all-roaders uut noorden!

Bikerg

Die hard MF'er
16 mrt 2005
283
0
assen
hallo,

ik ben benieuwd of er nog wat all roaders zijn, die graag geregeld eens een rit willen maken.
het lijkt me leuk om eens in de zoveel tijd een stuk off road te gaan met een groep all-roaders.
ik miste deze topic nog op het forum, dus hopelijk is er wat aniemo.

ik zal mezelf ook eerst even voorstelllen.
ik ben gerard , woon in assen.
en dit is mijn fiets.
674640132_6_3DFE.jpeg


veel post en rij plezier *O* :W
 
Laatst bewerkt:
owja, zaterdag 8augustus word er gereden!
dus wil je mee, geef het even door hiero
 
Hey Bikerg

Hier nog een allroad rijder uit het noorden! Sinds kort heb ik een Suzuki XF650 Freewind en heb er dit weekend de eerste stukken offroad mee gereden. Onwijs cool!
Ken jij goede stukken in het noorden waar je mag rijden?
Ik heb weinig ervaring en heb banden met niet heel veel profiel, dus ik zoek een mooi stuk om te rijden wat niet te heftig is.
 
Ik hou dit topic ook ff in de gaten.Wil ook wel es een langer stuk offroad rijden.
Mogelijkheden zijn hier wat beperkt..
 
ja , ik ben in de afgelopen weken een beetje bekend geworden met wet mooie stukken,
ook voor beginners!
dus spreek gewoon een keer af, en dan gaan we.

sterker nog, ik wil eigenlijk met een uurtje of wat even die kant op,dus als je het nog op tijd leest even mee crossen!
 
Ik ben in Leeuwarden momenteel, dus dat wordt m niet meer! Komende week zit ik opgezadeld met een dubbele vakantiebaan dus voor het volgende weekend heb ik geen tijd meer. Misschien voor dan wat afspreken??!
 
voor komend weekend bedoel je?
zaterdag kan ik wel, overdag of ergens in dat weekend s'avonds.
zeg maar wanneer!
 
ja , ik ben in de afgelopen weken een beetje bekend geworden met wet mooie stukken,
ook voor beginners!
dus spreek gewoon een keer af, en dan gaan we.

sterker nog, ik wil eigenlijk met een uurtje of wat even die kant op,dus als je het nog op tijd leest even mee crossen!