alle soezoekies gsxr1000 k6 zijn op

gixxerr1000

Die hard MF'er
28 feb 2005
259
0
st-willebrord
ik heb een vraag of iemand weet of er veel aan de gsxr1000 k7 gaat veranderen tegenover de k5 en k6
ze zijn allemaal verkocht en worden ook niet meer gemaakt nu ben ik benieuwd of ze veel gaan veranderen
als iemand hier iets over weet of iets over gehoord heeft wil je dat dan pleassssssssss laten weten
alvast bedankt
 
Iedere 2 jaar worden die dingen vernieuwd.

dus dan zal hij aan de beurt zijn. Maar ik denk dat je ook wel vooruit komt op de K6 hoor, wees niet ongerust. :Y
 
ja, wordt compleet vernieuwd, er zijn al tekeningen uitgelekt
MZ%20ES%20250.JPG
 
je hij gaat zeker veranderen en waarschijnlijk met seat pipes, of een uitlaat zoals bij de gixxer 600/750 en 1 seat pipe
 
je hij gaat zeker veranderen en waarschijnlijk met seat pipes, of een uitlaat zoals bij de gixxer 600/750 en 1 seat pipe

Zal suzuki het nou nét effe anders aanpakken als de rest?

iedereen deed sietpaaips op z'n 1000 -> Soes liet een 'gewone' positie zien, maar
dan vaaag gevormd
iedereen nog geil van de seetpahps, dus ook onder hun 600's -> soes mikt een MotoGP
stijl demper eronder
 
Hoop niet dat ie er zo plastic uit gaat zien en minder aggressief als de k6 600 en 750!! de K5 modellen zijn gewoon het mooiste!!
 
je hij gaat zeker veranderen en waarschijnlijk met seat pipes, of een uitlaat zoals bij de gixxer 600/750 en 1 seat pipe

Seat-pipes worden het volgens insiders dus niet.
Suzuki heeft niet voor niets zoveel resurche gedaan naar de nieuwe uitlaat van de 600 en 700 K6
Wat het wél word wil men nog niet kwijt.
Maar Suzuki kennende zal er beslist wel weer wat opmerkelijk nieuws komen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan