All Downer?

Ik heb dus nog geen motor (wel een mooie rs250 oop het oog). Met de scooter ben ik elke winter flink onderuit gegaan (ijzel), maarja het is een motor forum dus heb maar ingevuld nog geen motor.
 
Goh grote muis, je ondertitel valt me nu pas op:

GP500 op de zijwieltjes....
Nog 4 dagen voor RBW.... En al een maand geleden een echte beginnersmotor gekocht.....
Een prachtige Kawasaki ZX-6R 1998 (full version)

beginnersmotor?....jah, right :+
 
Niet echt gecrasht, wel 2 keer vanuit stilstand gevallen :(

1x in de sneeuw (oude motor, wist dat het kon gebeuren :) )
1x met achteruit lopen in het grind, een been gleed weg...
 
Ik zo\'n jaar of 15 geleden, toen ik aan het crossen was met m\'n XT500 en een maat op een XL500. Steeds hetzelfde steile heuveltje op en dan vol gas weer omrijden en weer omhoog. Er kwamen steeds meer jochies met brommertjes en crossfietjes kijken en op een gegeven moment was mijn maat al weer naar boven, ik schatte in dat hij al weg zou zijn en ging vol gas die helling weer op........staat\'ie precies op de plek waar ik wil landen te lullen met 1 van die jochies :? !!!!!!! Dus ik in de lucht allerlei bewegingen maken ( alsof dat helpt ) en met een flinke klap op m\'n zij terecht gekomen. Stuur eerst aan de grond, daar m\'n bovenbeen op, daar de XT op. Toen ik weer een beetje bekomen was en hem helemaal stijf gevloekt had, de motor van me afgehaald, alles zoveel mogelijk recht gebogen en met een dik been, achterop m\'n zadel zittend zodat ik nog kan schakelen, naar huis. Grote bloeduitstorting in m\'n bovenbeen: 6 weken krukken en 4 maanden fysiotherapie !!!! Moeten jullie raden met wie ik noooooit meer ging rijden :(
 
Laatst bewerkt:
Goh grote muis, je ondertitel valt me nu pas op:
Da\'s z\'n signature.. z\'n ondertitel is het korte zinnetje onder zijn naam, net boven z\'n icoontje. :)

ontopic:
2 maal zelfs al.. en ik rijdt nog niet eens een half jaar.. misschien beter de motor aan de haak hangen? Veiliger voor me. :)
 
Laatst bewerkt:
Tijdens mijn eerste circuitdag op Assen kwam ik er op pijnleke manier achter dat het op een circuit er glad kan worden wanneer de baan nat wordt. :(
schade:motor: zo ongeveer alle kuipdelen kapot.
ikke: gebroken sleutelbeen.
 
Yep, één keer goed op m\'n smoel gegaan. Te hard over een rotonde met diepe geulen van de spoorvorming. Ik had net 2 maanden m\'n rijbewijs en daar lette ik toen helemaal niet op |(

Een keertje omgevallen bij het achteruit inparkeren in de garage. Zooitje groene algen op een stoeptegel waardoor ik uitglijd... ik vloeken ( :j \"Minder aardige tegel!\").

Keertje alleen de CB zonder mij erop. Hoe kan dat? Heel makkelijk, gewoon niet goed opletten. Ik rijd de motor de garage uit. Zet hem op de stoep en loop terug naar de garagedeur om die dicht te doen. Echter stond de motor toch net niet hel;emaal stil toen ik hem verliet en een riggeltje in de stoep was genoeg om de zijstandaard in te klappen en de motor viel om. Ik vloeken en hard ook ( :j \"Minder aardige tegel!\"), want ik moest naar school en heb een ochtendhumeur.

Verder is de CB twee keer omgewaaid voor de deur. Stomme motorhoezen!

Het aantal bijna-vallen zal ik maar niet gaan tellen want dan kom ik ledematen te kort :) .
 
2 keer goed hard... verhalen reeds meerdere malen gepost...

Een aantal keer minder hard, ik rij dan ook pas 11 jaar en heb nu dus ook pas mijn 4de motor... ( aantal km... meer dan 100k.)
 
ik kan kort maar krachtig zijn...

nope..gelukkig nog niet...
ik ben erg voorzichtig...ben gewoon bang om te vallen...en als ik dat idee maar hoog houdt dan kan er voor mijn gevoel niet zo snel iets gebeuren...

ik denk als het gebeurd dat het goed fout is...
 
