Alkmaar - Rijden

Is Alkmaar - Rijden overbodig?

  • Alkmaar?!? waar ligt dat?

    Stemmen: 9 17,3%
  • Ja, ik post liever alleen op Noord-Holland deel 2....

    Stemmen: 16 30,8%
  • Nee, ik vind het wel prima zo

    Stemmen: 27 51,9%

  • Totaal aantal stemmers
    52

Vinchante

Die hard MF'er
15 jun 2003
623
0
Heerhugowaard
Beste MF'ers en meelezers,

Woendag 23 juli was een heerlijke meeting waar het volgende duidelijk naar voren kwam. Er zijn een aantal motorrijders geintresseerd in het touren door het mooie landschap van Noord-Holland en vinden Alkmaar een mooi centraal punt.

Ook zijn er een aantal motorrijders die graag hun knieen verslijten en messcherp bochten aansnijden (daar moet je hier voor zijn in deel 2 alweer)

Heb je dus zin om af te spreken? Post dan een bericht er zal bijna altijd wel iemand kunnen.



{Oude oproeptekst}

MF-ers OPGELET !!

Biker Lady en mijzelf hebben het nobele plan gevat om aanstaande woensdag de 23e in de buurt van Alkmaar wat te gaan :] .

Nu is het natuurlijk mega gezellig met Biker Lady }) .

Maar je begrijpt hoe meer MF-ers des te beter!! 8-)


Dus bij deze een oproep: KOM OOK !!!!!

Om 19:30 verzamelen bij de shell Kooimeer in Alkmaar.

De volgende MF-ers komen *D :
Vinchante
Biker-Lady
LarsB(andit) (waarschijnlijk)
Flow
Corona-Shorty
Flame
pq
VFRon
hplaverda
Sjefske (Mac Do)
Mosselman (komt ff buurten)
Mike B
Rogue
Caspar
Freaky Cat
Gixxer Franky (Mac Do)
Lone Rider
Aniki (gaat kijken of hij op tijd kan komen)
Midstar (komt ff kijken en waag het dus niet om te gaan rijden!! }) )
*Seven* (gaat r u s t i g rijden)
Desperado112
Jessy
Ouweman
Turbo Bul

De volgende MF-er kan niet:
Timmy (weet je het zeker, het kan nog steeds.....)
 
Laatst bewerkt:
Wordt dat een hang meeting met misschien een voorzichtig rondje Alkmaar, of wordt er ook actief een sportief ritje gemaakt ?
 
19.30 bij de kooimeer komt mooi uit we hebben om 20.00 in heemskerk afgesproken.
Flame komt ook wel ff , kom der toch langs.
 
Rondjes rijden in Heemskerk....


Lijkt mij een goed plan, je moet immers toch ergens heen.

Waar rijden jullie altijd in Heemskerk? Afslag A9 ofzo?
 
Rondjes rijden in Heemskerk....


Lijkt mij een goed plan, je moet immers toch ergens heen.

Waar rijden jullie altijd in Heemskerk? Afslag A9 ofzo?

kom maar gewoon naar de kooimeer, dan laten we je het wel zien.

Kan het hierwel van de toren blazen, maar er lezen verkeerde oogjes mee :P
 
[me]Aniki weet ook nog steeds niet wat er precies te doen is in heemskerk :P
[/me]


gister wel mn linker slider heeeeeeeeerlijk geschaafd op beverkoog. wat een verslavend geluid is dat })
 
Ik kom ook even langs, maar rij daarna ook door naar heemskerk...
Even en paar foto's/filmpies maken. 8-)
 
kom maar gewoon naar de kooimeer, dan laten we je het wel zien.

Kan het hierwel van de toren blazen, maar er lezen verkeerde oogjes mee :P
Ze wel waar het is hoor, ze staan ook regelmatig onder de brug over de a9 tussen de afslagen te flitsen, dus ff opletten daar. En een week of 2 geleden reden er een paar motoragenten in de rondte.

Maar over het algemeen kun je er gewoon flink raggen :]
 
Ik ben ook van de partij woensdag!!!! :)

(kunnen we , om de Impulse van Biker-Lady te testen, wel een paar keer stil staan voor een rood stoplicht?? 8-) ) ( :? straks loopt m'n eigen motortje warm :? )

laat het weer plezierig zijn... :}
 
Laatst bewerkt:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:04 schreef VFRon het volgende:
Ik ben ook van de partij woensdag!!!! :)

(kunnen we , om de Impulse van Biker-Lady te testen, wel een paar keer stil staan voor een rood stoplicht?? 8-) ) (straks loop m'n eigen motortje warm :? )

laat het weer plezierig zijn... :}


Grrrr... })

En dan niet zeuren als we verplicht koffiepauze moeten houden he ;)

Ben benieuwd, laat um lopen :}
 
Kom om 19:30 waarschijnlijk wel even kijken op kooimeer maar ga daarna rijden op de vele dijken in mooi NH en dus geen bochtjes draaien in Heems.
 
Als jullie bij Heemskerk bochtjes gaan pakken: kijk uit! Ik wilde net nog even een paar rondjes maken toen ik een tweetal motoragenten zag staan. Heb even met ze gepraat en ze vertelden dat er de afgelopen twee weken veel klachten zijn binnengekomen (extreem hard rijden, rechts inhalen, wheelies en op de op- en afritten binnendoor inhalen) en dat ze de komende periode veel gaan controleren.

Kortom: houd 't rustig of je verpest het voor iedereen
 
Als jullie bij Heemskerk bochtjes gaan pakken: kijk uit! Ik wilde net nog even een paar rondjes maken toen ik een tweetal motoragenten zag staan. Heb even met ze gepraat en ze vertelden dat er de afgelopen twee weken veel klachten zijn binnengekomen (extreem hard rijden, rechts inhalen, wheelies en op de op- en afritten binnendoor inhalen) en dat ze de komende periode veel gaan controleren.

Kortom: houd 't rustig of je verpest het voor iedereen

Goed dat je het zegt :}

Alleen ken ik niet zo veel mensen die dat doen, wij houden ons toch altijd netjes aan de regels ? O-)

nouja, gewoon gaan rijden en goed opletten dan maar, het zou iig zonde zijn als er zo streng wordt gecontroleerd dat je er geen rondjes meer kan draaien :(
 
Helaas niet, moet morgen werken en daarna -helaas- uiteten met een klant.

Vandaag nog wel een flinke rit met Desperado112 langs Zandvoort, Hillegom en nog wat plaatsjes die ik mij niet meer kan herinneren gemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan