Alle Europese motorhotels B&B herbergen etc op 1 Google-map

Bolski

MF veteraan
Donateur
29 okt 2003
59.714
94
Ik zit mijn vingers blauw te typen om alle mij bekende motorhotels overzichtelijk te verzamelen. Pensions, herbergen, kamers bij een restaurant, Bed & Breakfast, alles met een vast dak boven het hoofd én motorvriendelijk / uiterst geschikt voor motoren wil ik opnemen. Geen motorcampings, dat komt misschien nog in een ander album. Op dit moment heb ik er meer dan 200 gevonden en vermeld. En er staan er nog ca 100 op mijn lijstje, die ik nog moet inkloppen.

poi66.com -&nbspThis website is for sale! -&nbsp Resources and Information.

Heb je aanvullingen, laat het me weten in dit topic of via mail of PB en ik vul het aan.

Voorbeeldje van de Google map met de hotels:
full
 
Laatst bewerkt:
altijd handig :}
Dank voor je werk,ik ga nog wel eens een weekndje de hort op en ben vaak wel even aan het zoeken naar een slaap plaats
 
Diverse hotels in Frankrijk toegevoegd.
Tis toch rotweer ;)
 
Ik heb er 18 in Ierland zojuist toegevoegd. Ik heb nog een lijst met nog zeker 400 motorvriendelijke accomodaties. Als iemand graag wil dat ik aan een bepaald land voorrang geef met inkloppen, dan hoor ik het graag.
 
Ik heb er 18 in Ierland zojuist toegevoegd. Ik heb nog een lijst met nog zeker 400 motorvriendelijke accomodaties. Als iemand graag wil dat ik aan een bepaald land voorrang geef met inkloppen, dan hoor ik het graag.

Ik denk vooral aan oosteuropa....daar is nog weinig bekend.
wel een paar campings in Tjechie en Hongarije.
 
Ik heb er 18 in Ierland zojuist toegevoegd. Ik heb nog een lijst met nog zeker 400 motorvriendelijke accomodaties. Als iemand graag wil dat ik aan een bepaald land voorrang geef met inkloppen, dan hoor ik het graag.
Scandinavië!
 
Spanje, de kuststreken -> Salou, Benidorm, ..

Hoe moet je deze site trouwens gebruiken, ik heb geen ervaring met google earth :D
 
Laatst bewerkt:
HIER kun je per land een heleboel motorvriendelijke campings en hotels vinden. Bij de meeste landen ook een bestandje met POI voor de GPS gebruikers met de echte aanraders.
 
Het topic zelf hou ik niet bij, maar ik zie wel eens nieuwe hotels verschijnen (bezoekers kunnen zelf toevoegingen doen).
 
Het topic zelf hou ik niet bij, maar ik zie wel eens nieuwe hotels verschijnen (bezoekers kunnen zelf toevoegingen doen).

Inderdaad een oud draadje maar wat er in staat staat er in!! Zie het nu voor het eerst maar een mooie opzet Bolski.

Het kan dus wel zijn dat info niet meer actueel is, in de zin van een acc. die niet meer bestaat?

Heb een locatie toegevoegd, maar een fout gemaakt: hoe kan ik eea weer verwijderen / veranderen?
:] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Touren-Fahrer geeft een boekje uit met 476 hotels en pensions voor Duitsland,oostenrijk,zwitserland
en italien. En Biker-Betten.de heeft er een met 1000 adresse in Duitsland. 2 jaar geleden gekocht op
de motorbeurs in Utrecht
 
http://www.tourenfahrer.de/fileadmin/user_upload/POIs/Garmin/POIs/TOURENFAHRER_Hotels_2011.gpi (Tourenfaher) en bikerbetten hebben ook gratis POI's voor de gps!

:)
 
ff Oma de deur wijzen, maar met de kerst mag ze weer naar binnen.

Bolski , ik weet dat er een berg werk in gaat zitten.
Maar ik wil graag Poi's uploaden op POI.NU

Graag zou ik de Upload manier weten.

Ik zit ook op PoiPlaza.COM, daar heb ik de Suzuki Exclusieve Dealers geplaatst.

Nu wil ik nog veel meer delen met anderen.
Vandaar mijn Vraag aan jou.

Fijne Feesdagen en een knallend Nieuw Motor Jaar

Groeten van Flakkee(s) 8-)

OneLover op PoiPlaza
contest31ht op POI.NU
 
Bolski , ik weet dat er een berg werk in gaat zitten.
Maar ik wil graag Poi's uploaden op POI.NU

Graag zou ik de Upload manier weten.

Ik zit ook op PoiPlaza.COM, daar heb ik de Suzuki Exclusieve Dealers geplaatst.

Nu wil ik nog veel meer delen met anderen.
Vandaar mijn Vraag aan jou.
Ik zou het niet weten, die site is niet van mij. Er moet toch wel ergens een handleiding staan?
 
Ik zou het niet weten, die site is niet van mij. Er moet toch wel ergens een handleiding staan?

Hallo Bolski, Bedankt voor de snellllllllllllllle reactie. :}

K'heb nog geen handleiding kunnen vinden. '(

Wat zo vreemd is : Jou Naam en link naar M-F .( actief snelkoppeling ) staan daar op.
Ook de Poi's , zoals ik verwacht naar de motorhotels etc. etc.

? Kan het zijn , dat jij die TOEN via Poi66 hebt geUpload
Als je deze link bekijkt en door klikt naar MotorHotels ,veranderd de site ! !
Zie :
poi66.com -&nbspThis website is for sale! -&nbsp Resources and Information.

Zo ziet JOU Pagina(Album) er nu uit:
poi.nu

K'blijf spitten om andere te kunnen helpen.

Garoete van Flakkee(s) 8-)
 
Laatst bewerkt:
Op poi.nu zi je rechtsboven Inloggen | Registreer. Klik registreer.
Verzin een inlognaam (wordt ter plekke gecheckt of hij al bestaat) etc.

Klik Opslaan. Check dan je email (en spamfolder). Indien de mail in je spamfolder staat, aub even klikken dat het geen spam is. Klik de link uit de email.

Rechtsboven zie je nu Mijn albums. Klik. Klik dan Album aanmaken. Kies een verkorte codenaam en een meer omschrijvende naam. Klik aanmaken.

Je hebt nu een album. Je kunt de details nu invullen en bv een GPX file of andersoortig POI file uploaden.

Succes!
 
Terug
Bovenaan Onderaan