Dit onderstaande gaat dus over FASTCRUISER en niet over Spider. Fastcruiser: zeker vergeten zelluf in te loggen he!
---------------------------------------------
Een keer voetganster geramd die zich zo letterlijk voor de motor wierp. Ik heb haar laten bekennen, en geld van haar verzekering gekregen (en dat bij een voetganger).

Onderuit gegaan door diesel of olie gecombineerd met hevige regen. Afslag Zuilende Ring (Maarssen). Zijn haakse afslagen. Ik kon niet uitwijken vanwege een vrachtwagen naast me. Besloten direct de struiken in de rijden (50 cm hoog) ipv me onderuit te remmen. Zat alleen flinke stoeprand voor. Met 60 km overheen geklapt. Door de kuip geklapt en tegen een \"scherpe bocht\" (roodwitte pijlen) bord gekwakt. Motor en ikzelf weinig beschadigd, vnl kuipschade en slag in de voorvelg.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben dus door een automobilist de sloot ingedrukt. Het politierapport + foto\'s staat wel op mijn homepage. Het is ergens in mei gebeurd en heb deze week eindelijk gehoord dat de motor door de verzekering uitbetaald wordt :)
 
hehe, prachtig voor je auke..
Alleen wel kut dat het zo lang moet duren.
Hopelijk gaat het bij mij iets sneller :(
 
quote van auke\'s site: \"Uiterlijke schade lijkt mee te vallen, maar doordat de sloot vol water stond is de motor door de waterschade total loss verklaard.\"

Dan heb jij mijn, total loss verklaarde motor nog niet gezien.

Auke\'s cbr600f2:


poohbeers gsxr600:


Zeg nou zelf dat de jouwe er zwaar beschadigd uitziet.
 
Twee keer. de eerste keer heel dom toen ik knee-downs aan het oefenen was. Heel langzaam door een scherp bochtje gas bijna volledig dicht, knie practisch aan de grond...gas open en een rukkerige :) gasreactie. Gevolg een shoulder -down. Ik achter de motor aan hollen terwijl ik hem bij het zadel en de tank probeer omhoog te houden (het ging immers heel langzaam). Achteraf bleek daardoor nauwelijks schade te zijn ontstaan. Alleen het karterdeksel dat door de kuip heenstak was aan de onderkant wat afgesleten.

De tweede keer was met een leenmotor omdat mijn eigen motor een beurt kreeg. Het was winter en ik had met dan leengeval (GS400) veel door de pekel gereden dus ik dacht dat het wel aardig was om hem even af te spoelen voor ik hem terug bracht. Lekker vlot naar de car wash gereden en het ding afgespoten. Ik dacht er ook weer lekker vlot vandoor te gaan. helaas lag de uitrit van de car wash in de schaduw waardoor het een grote ijsbaan was. En toen lag ik dus op mijn bek. Niet al te veel schade, een verbogen schakelpedaal en een kapot knipperlicht of zoiets.
 
quote van auke\'s site: \"Uiterlijke schade lijkt mee te vallen, maar doordat de sloot vol water stond is de motor door de waterschade total loss verklaard.\"

Dan heb jij mijn, total loss verklaarde motor nog niet gezien.

Auke\'s cbr600f2:


poohbeers gsxr600:


Zeg nou zelf dat de jouwe er zwaar beschadigd uitziet.

Veel van wat je ziet is modder. De echt zichtbare schade was een breuk in de kuip, een kapotte knipperlicht en een rempookje dubbel. Dat kost dan ook al snel een 3 a 4000 gulden om te repareren denk ik, maar dat is wat anders dan al die dingen die jij kapot had. Voor de rest zat er overal, maar dan ook overal water en modder in.
 
Al is de hoek van impact nog zo flauw, je knie doet toch heel erg \"auw\" :+

Moraal van het verhaal: een stationwagen was sterker dan mijn motor \ '(
 
btw, iedereen na zulk een crash ook stijf as hell?
Ik kwam gewoon neit meer recht :) (noujah, moest moeite doen)

ik bedoel inderdaad stramme spieren alsof je 3000 situps hebt gedaan enzo :) (dat noemt \"stijf\" in België)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan