Alle "meer-dan-twee-wieler-motorfietsen"

Totaal topics momenteel: ca. 31600
Totaal posts momenteel: ca. 670000

Dus (50/31600)*100=0,16%
(1800/670000)*100=0,27%

Vlgs. mij zijn er typen motorfietsen (R1, CBR600, etc.) waar meer topics over zijn. :P
 
0,16% van het totale aantal topics...
Wie 't kleine niet eert... :P
Alles is relatief... ;)

ff serieus (pas op want dan maak ik altijd lange&kromme zinnen }) ):



Net zoals je nu verschillende mensen de stap ziet maken om toch aan 't sleutelen & rijen te durven beginnen op 'n oud motortje, zou MF zeker ook erg drempelverlagend kunnen werken voor 't fenomeen 'zijspan'. :}

bvd })
 
:?
Kwantiteit moet niet voorgaan op kwaliteit. Er zijn vast ook meer onzintopics per user, van sommige users. Nou en?
Had je daar iemand in het bijzonder mee op het oog? O-)

:P

[off-topic]
Ik vind die icoontjes van jou en Ralfie errug verwarrend. Ik heb iedere keer de verkeerde voor. :? :z :+
[/off-topic]
 
Laatst bewerkt:
Wie 't kleine niet eert... :P
Alles is relatief... ;)

ff serieus (pas op want dan maak ik altijd lange&kromme zinnen }) ):



Net zoals je nu verschillende mensen de stap ziet maken om toch aan 't sleutelen & rijen te durven beginnen op 'n oud motortje, zou MF zeker ook erg drempelverlagend kunnen werken voor 't fenomeen 'zijspan'. :}

bvd })


:^ *10

En t'is nie omdat ik geen zijspan heb dat ik er nie wil over ouwehoeren, zoals we het Brikkeplekje hebben verkregen, vind ik dat een zijspanhoek zeker op zijn plaats zou zijn op M-F. :}
 
Totaal topics momenteel: ca. 31600
Totaal posts momenteel: ca. 670000

Dus (50/31600)*100=0,16%
(1800/670000)*100=0,27%

Vlgs. mij zijn er typen motorfietsen (R1, CBR600, etc.) waar meer topics over zijn. :P

En dit zegt wat??

Dat er solorijders zijn die echt zouden gaan moeten rijden zodat ze minder tijd hebben dit gehele forum vol te spammen?

Dat er in verhouding te weinig SERIEUSE zijspantopics zijn tov andere onderdelen (dan verandert het percentage plotsklaps wel drastisch)??

De admins gewoon wat bekrompen tegen zijspanners aankijken (logisch, dat doen de meesten...)??

Zeg het maar.....volgens mij is optie 1 toch wel de meest realistische en dan hebben we nog niet eens over het aantal skoeter (lees wannabe's) gehad die tientallen keren met dezelfde domme vragen / topics aankomen op een manier waarmee ik ook wel 16.000+++ topics over 2- of meer wielers kan gaan openen...


Pffff, nou wel weer genoeg gekat, maar ik hou nog wel van jullie.

8-)
 
Ik zit ook in een deuts Forum daar hebben ze nog
minder zijspanrijders, maar die hebben well hun
eigen plekje. *D :]
 
Terug van weggeweest :) en ook een beetje '(
Meteen maar even lijstje in eerste post aangevuld. Heb ik nog iets gemist? Moet er nog iets bij?
 
Laatst bewerkt:
'k breng dit topic nog maar es onder de aandacht, 't lijstje groeit gestaa'g




full
 
Zijn er nog mensen met een lege agenda voor aanstaande zaterdag en in het bezit van een trike of zijspan? Zaterdag rijden wij namelijk onze 9de editie van de Appierun. Hierbij gaan we met meer dan 100 motoren, zijspannen en trikes een geweldige route rijden waarbij we mindervalide mensen de dag van hun leven bezorgen.

Kijk voor meer informatie op www.2wheels4wings.nl. Voor een natje en droogje zal zeer goed gezorgd worden.

Meer info? email naar: secretaris@2wheels4wings.nl
 
Zijn er nog mensen met een lege agenda voor aanstaande zaterdag en in het bezit van een trike of zijspan? Zaterdag rijden wij namelijk onze 9de editie van de Appierun. Hierbij gaan we met meer dan 100 motoren, zijspannen en trikes een geweldige route rijden waarbij we mindervalide mensen de dag van hun leven bezorgen.

Kijk voor meer informatie op www.2wheels4wings.nl. Voor een natje en droogje zal zeer goed gezorgd worden.

Meer info? email naar: secretaris@2wheels4wings.nl


De zeelandia is dan ook. Daar zullen er ook wel wat naartoe gaan.
Maar ik denk dat je het ook beter in de zijspan agenda kan zetten. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan