zit ik er vaak kort op zonder dat het de bedoeling is.

-Rij altijd met verstand

Heb wel eens een uitstapje maar over het algemeen vlot maar defensief.

-Rij altijd met 1 hand aan het stuur, rijdt het makkelijkst
:^

-Andere hand+arm ligt op middenarmsteun
:^

-Zit altijd rechtop

Ik niet altijd, maar dan staat de CC aan en zak ik een ietsiepietsiebeetje onderuit.

-Rijdt defensief
:^

-Kom eens een biertje pakken, zo'n verkeerde ben ik echt niet :9

Ik wel, maar dat heeft niets met m'n auto te maken! })


VOLVO rijders daarentegen!!!!! :X :X

Nee nee, vooral de oudjes...











:+
Ik rijd ook Golf dus barst ook maar los op jou quote :Y
 
Laatst bewerkt:
Uhhhh, Begrijp ik het nu goed?
Je moet uitkijken voor bestuurders met hoedjes, petjes, mutsen, pruiken, met en zonder snor, met en zonder bril, met en zonder stropdas, liggend of rechtop zittend sturend met één of beide handen, rijdend op de linker- (snel), midden- (twijfelend) of rechter- baan (onzeker of langzaam), rijdend in een franse, duitse, japanse, koreaanse, zweedse of amerikaanse auto, groot of klein, of op een andere wijze deelnemend aan het verkeer. :)
Daar komt het wel op neer, en da's geloof ik nog de uitleg in een notendopje :Y
 
BMW rijders,
Veelal bumperklevers en afsnijders.
9 van de 10x is het een BMW die ik hufterig zie doen.

Nogal wiedes, weet je hoe irritant al die andere lui zijn die vergeten zijn waarvoor dat rechterpedaal is? Of dat een binnenspiegel er niet alleen voor dient om je make up te controleren of om te zien dat je kinderen de achterbank niet slopen. Of al 3 km voor een kruising beginnen met afremmen..........t'is verdorie geen supertanker hoor!
Stuntelaars die boos worden omdat je ze inhaalt terwijl het makkelijk en geheel normaal kon.
Mweeeehh, reed ik daar gewoon werd ik weer ingehaald door zo'n aso in een BMW...t'is altijd hetzelfde met die dikke nekken :( Toen heb ik maar geseind met m'n grote licht hoor..... B|

Die Slopelrijders......tsjaa, wat moet je daar nu mee :N

}) }) }) }) }) })
 
Volgens mij is niets gevaarlijker dan een Belg in een auto.

En dan vooral Belgen in BMW's of Mercedes. Levensgevaarlijk!

Ander vraagje: Waarom werken bij Mercedes de knipperlichten eigenlijk niet? Gaan die zo vaak stuk?

Ach ja, vooroordelen.
 
persoonlijk heb ik een gruwelijke kuthekel aan bestuurders op scootmobieltjes

het maakt mij echt niet uit of je daar nu in rondrijdt omdat je een been bent kwijtgeraakt, gewoon oud bent of te lui bent om het ene been voor het andere te zetten, maar als je op een scootmobiel gaat zitten wordt je blijkbaar spontaan helemaal stekeblind en suicidiaal incompetent

niet dat dit veel te maken heeft met motorrijden, maar het moest er ff uit
 
Je kunt beter uitkijken voor die rukkers die met een powerrangerpak aan op een of andere racer zitten...all the gear but not the talent :+
 
Tja, over auto's... die brommobielen vind ik helemaal niets. Lijkt net een auto maar de bestuurders hebben vaak geen flauwe notie van de verkeersregels... Snel afschaffen die dingen.

En bij de auto's die veel te zware/dikke/dure terreinwagens die nooit een spatje modder zien. BMW, Porche Cayenne etc, die berijders denken echt dat de weg van hun is. Ach ze zullen wel iets compenseren ;o)
 
Ik heb begrepen dat als je een Alfa-Romeo in je achteruitkijkspiegel ziet je onmiddelijk naar rechts dient te gaan O-)

:? Hoe kan dat nou?


Ik zie die dingen alleen op de vluchtstrook staan :P

Owh wacht, als je er dan 1 in je binnenspiegel ziet dan is het er 1 die het wel doet en de eigenaar moet volgas blijven rijden want anders slaat die af of het is er 1 die et doet maar de remmen zijn er af gevallen })


_O-
 
Met kinderen volgepakte stations met zo'n vissie achterop.Pa met spencer en scheiding in z'n haar en ma met haakneus en rok op zondagmorgen....da's pas eng.
 
En bij de auto's die veel te zware/dikke/dure terreinwagens die nooit een spatje modder zien. BMW, Porche Cayenne etc, die berijders denken echt dat de weg van hun is. Ach ze zullen wel iets compenseren ;o)

Toevallig zat ik van het weekend na een vrijgezellenfeestje in een dikke Jeep Cherokee V8. Wat me vooral opviel is dat mensen standaard geirriteerd naar je kijken. _O-
"Ow dat is weer zo'n patser die moet compenseren." :+

We reden heel normaal, geen bumperkleven e.d. maar de lichten staan gewoon een stuk hoger. Die schijnen dan lekker in de binnenspiegel wat nogal als irritant opgevat wordt.
Als ik in mijn eigen Suzuki Swiftje zit vind ik het overigens ook vaak erg irritant, die grote bakken. Op één of andere manier komt het erg intimiderend over.

Stiekem vind ik het toch altijd wel weer mooie bakken (X5 en de dikke Audi, Q8 dacht ik...?)
Alleen met de kijk op het milieu e.d. en alle belastingen die daarvoor verzonnen worden, snap ik niet dat er nog zoveel van die auto's rondrijden.

Om even door te gaan; Leaserijders zijn trouwens ook vaak erg irritant. :P
Wat ik vaak zie is dat ze vol gas geven om 200 meter verderop zo snel mogelijk voor het rode stoplicht te staan. :z
Kanarie komt dan met een rustig gangetje aanrijden, heeft dan nog snelheid en rijdt de brandstofverspillert weer lekker voorbij. _O-
 
Laatst bewerkt:
Ff een reactie van een VW golf rijder.
-Heb geen petje op
-Ik heb een motor voor hard te rijden
-Heb een hekel aan bumperklevers, vanmorgen zat er weer 1 voor me. :+
-Rij altijd met verstand
-Rij altijd met 1 hand aan het stuur, rijdt het makkelijkst
-Andere hand+arm ligt op middenarmsteun
-Zit altijd rechtop
-Rijdt defensief
-Kom eens een biertje pakken, zo'n verkeerde ben ik echt niet :9



VOLVO rijders daarentegen!!!!! :X :X



:+


:N

:+


Je bedoelde het vast andersom. :+

Ts is van die leeftijd ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan