Alle informatie over circuitrijden gezocht !

Iwan

Die hard MF'er
6 aug 2002
730
0
Hallo!

Ik ben op zoek naar alle informatie over circuitrijden, dus zowel circuitdagen als trainingen, wedstrijden en opleidingen in heel Europa. Heb je ergens een goede site of een goed overzicht gevonden, of goede/slechte ervaringen ergens mee (of tips), laat het me dan weten dan kan ik het in het overzicht opnemen. Info svp naar iwan@moto73.nl, alvast erg bedankt !
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens op www.gummuhhh.nl Daar staan een aantal leuke verslagen en ervaringen van enthousiaste circuitrijders. Daarnaast zijn er links te vinden van sites waar je je kan inschrijven voor circuitdagen.
 
Kijk eens op www.gummuhhh.nl Daar staan een aantal leuke verslagen en ervaringen van enthousiaste circuitrijders. Daarnaast zijn er links te vinden van sites waar je je kan inschrijven voor circuitdagen.
 
Als je nog nooit op het circuit bent geweest, kun je eens kijken op de site van crt. Geven goede trainingen, kheb er zelf ervaring mee, is best lachen.
 
Volgens mij is dit de Iwan die ook in Moto73 schrijft. :} Die is dus echt wel eens eerder op een circuit geweest! :] Check de reviews van de ZX6R of de R6 maar! :}
 
Er is vaak een behoorlijk prijsverschil tussen de verschillende organisatoren van circuitdagen. Ook mag je bij de ene vaak véél langer rijden dan bij de andere. Motorsportschool Holland bijv. is veel goedkoper (EUR 115) dan andere aanbieders (EUR 150 à 160) voor Vrij Rijden op Zolder. CRT laat je weinig rijden (4 x20 min) voor véél geld, Duitse organisatoren en Ap Derou geven voor hetzelfde geld bijn atwee maal zoveel circuittijd.
 
Bedankt voor de tips,als je r nog meer hebt graag rechtsstreeks mailen, ik check deze posts niet meer.
 
Bedankt voor de tips,als je r nog meer hebt graag rechtsstreeks mailen, ik check deze posts niet meer.

Als het hier gepost wordt hebben meer mensen er iets aan :P

Een topic openen met een vraag en hem niet meer checken :?

Misschien dat ik het snap. Straks allemaal de Moto73 kopen als we een overzicht willen }) :P
 
Als het hier gepost wordt hebben meer mensen er iets aan :P

Een topic openen met een vraag en hem niet meer checken :?

Misschien dat ik het snap. Straks allemaal de Moto73 kopen als we een overzicht willen }) :P

Jij hebt toch een abo ?

;-)
 
ik heb er ook nog 1. ff niet op de datum letten, er wordt momenteel gewerkt aan de dagen voor 2003.http://fws.ikwileenmotor.net/index.html
 
Iedereen bedankt voor de medewerking, ik mag hier niet spammen maar in een zeker Nederlands motorblad waarvan ik de naam niet zal noemen (maar die begint met MOTO en eindigt op 73) staat de hele lijst in een speciale Circuitgids. 700 + dagen, 80+ organisaties en 60+ circuits. Hou me aanbevolen voor commentaar !

[mod: titel aanpassen ? gezocht=gevonden]
 
Ik heb natuurlijk wel een abo, en ik vind het een PRACHTIG stukje Iwan! Heel duidelijk en overzichtelijk, en ik ben dr extra blij mee, omdat ik dit jaar veel op het cirucit wil gaan rijden!

TOP!
 
Terug
Bovenaan Onderaan