Alle mogelijk info gevraagd omtrent Kawasaki ER-5

Ik ben ook echt begonnen te rijden met een Er-5 en ik heb kwa rijden niks dan lof over het fietsje!
Zwakke punten vind ik echter:
- De voorvorkkeerringen(in 1,5 jaar 2 keer lek,Rijstijl, zeggen ze...? }) )
- De lak op de achterbrug is erg dun duss ff kijken of ie niet roestig is.
- En ik heb een keer de O-ringen die tussen de ingaande koelvloeistof leiding op de cilinderkop zitten lek gehad dus ff in de gaten houden!
Verder mag het frame wel iets stijver, ik heb nl twee keer gehad dat ie bij een lekkere doordraaier op hoge snelheid begon te zwabberen, heb ik gemeld aan de dealer en die gooien het (weer) op mn rijstijl, dat ik dingen doe met dat ding waar ie niet voor gemaakt is... :? })
Voor de rest ben ik erg positief over de Er-5!
Ik heb er twee jaar op rondgereden 1,5 jaar 25 Kw en 0,5 jaar vol vermogen
en ik vind het echt een perfecte fiets om het op te leren! :} :}
Je gooit hem echt in iedere bocht die je wil met de voetsteuntjes regelmatig aan de grond!
 
Laatst bewerkt:
He kawaszijncool, je hebt helemaal gelijk. Ze zijn inderdaad in het zilver het mooist dus ik wilde ook een kawa er 5 kopen en heb net zo lang gezocht tot ik een zilver exemplaar heb gevonden die er verder ook goed uitzag. Ik ben dan nu oon de trotse bezitter van een zilveren kawa.

Joepii
:}
 
He Eriky, ik had nog een vraag.
Ik ben van plan om er veel woon/werk verkeer mee te gaan rijden en zat ook aan een windscherm te denken. Mijn vraag is, scheelt het veel met rijden en ik zag dat jij nogal een klein ruitje had, scheelt dit ook of kan ik beter een groter windscherm monteren.

alvast bedankt
 
Ja in het zilver zijn ze idd heel mooi, maar in het rood ziet ie er ook niet verkeerd uit!

full
 
He Eriky, ik had nog een vraag.
Ik ben van plan om er veel woon/werk verkeer mee te gaan rijden en zat ook aan een windscherm te denken. Mijn vraag is, scheelt het veel met rijden en ik zag dat jij nogal een klein ruitje had, scheelt dit ook of kan ik beter een groter windscherm monteren.

alvast bedankt

Oh het topic is nog alive :z Ik heb inderdaad een klein ruitje en het helpt wel qua winddruk op je lichaam. Nadeel is dat ik windwervels rond m'n helm krijg. Ik had ook niet zoveel ervan verwacht hoor, maar ik wilde ook niet zo'n groot ding erop want dat is wel erg lelijk. Ik heb nu een maand zonder ruitje gereden en ben van plan hem er vanavond weer op te zetten en dan weer te kijken hoe het rijd. Dan kan ik het wat beter vergelijken dus ook. Mail me anders maar als ik vergeet te posten wat het resultaat is.
 
trouwens,
wie zei er ook al weer dat ze in het zilver het mooist zijn??????
Er staat momenteel en zilveren op dit MF te koop
 
Op zaterdag 17 augustus 2002 17:00 schreef JK het volgende:Maar wees in elk geval niet bang dat de ER als een chopper klinkt. Het blokje is trouwens wel eens gebruikt voor een chopper in een ver verleden.. OEPS :)

Kawasaki en500 ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan