Alle Contiforce MAX banden teruggenomen

MadMax

Kloon
14 mrt 2002
48
0
Varsseveld
De nieuwe band van Continental is teruggenomen uit de handel.
Ook banden die al gemonteerd zijn worden teruggenomen. Vreemd want de meeste motorbladen zijn er erg over te spreken!

Wie weet wat er nou precies aan de hand is bij conti ?
 
Buiten dat ze kut banden maken? Geen idee. Heb ooit een keer een conti achter gehad. Dat was dus ook gelijk de laatste keer. :J Glijden als een stuk zeep.
 
Heb ergens gelezen dat ze problemen kunnen krijgen door ongelijkmatige slijtage. De draden in de band zouden teveel rekken op sommige plaatsen.

Lijkt mij wel leuk als je ze net bijna versleten hebt: een setje voor niets :)
 
Denk erom het gaat over de NIEUWE band van conti. Deze is net bij de dealers binnen.
Waar heb jij iets over deze band gelezen? Heb je een link/bron voor mij? Ik zou er graag meer over willen weten.
De ervaring die ik met de oude band heb is uitstekend. Ook op een circuit dag.
 
Laatst bewerkt:
Denk erom het gaat over de NIEUWE band van conti. Deze is net bij de dealers binnen.
Waar heb jij iets over deze band gelezen? Heb je een link/bron voor mij? Ik zou er graag meer over willen weten.
De ervaring die ik met de oude band heb is uitstekend. Ook op een circuit dag.

dus als je op slecht gefabriceerde band van hun rijd, dan mag je dus dood. wat conti betreft.
klink als firestone banden op die USA ford's.
 
Buiten dat ze kut banden maken? Geen idee. Heb ooit een keer een conti achter gehad. Dat was dus ook gelijk de laatste keer. :J Glijden als een stuk zeep.

Die Conti Force was ook geen echte supersport band. Was meer een sport/tour band.
 
Terug
Bovenaan Onderaan