All-risk verzekering,

Status
Niet open voor verdere reacties.

GreenLizard

Rookie
19 apr 2008
20
0
Hopelijk ben ik komende zaterdag (trotse) eigenaar van een kawa zx-6r 636 uit 2005. Aangezien dit mijn eerste motor is sinds het behalen van mijn rijbewijs zou ik het prettig vinden om deze het (minstens) het eerste jar all risk verzekerd te hebben. Nu heb ik net op de site van univé gekeken, en daar zou de berekende premie uitkomen op 1425 euro. Ik had zelf begroot op ongeveer 1000 euro. Waar hebben jullie je fiets verzekerd (all risk)? Met andere woorden, kan dit ergens goedkoper?

Ps, ik heb natuurlijk nog 0 schadevrije jaren (auto niet op mijn naam verzekerd)

Mvg,
Tom
 
Vergeten te melden idd, ik zit in de verzekeringstechnische meest vervelende leeftijdscategorie, 21 lentes jong.
 
Kijk vooral naar de voorwaarden.. Bij mij kwam Univé er toch als één van de goedkoopste eruit in vergelijk met ook goede voorwaarden. Zeker ten aanzien van behoud No-Claim. Ik heb ondertussen 16 schadevrije jaren en dus 75% no-claim. Het is mij wel wat waard omdat na een claim wel te behouden.. Overigens was ik bij Interpolis € 134,= per jaar duurder uit voor de zelfde polis... Dus die kan je denk ik wel overslaan...

*Paulusssttt gaat toch even de voorwaarden van de KNMV bestuderen....*

Ik kom bij de KNMV € 110,= per jaar duurder uit...??? :?
 
Laatst bewerkt:
Ben al sinds het begin van mijn gemotoriseerde bestaan verzekerd bij Unive. Heb daar alleen nog maar goede ervaringen mee. En ze waren vanaf het begin de goedkoopste. Weet niet hoe de vergelijking nu uitvalt, maar het is voor mij geen reden om over te stappen.
(maar ik val natuurlijk ook in een andere leeftijdscategorie) :]
 
Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en verwachtingen aangaande verzekeringen.
Maar het gaat hier om JOUW WENSEN. Dus vraag 3-4 offertes aan, incl. volledige polisvoorwaarden en vergelijk. Laat ook iemand met ervaring de polisvoorwaarden doorlezen.
Daarna benader je de maatschappij die je het best lijkt en probeer je er wat uit te slepen door aan te geven dat je graag bij hun wil zitten vanwege de goede voorwaarden maar dat de andere maatschappijen een net wat gunstigere prijs hebben. Misschien krijg je er dan nog 1-2 tredes vanaf })
Succes.
 
Laatst bewerkt:
Zit zelf ook bij unive en wil binnenkort me auto er ook naar toebrengen.
Ze waren toen voormij ook het goedkoopste
 
Kawa 2005... Mooie fiets!

Zoek even op dit forum naar het Centraal Verzekeringsvragen topic. Dat is gestart door een kerel die alles van motorverzekeringen weet. En hij kan het volgens mij ook goedkoper voor je regelen...

Zoek en gij zult eurootjes vinden...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan