alle onderdelen gpz 500 (ex 500)

Dennis Timmermans

GSXR 750 K1
10 apr 2006
681
74
Helvoirt
hoi,

ik heb gisteren een gpz500 aangeschaft om te slopen, heb zelf wel het een en ander nodig, maar mocht je nog iets zoeken, laat het me weten..

alles mag voor zacht prijsje weg!

kan een dezer dagen wel een foto van het te slopen fietsje erbij plaatsen..

mvg dennis
 
Hoi dennis,

Hoe is het blok?

ik ben nog opzoek naar alleen het blok dus exclusief carbs, electra, inlaatrubbers, uitlaten etc.


groeten paul
 
hoi,

ik heb hem juist gekocht voor het blok eigenlijk haha

maar heb nog wel een blok liggen wat ik nog aan de gang moet maken, staat onbekend. en die mag als je wil kaal weg.. doe maar een bod...
 
Hoi dennis,

staat onbekend is wel een grote gok.
Enig idee wanneer het voor t laatst gelopen heeft en wat er eventueel mis mee zou kunnen zijn.

neem aan dat als je die motor hebt gekocht voor t blok je wel een idee hebt hoe het ermee staat?

groeten paul
 
Hallo Dennis.

Deze advertentie zocht ik. Net onderuitgegaan en mn linker knipperlicht lag aan diggelen, volgens mij de hele unit, nog niet echt naar gekeken voordat die net de schuur in werd geduwd.

Heb je die nog, zoja wat gaat het me kosten?
Alvast bedankt!
 
hey dennis,

Ik heb nog een paar onderdelen nodig voor mij GPZ500. Ik vroeg me af of je het uberhaupt hebt en wat je er dan voor vraagt.

Ik heb het volgende nodig:

- Compleet uitlaat systeem (incl. bochten);
- Knipperlichten voor/achter;
- Koppelingshevel (het liefts zwart);
- Origineel kuipruitje;
- evt. voetsteunen (links en rechts) en het rempedaal.

Alvast bedankt.
MVG. Wesley Roodenburg
 
Zoek voor de GPZ500S zo'n uitklapbaar prulletje (zit onder het kontje) om een spin of andere bagagebinders aan vast te haken. Er zit links en rechts zo'n ding,
Heb de linker nodig, maar allebei mag ook. Heb je die nog liggen? Ik hoor het wel van je. Alvast bedankt.

Mazzel,
Niek
 
Zal hij hem na ruim twee en half jaar nog hebben? laatste bezoek negen maanden geleden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan