Algemene vooroordelen over auto's ..

Dat kan ook komen omdat jij daar speciaal op let. Als je een nieuwe auto/motor hebt gekocht zie je dat type ook ineens heel vaak rondrijden. Heeft te maken met je onderbewustzijn, je zoekt een bevestiging bij anderen voor je eigen keuze.

Vanmorgen nog achter een Saab gereden, niks mis mee. Zat een mooie babe in..


WHAHAHAHAAH EEN MOOIE BABE IN EEN SAAB!!!!!!!![/BIG] :W :W :W
 
Ik erger mij vooral aan mijn mede motorrijders, die van het type dat enkel rijdt bij mooi weer, de wegpiraat uithangend met open bleirpijpen en de verkeersregels aan hun laars lappend de "goede" naam van de motorrijder besmeuren. Zouden we daar geen topic over openen?
Tja, die zijn ook erg, vooral als ze uit Belgie komen.

Niks is zo gevaarlijk als een Belg met een rijbewijs.
Sinjoren zijn trouwens wel de overteffende trap.

(en ik heb het vandaag wederom bevestigd gezien)
 
@TS Moet ik er dan maar een eind aan maken? Want ik heb 2 Saabs en ben ouder dan 55. En bij wijze van motor rij ik op een BMW, dat wordt dus nooit wat met mij. Te excentriek :)
Gelukkig heb ik wel ruitenwissers (en sproeiers, hoewel dat in de cabrio met het dak open minder leuk is want dan heb ik geen vizier zoals op de motor). Die wissers zijn zeer bruikbaar om motorrijders van de voorruit te vegen.
Ik vind jullie hier overigens allemaal wel lief met al die vooroordeeltjes. O-)
Weet je waar ik een hekel aan heb? Aan mensen die in de weg rijden, op mijn baan zitten, mijn ideale lijn verknallen, niet uitkijken, lummelen op de midden- of linker baan, wat zeg ik eigenlijk aan iedereen, behalve natuurlijk aan mijzelf, soms..als ik mezelf in de weg zit. Gelukkig is het al weer zaterdag *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan