Alipinestarsvest in België kopen via Motorgoedkoo

~Vincent~

MF veteraan
31 mrt 2003
3.204
0
Ik heb ff een kort vraagje.

Ik heb al sinds heel lang een oogje op deze vest www.alpinestars.com/_lp/details/ns5jkt.htm

Maar 250 € is tamelijk veel geld. Via motorgoedkoop zou het 50 € goedkoper zijn...en dan kan het net.

De vragen (heb gezocht op site maar ben blind ofzo):
1. Kan ik als belg bestellen bij motorgoedkoop
2. Komen er nog verzendkosten bij
3. Waar kan ik die vest eerst passen maw waar kan je in Be een Alpinestars dealer vinden

Alvast bedankt enzo
(sorry ben een beetje moe plots...en in de war :? )

Ik heb ff een kort vraagje.

Ik heb al sinds heel lang een oogje op deze vest www.alpinestars.com/_lp/details/ns5jkt.htm

Maar 250 € is tamelijk veel geld. Via motorgoedkoop zou het 50 € goedkoper zijn...en dan kan het net.

3. Waar kan ik die vest eerst passen maw waar kan je in Be een Alpinestars dealer vinden

Alvast bedankt enzo
(sorry ben een beetje moe plots...en in de war :? )
1. Ja dat kan
2. 12,50 verzend kosten
3. ik zou het niet weten.

Je bent blind inderdaad het staat gewoon bij info op de site ;)

Laatst bewerkt:
Je kan die gasten daar mailen hoor ,vraag het ff of ze dat doen.
Ik heb ook wel eens eerst een mailt gestuurd voordat ik ging bestellen daar.

1. Ja, waarom niet?

2. 12,50 euro, je kan het ook afhalen, hun magazijn ligt in Geleen in Oost-Limburg (dacht ik, moet mijn inbox eens nakijken) B|

3. http://www.motorkledij-track.be/textiel.html - in Waasmunster. Gewoon eventjes op www.altavista.com een search gedaan op "alpinestars" en "belgie". zo moelijk is dat toch niet :?

Ok.

Nog iets. Er zijn verschillende kleuren maar je kan blijkbaar geen kleur of maat selecteren voor je overgaat tot bestellen.

Ik mag aannemen dat dat wel degelijk kan?

Misschien toch eens bellen ?? Ze verzenden ook geloof ik.

Wie Termaat?
Linkje? O-)

Probleem is natuurlijk dat je een vest van 200+ € eerst wel moet passen voor je koopt. Zou te zielig zijn om te groot/klein te kopen.

In dat opzicht is NL wel een beter Motorland dan Belgïe. Echt dunbezaaid met winkels |(

editje. Die vest van jouw is wel mooier als motorvest op zich. Maar ik wou het wat onopvallender :)

Hey die is wel handig :)
Retie is niet zo ver thx

Andere adressen blijven welkom

Terug
Bovenaan Onderaan