Algemene vooroordelen over auto's ..

Djoezz

Die hard MF'er
2 apr 2008
659
1
Ik heb al heel wat kilometertjes afgelegd (voonamelijk in koekblik :( ) in mijn leven en ik heb de volgende ervaringen opgedaan :

  1. SAAB-rijders zijn onberekenbaar ( werd vanmiddag op de A6 nog maar weer eens bewezen, wat een eikel!) Dat is ook logisch want wie kopen er nou een Saab, dat zijn altijd van die excentriekelingen.
  2. Auto's die stadslichten voeren worden bestuurd door gigantische stuntels. Dat zijn mensen met een verkeerd soort zuinigheid denk ik.

Ik hou daar dus altijd rekening mee en dat heeft me al heel wat hachelijke momenten bespaard.

Mijn vraag is nu aan jullie, herkennen jullie dit en hebben jullie misschien nog meer uiterlijke kenmerken waar je op moet letten bij medeweggebruikers om te kunnen overleven in het verkeer.
 
Petjes, uitlaatjes, busjes, dus zo'n beetje alles. :P
Dat maakt het leven juist zo leuk en spannend... *O*
 
1 onzin

2 misschien dat die mensen snappen dat de snelheid van een auto die stadslicht voert makkelijker in te schatten is dan wanneer je alleen maar een bundel dimlicht aan ziet komen...

En nee ik heb geen Saab en nee overdag bij helder weer heb ik geen stadslicht branden...
 
1 onzin

2 misschien dat die mensen snappen dat de snelheid van een auto die stadslicht voert makkelijker in te schatten is dan wanneer je alleen maar een bundel dimlicht aan ziet komen...

En nee ik heb geen Saab en nee overdag bij helder weer heb ik geen stadslicht branden...

1 weet ik niet, geen ervaring mee.
2 is onzin. Als er bv. een zon is, zie je die stadslichten niet eens. Meestal wordt dat gevoerd omdat het "stoer" staat.
 
Als je een rode calibra ziet aankomen met kenteken DN-VP-57 dan zou ik aan de kant gaan! hij is te herkennen aan de angel eyes!
Ik rem namenlijk nergens voor ! :) en geef overral gas!

Zie je echter een suzuki gs500 in je spiegel komen, dan ben ik het misschien ook wel, maar dan gedraag ik me :)
 
VW Golfrijders ....

- hebben meestal een petje.
- rijden meestal te hard.
- zijn meestal bumperklevers, want ze hebben haast.
- rijden regelmatig roekeloos.
- hebben één hand OP het stuur om stoer te sturen.
- de andere hand hangt uit het raam of ligt op de versnellingspook.
- liggen vaak in de auto.
- zijn onberekenbaar in het verkeer.
- is regelmatig verkeerd publiek.

Wie nu?
 
- blutsen
- middenrijvakplakkers
- Seat, BMW, Audi
- minivrachtwagens
- hoeden, petten
- fietsers in fluo
- en alle anderen

PS rij zelf Audi dus vermelding is geen kwestie van jaloezie.
 
Iedereen die denkt dat hij/zij dezelfde stuurkunst heeft als de ons welbekende top motor/auto coureurs....... Meestal te herkennen aan: veel, maar uiteindelijk net niet....... :]
 
Laatst bewerkt:
Saab is juist motorvriendelijk met verlichting standaard aan over het contact en naar achter geplaatste raamstijl :Y

Over het algemeen alles met zon bliksemschicht :Y
 
Als je een rode calibra ziet aankomen met kenteken DN-VP-57 dan zou ik aan de kant gaan! hij is te herkennen aan de angel eyes!
Ik rem namenlijk nergens voor ! :) en geef overral gas!

Zie je echter een suzuki gs500 in je spiegel komen, dan ben ik het misschien ook wel, maar dan gedraag ik me :)

In dat geval zou ik ook aan de kant gaan, stel je voor dat de roestduivel overspringt...
 
1 weet ik niet, geen ervaring mee.
2 is onzin. Als er bv. een zon is, zie je die stadslichten niet eens. Meestal wordt dat gevoerd omdat het "stoer" staat.

nee is geen onzin is een feit, je kan moeiljker snelheid inschatten wanneer er dimlicht gevoerd wordt.
 
als je deze servicebus ziet
11_sevicebus_MRS_1.jpg

omgeving velserbroek,ijmuiden,beverwijk,heemskerk.

get the fuck out of my way. :+
 
het grootste rotvolk zijn die geitenwollen figuren die rijden in een RENAULT SCENIC
die denken dat de weg van hun is , zijn bijna altijd kakkers.

zelfs een monteur van de renault garage zei nog dat het nagenoeg allemaal rotvolk is wat in die SCENICs rijd :Y :Y :Y :Y :Y



whahhahahahah O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)
 
BMW rijders,
Veelal bumperklevers en afsnijders.
9 van de 10x is het een BMW die ik hufterig zie doen.

Oh jah en Golfjes, petjesvolk maar die kent iedereen wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan