all-roaders uut noorden!

Bikerg

Die hard MF'er
16 mrt 2005
283
0
assen
hallo,

ik ben benieuwd of er nog wat all roaders zijn, die graag geregeld eens een rit willen maken.
het lijkt me leuk om eens in de zoveel tijd een stuk off road te gaan met een groep all-roaders.
ik miste deze topic nog op het forum, dus hopelijk is er wat aniemo.

ik zal mezelf ook eerst even voorstelllen.
ik ben gerard , woon in assen.
en dit is mijn fiets.
674640132_6_3DFE.jpeg


veel post en rij plezier *O* :W
 
Laatst bewerkt:
owja, zaterdag 8augustus word er gereden!
dus wil je mee, geef het even door hiero
 
Hey Bikerg

Hier nog een allroad rijder uit het noorden! Sinds kort heb ik een Suzuki XF650 Freewind en heb er dit weekend de eerste stukken offroad mee gereden. Onwijs cool!
Ken jij goede stukken in het noorden waar je mag rijden?
Ik heb weinig ervaring en heb banden met niet heel veel profiel, dus ik zoek een mooi stuk om te rijden wat niet te heftig is.
 
Ik hou dit topic ook ff in de gaten.Wil ook wel es een langer stuk offroad rijden.
Mogelijkheden zijn hier wat beperkt..
 
ja , ik ben in de afgelopen weken een beetje bekend geworden met wet mooie stukken,
ook voor beginners!
dus spreek gewoon een keer af, en dan gaan we.

sterker nog, ik wil eigenlijk met een uurtje of wat even die kant op,dus als je het nog op tijd leest even mee crossen!
 
Ik ben in Leeuwarden momenteel, dus dat wordt m niet meer! Komende week zit ik opgezadeld met een dubbele vakantiebaan dus voor het volgende weekend heb ik geen tijd meer. Misschien voor dan wat afspreken??!
 
voor komend weekend bedoel je?
zaterdag kan ik wel, overdag of ergens in dat weekend s'avonds.
zeg maar wanneer!
 
ja , ik ben in de afgelopen weken een beetje bekend geworden met wet mooie stukken,
ook voor beginners!
dus spreek gewoon een keer af, en dan gaan we.

sterker nog, ik wil eigenlijk met een uurtje of wat even die kant op,dus als je het nog op tijd leest even mee crossen!

En waar zijn die mooie stukken??Zitten hier in de regio Leeuwarden,dus gauw ff die kant op zal lastig worden denk ik..
Maar ff wat plannen moet een keer kunnen.
 
voor komend weekend bedoel je?
zaterdag kan ik wel, overdag of ergens in dat weekend s'avonds.
zeg maar wanneer!

Leuk, zaterdag overdag kan ik ook wel! Mits redelijk weer. Ik ben geen mietje als het om regen gaat maar natte troep maakt offroad rijden niet makkelijker. ( :$ )
Je kunt me toevoegen op msn als je wilt f.adham(at)gmail.com
Dat praat wat makkelijker wellicht.
 
En waar zijn die mooie stukken??Zitten hier in de regio Leeuwarden,dus gauw ff die kant op zal lastig worden denk ik..
Maar ff wat plannen moet een keer kunnen.

ga je zaterdag ook mee?
dan laat ik dan zien waar de mooie stukken zitten.
wil niet alles posten op internet.dan is het binnen de korste keren weer afgesloten!

greetz
 
Jaarlijkse All road dag !!


Zaterdag 26 september hebben we de jaarlijkse : Arjan Brouwer- All en Off-road dag , waarbij door iedereen kan worden deelgenomen voor de SPONSORPRIJS van € 19,50.
Start om 9.00 uur in Putten en deze dag komen we op enkele zeer mooie zandlocaties waar alle deelnemers zich op hun manier kunnen uitleven.

DOELSTELLING;
Met voorrijders een leerzame dag op de mooiste locaties, geheel verzorgd met lunch en BBQ voor een SPONSORPRIJSJE omdat Arjan Brouwer gek is op zijn klanten en relaties.

DAKAR PROMINENTEN:
Aanwezig zijn vele prominenten en diverse Dakar motorrijders en rijdsters, enkele dessert cops en Tonny van de Spoel ( Heros legend die ook naar Dakar gaan) en Dakar team Arjan Brouwer en Leendert lekkerkerker, een VIP team en een sponsor team.

VOORRIJDERS EN KLASSES:
We rijden met voorrijders in diverse klasses : damesklasse, beginners , middenklasse , gevorderden, en zware All-road klasse ( o,a BMW ). Geen enduromotoren !!
Hans Hendriks heeft de algehele leiding met daarnaast Arjan Brouwer , Ed Karssen, Wouter Boonen, Ton de Groot, Jan Hofland, Corne van Boejen, en John de Graaf .

ROUTE:
De route is vanaf de startplaats : de Hoge Eng west 19 te Putten naar diverse locaties op de Veluwe. Ook is er een prachtige All-road route over de Veluwe uitgezet over de mooiste routes door Ton de Groot voor de BMW en dames klasse die rustiger routes willen rijden .

BRIEFING:
Cor Termaat zal de briefing geven om 9.00 uur en de dagindeling geven waarna gelijk om 9.30 vertrokken word. Cor zal info geven over Dakar 2010, en de VIPS introduceren .

LUNCH:
Tussen de middag om 12.00 uur hebben we in het bivak een echte Dakar lunch , waar tevens een demo is door enkele Dakar voertuigen.

MIDDAG:
S,Middags routes met opbouwende leerstof voor iedereen.
16.00 uur verzamelen in Putten voor de prijsuitreiking waarbij Cor Termaat het slotwoord doet en nog gebruik van de BBQ gemaakt kan worden.

SPONSORPRIJS:
Deze dag is inclusief eten en drinken en super voorrijders en is voor de SPONSORPRIJS van € 19,50 bij voorinschrijving en € 25 op de dag zelf om de enorme kosten enigszins te dekken van organisatie, huur 3 locaties, eten en drinken , voorrijders, en BBQ .!!!!!!

VOORINSCHRIJVING:
Betaling per bank € 19,50 op ING bank Putten op no; 665.805.225 tnv A Brouwer met vermelding All-road dag en naam en klasse. Mail op info@arjan-brouwer.nl naam en klasse door waardoor je verzekerd bent van een startplaats. We bevestigen je dit per mail. Vol is vol. INFO; www.arjan-brouwer.nl


Kortom: Veel FUN en ACTION !!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Deze dagen zijn altijd prima geregeld. Ook voor de beginner is het heel goed te doen, de routes hoeven niet moeilijk te zijn, maar bieden genoeg uitdaging voor elk niveau. Let wel op: NIET VOOR ENDURO'S!! Komt eindelijk je Allroad ook weer eens van stal.



ik heb me al opgegeven! *O*
 
al meer mensen zich aangemeld?
of natuurlijk geinteresseert in dit topicje.

we zoeken nog steeds naar all-roaders hier! *O* *O*
 
Bikerg ik heb je ge-smst over onze afspraak van morgen, maar nog niets terug ontvangen.
Wellicht heb ik het verkeerde nummer dus voor de zekerheid ook maar hier:
Morgen 11 uur is erg vroeg voor me want ik moet (onverwacht) snachts werken. Kan het 2 uur worden? Ik hoor het wel!
 
Bikerg ik heb je ge-smst over onze afspraak van morgen, maar nog niets terug ontvangen.
Wellicht heb ik het verkeerde nummer dus voor de zekerheid ook maar hier:
Morgen 11 uur is erg vroeg voor me want ik moet (onverwacht) snachts werken. Kan het 2 uur worden? Ik hoor het wel!


ik was even aan het rijden :W , maar je hebt bericht.2uur prima!

ps:ook voor andere all-roaders! :]
 
Jammer, want het was een fijn stukje ploeteren! :]
We zijn langs lange stukken zand- en graspaden gereden met hier en daar een stukje verharde weg om even uit te waaien. En zweten! Zwaar hoor.

Ik ben 1 keer onderuit gegaan. Ik had graag gemeld dat dat met 70km/u door een bocht heenging met mul zand en verradelijke stenen, waardoor ik met gevaar voor eigen leven de Freewind wist te sturen, maar waarbij we samen na een strijd op leven en dood ter aarde stortten.
Maar nee, het gebeurde tijdens het keren toen we een paar fototjes aan het maken waren |(

Gerard met zijn beierse buffel
PICT0056kl.jpg

PICT0054kl.jpg


Fitna OP de Soes
PICT0048kl.jpg



En Fitna ONDER de soes |(
PICT0050kl.jpg
 
bikerg,

Heb zelf net een xt600 gekocht, met straatrubber e.d., maar wil graag eens kijken hoe die naast asfalt werkt. heb jij die routes op gps? dan wil ik graag daar eens kijken. hier in de randstad zijn dat soort wegen schaars :)
 
bikerg,

Heb zelf net een xt600 gekocht, met straatrubber e.d., maar wil graag eens kijken hoe die naast asfalt werkt. heb jij die routes op gps? dan wil ik graag daar eens kijken. hier in de randstad zijn dat soort wegen schaars :)

hey, gefeli met je nieuwe fiets!
ik heb die routes helaas niet op gps, daar kan ik je niet mee helpen.
maar je mag altijd eens mee wanneer we een zaterdag of een avondje gaan rijden.
is natuurlijk wel een eindje vanaf randstand, maarja :]

gr
 
Gerard, heb je ook zin om weer eens af te spreken voor een rondje zandhappen?
En wellicht is bakki72 ook van de partij?? :)
 
hey,

leuk idee, maar ik ben een paar week weg voor werk.
eerst volgende zaterdag dat ik terug ben is 26 september, en dan is die all-road dag.
het kan wel op een avondje , in die van de 26e week. als het goed weer is.

greetz
 
laatste ritje gemaakt vandaag, moet 3 week weg te werken :(
hopelijk blijft de zomer nog even hangen.

greetz
 
Terug
Bovenaan Onderaan