Algemene vooroordelen over auto's ..

Hehehe... _O-
Wanneer ga jij mijn stickertje weer zien... :?
Of moet ik dit keer de jouwe gaan volgen... :P
Heb geen stickertje :N

Maar as week? ;)

Geen idee wie wie moet volgens inmiddels... mijn tempo is maar een heel klein beetje vlotter geworden hoor, ben meer van het rechtdoorrijden inmiddels :Y
 
hmmmm...

het soort voertuigen waar ik n hekel aan heb:"
-Fossielenmobielen (45 km-autootjes, soms op de 100km-weg (!!)en andere fossielenmobielen die overal over de weg kruiiipen....
-Bobo-bakken (vooral de standaard lease-bakken, stropdasje erin, op 10 cm van de voorligger)
-scootahs (vliegen overal voorlangs (lang niet allemaal trouwens)
-strijkijzers-middenzitters ("kijk es wat ben ik snel met mn veel te grote stereo,sportstickers, en 1 cm-van-de-grond-bumpers
-vrachtwagens heb ik over t algemeen weinig problemen mee. zal wel komen omdat ik zelf in die wereld zit (monteur) al zijn er natuurlijk diegene die met de CC aan de poten op t dashboard zetten en rustig een bord spagetti gaan zitten eten oid.....

ohja, ik ben zelf absoluut niet heilig op de weg... maar ik doe wel mn best om een beetje sociaal te doen...

trouwens, over die vis-stickertjes achterop auto's...
ik kocht een paar jaar geleden een auto van een particulier, daar zat ook zon visje achterop. ik kreeg best wel wat vage gezichten uit de buurt toen ik daar een sticker van een haai met zn bek open vlak achter heb geplakt *O* :+ :+
 
Laatst bewerkt:
ik zeg niet dat ik een superieure rijstijl heb, verrre van dat zelfs. Ik zeg alleen dat die niet veranderd door het soort auto waar ik in rij en dat ik daarom denk dat die vooroordelen allemaal niet kloppen

De redenering is ook eigenlijk andersom :

niet alle Saab-rijders zijn onberekenbaar, maar als ik iemand iets onverwachts (en gevaarlijks) zie doen in het verkeer is het heel vaak een Saab. :(

Als ik iemand zie stuntelen dat ik denk : "die snapt er echt niks van" en ik scheur er voorbij, dan zie ik mijn achteruitkijkspiegel.... inderdaad : stadslichten. :(

Let maar eens op, het is écht zo. En nou niet achter een willekeurige Saab aan rijden om te kijken of ik gelijk heb hè! :+
 
Heb geen stickertje :N

Maar as week? ;)

Geen idee wie wie moet volgens inmiddels... mijn tempo is maar een heel klein beetje vlotter geworden hoor, ben meer van het rechtdoorrijden inmiddels :Y

Maandag t/m woensdag ben ik iig de avonden thuis, dus we kunnen wel een stukke gaan rijden. En maak je niet sappel, op m'n nieuwe bike rijdt ik als een slak... :X
 
Van die kereltjes die alleen met hun linkerhand sturen en tegelijk op hun rechterbil zitten. Met hun kop recht voor de achteruitkijkspiegel. Als ik ze zo zie rijden dan ga ik er langs, toeter en wijs ze op hun achterwiel, dat er iets niet goed is met hun te brede banden. Als ze dan met de schrik in de ogen stoppen steek ik mijn duim op.

ja, dat zie ik ook zo vaak waarom is dat? Komt het omdat de anders niet in het midden van de strook kunnen rijden? Of omdat ze anders het stereo effect missen?
 
Oh ja, scooters en busjes of allebei :


full
 
De redenering is ook eigenlijk andersom :

niet alle Saab-rijders zijn onberekenbaar, maar als ik iemand iets onverwachts (en gevaarlijks) zie doen in het verkeer is het heel vaak een Saab. :(

Als ik iemand zie stuntelen dat ik denk : "die snapt er echt niks van" en ik scheur er voorbij, dan zie ik mijn achteruitkijkspiegel.... inderdaad : stadslichten. :(

Let maar eens op, het is écht zo. En nou niet achter een willekeurige Saab aan rijden om te kijken of ik gelijk heb hè! :+

Dat kan ook komen omdat jij daar speciaal op let. Als je een nieuwe auto/motor hebt gekocht zie je dat type ook ineens heel vaak rondrijden. Heeft te maken met je onderbewustzijn, je zoekt een bevestiging bij anderen voor je eigen keuze.

Vanmorgen nog achter een Saab gereden, niks mis mee. Zat een mooie babe in..
 
Ik erger mij vooral aan mijn mede motorrijders, die van het type dat enkel rijdt bij mooi weer, de wegpiraat uithangend met open bleirpijpen en de verkeersregels aan hun laars lappend de "goede" naam van de motorrijder besmeuren. Zouden we daar geen topic over openen?
 
Ik erger mij vooral aan mijn mede motorrijders, die van het type dat enkel rijdt bij mooi weer, de wegpiraat uithangend met open bleirpijpen en de verkeersregels aan hun laars lappend de "goede" naam van de motorrijder besmeuren. Zouden we daar geen topic over openen?

:+
 
Suzuki Alto

- Rijdt standaard 10% minder snel dan de rest van het verkeer, en is zich niet echt bewust van de omgeving
- Rijdt 20% sneller dan het andere verkeer en duikt in elk gat dat ergens vrijkomt, mits bestuurd door een student

:P
 
VW Golfrijders ....

- hebben meestal een petje.
- rijden meestal te hard.
- zijn meestal bumperklevers, want ze hebben haast.
- rijden regelmatig roekeloos.
- hebben één hand OP het stuur om stoer te sturen.
- de andere hand hangt uit het raam of ligt op de versnellingspook.
- liggen vaak in de auto.
- zijn onberekenbaar in het verkeer.
- is regelmatig verkeerd publiek.

Wie nu?

*rijdt Golf* :)

Voel me niet aangesproken door die vooroordelen.

En ik heb hiervoor BMW gereden.. :+



Smart-rijders: LEVENSGEVAARLIJK! :(

Mensen die te onpas hun mistachterlicht voeren |(
 
Oh en ik ben ook kerkelijk, maar ik heb op zondag geen rok aan hoor, maar een spijkerbroek en mijn man heeft geen scheiding in z'n haar.

En we hebben ook geen vis op de auto :+

Zo. Bijna buiten adem van het weerleggen van al die vooroordelen :')

Nu ik er toch over denk... misschien plak ik wel een vis op m'n motor })
 
Ik erger mij vooral aan mijn mede motorrijders, die van het type dat enkel rijdt bij mooi weer, de wegpiraat uithangend met open bleirpijpen en de verkeersregels aan hun laars lappend de "goede" naam van de motorrijder besmeuren. Zouden we daar geen topic over openen?

:Z alweer :+
 
VW Golfrijders ....

- hebben meestal een petje.
- rijden meestal te hard.
- zijn meestal bumperklevers, want ze hebben haast.
- rijden regelmatig roekeloos.
- hebben één hand OP het stuur om stoer te sturen.
- de andere hand hangt uit het raam of ligt op de versnellingspook.
- liggen vaak in de auto.
- zijn onberekenbaar in het verkeer.
- is regelmatig verkeerd publiek.

Wie nu?

Ik heb ook een golf... B|
 
1.Het allergevaarlijkste is: Een belgische vrouw in een dikke 4x4 deze mensen willen mij dus echt dood hebben ofzo.

2. Het type hoezo ik krijg geen voorrang van links op een gelijkwaardig kruispunt.

3. Mensen in 4x4s je in de stad met 80 voorbij knallen om vervolgens 30 te gaan rijden.

4. Dikke autos en voornamelijk 4x4 jeep achtigen die heel demonstratief tegen de middellijn aan gaan rijden als je tussen de file doorgaat.
 
Oh en ik ben ook kerkelijk, maar ik heb op zondag geen rok aan hoor, maar een spijkerbroek en mijn man heeft geen scheiding in z'n haar.

En we hebben ook geen vis op de auto :+

Zo. Bijna buiten adem van het weerleggen van al die vooroordelen :')

Nu ik er toch over denk... misschien plak ik wel een vis op m'n motor })

En rij je wel een beetje door met de auto? Dan voldoe je aan het vooroordeel.

Net zo als ik overigens.
 
Maandag t/m woensdag ben ik iig de avonden thuis, dus we kunnen wel een stukke gaan rijden. En maak je niet sappel, op m'n nieuwe bike rijdt ik als een slak... :X
2 slakken dus O-)

i'll give you a call/sms/whatever voor een van die 3 avonden :)

Ja. Erg lastig voor mensen als je hun vooroordelen niet beantwoord :+ Raken ze van in de war :)
hoef je bij Clown niet zo veel moeite voor te doen hoor :N ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan