Alle iconen gewoon op motor-forum.nl

Icoon standaard op mf?

  • Ja

    Stemmen: 2 5,3%
  • Nee

    Stemmen: 2 5,3%
  • Zeik niet lul

    Stemmen: 34 89,5%

  • Totaal aantal stemmers
    38

Gilles

MF veteraan
21 okt 2002
32.427
130
Gotham City
Momenteel ligt photobucket.com er uit, en dat betekent dat ik gelijk een deel van de topics niet of nauwelijks kan lezen, omdat best veel mensen hun icoontje (avatar) daar hosten. De pagina stopt bij mij dan gewoon met laden zodra de browser bij dat icoontje aankomt... (gaat na een minuutje of 3, 4 wel weer door).

Is het misschien een idee om iedereen gewoon verplicht zijn icoon op mf te laten hosten?
 
Tja, op zich goed idee. Mits er wel strenge ristricties op de afmeting en formaat komen

PS: Ben het met je eens, maar kon het niet laten om op "Zeik niet lul" te stemmen _O- _O- :P
 
Ik heb op nee gestemd, ik denk namelijk dat elk klein beetje dataverkeer dat iemand anders voor zijn rekening neemt al scheelt voor mf. Aangezien een kleine avatar per maand al voor 120mb aan dataverkeer kan kosten.
 
Maar de mogelijkheid bestaat toch al, en ik denk dat zo'n 80% van de icoontjes al op MF staat... kunnen die laatste 20% er toch ook nog wel bij...
PS: Ben het met je eens, maar kon het niet laten om op "Zeik niet lul" te stemmen _O- _O- :P
Vond zelf de mogelijkheid ook onweerstaanbaar :X :P
 
Tja, op zich goed idee. Mits er wel strenge ristricties op de afmeting en formaat komen

PS: Ben het met je eens, maar kon het niet laten om op "Zeik niet lul" te stemmen _O- _O- :P


same here....

de verleiding was te groot O-)


maar wat voor browser gebruik je dan eigenlijk???
de gewone IE??
 
sorry gilles kon het ook niet laten "niet zeiken lul" :W :W :P


maar ach die mij is 144kb valt wel mee toch O-)
 
Heb icoontje op MF gehost, maar ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met icoontjes die op een eigen webspace staan. Sterker nog, MF gaat bij mij altijd als een trein. :Y Uh.... motor dan. Ligt het dan toch niet aan je browser :?
 
Ehm...heb je enig idee hoeveel GB we nu al hebben aan icoontjes en foto's?

Ik denk niet dat het een goed idee is :X
 
Die 10 eigen bestanden zijn niet altijd genoeg :X

Ikzelf wissel regelmatig van icoontje, dus heb ik ze over het algemeen op eigen webspace staan...denk niet dat ik daar de servers van M-F mee moet gaan lastig vallen ;)
 
Naja, bij deze dan een oproep aan iedereen om je icoontjes in ieder geval bij een fatsoenlijke Nederlandse/Belgische providert te zetten, en niet bij één of andere gratis dienst waarvan je weet dat de response tijden niet altijd even optimaal zijn. Da's natuurlijk net zo goed. Misschien dat dat er bij de FAQ nog bij kan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan