Alle gebruikers op 1 site met foto?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BuGs_BuNnY

Die hard MF'er
9 feb 2002
893
0
Drenthe
Ik heb een homepage maar doe er niet veel mee.
Het lijkt me wel een leuk idee om een site te maken waarin ik de foto's en info van persoon en type bike op 1 site zet.
Is dit een leuk idee?
Soms wordt er wel eens een tourtocht georganiseerd.
Dan is het best leuk om dan te weten wie mee gaan.
ZO JA. dan maak ik met overleg met moderator een goed uitziende site met de pictures etc. en logo van Motor Forum.
LET ME KNOW!!!!!
 
Als er een smoelenboek komt is dan hoeft het inderdaad niet meer.
Is dit dan alleen voor foto's van je smoel? of ook info erbij en foto van bike natuurlijk.
Als het smoelenboek nog lang op zich laat wachten dan kunnen jullie gebruik maken van dit.
 
Jullie zijn al een hele tijd bezig, maar wanneer komt ie nou? ;)
soon.gif
 
Van mij mag je. Ik hoor al een hele tijd vanalles over het smoelenboek, maar nog steeds geen resultaat.
 
Nee, we wachten nog steeds op jou databasemodel })
Ik hoor allemaal gestudeerde termen hierover (in ander topic) die voor een deel boven m'n (bots)pet gaan, maar als dat model echt probleem is wil ik wel 'n poging wagen.

[me] RDZ verw8 dat hier nu 10tallen whizkids opspringen die 't beter kunnen ;) [/me]
 
Ik hoor allemaal gestudeerde termen hierover (in ander topic) die voor een deel boven m'n (bots)pet gaan, maar als dat model echt probleem is wil ik wel 'n poging wagen.

[me] RDZ verw8 dat hier nu 10tallen whizkids opspringen die 't beter kunnen ;) [/me]

[me]The Saint sluit zich bij die roestbak aan en denkt dat zo'n modelletje te verglijken is met een kast van de Ikea. Iedereen kan m gebruiken en verschillende dingentjes in zetten.
[/me]


Toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan