alle tochten sloom?

Volgens mijn ervaring is het zo dat hoe meer mensen meerijden, hoe slomer het gaat.

Meestal klopt dat.

Echter met mijn werk een keer een rit gemaakt... 6 man waarvan 4 racers, 1 all-road en mijn Pan.

Schoot echt voor geen meter op. All-road en ik lieten maar gaten vallen voor bochten om nog een beetje te kunnen rijden. En als je die banden zag... '(

Liever met lui die ik ken, schiet wat beter op (en dan ben ik nog een slome rijder...).
 
Toer tochten zijn Top en het liefst in het buitenland
Het moeten alleen geen groepsritten zijn
Zelf een groepje vormen en lekker samen rijden/scheuren in je eigen tempo
Zo heeft iedereen lol

Ik heb net de Eurotour gereden in de eifel en was super
1000 km scheuren in 3 dagen

Ik ga op 11 juni de Supertoer rijden van +/- 3000 km in 6 dagen / 5 nachten hij loopt door Duitsland ,Zwitserland ,Oostenrijk en gaat tot in Slovenië en dan weer terug
Lekker binnen door en bochten draaien wat berg pasjes pakken
Het is met hotels en een veegwagen voor de brokken
Deze toer is zo goed/populair/goedkoop ( 290€ inc ontbijt/avondeten ) dat er 5 groepen van +/- 60 man verstreken
Iedere dag 1 groep dus groep 1 op 11 juni en groep 2 op 12 juni enz
Ik weet dat er nog een paar plaatsen zijn in groep 3/4
Dus als je het wat lijkt
Moet je ff bellen naar 075 6216095 en vragen naar Jan Valk
En dan moet het goed komen
 
Ik ga eerst maar eens naar terschelling en daarna naar corsica. Daarna zie ik wel weer verder. Maar lijkt mij wel leuk zo'n eurotour. Ga dat zeker een keer doen.
 
wat heet langzaam

ik ben wel eens met Nitromax , Mustang Sally en nog wat mensen naar Drachtenn gereden, zou zo ongeveer 140 geweest zijn ( laat nou Max zn teller wat afwijken , 160+ continue en dan in de stromende regen....)
zo zie je maar , ook op een naked kan het best wel vlot gaan, zeker gezien het weer toen
 
Toer tochten zijn Top en het liefst in het buitenland
Het moeten alleen geen groepsritten zijn
Zelf een groepje vormen en lekker samen rijden/scheuren in je eigen tempo
Zo heeft iedereen lol

Ik heb net de Eurotour gereden in de eifel en was super
1000 km scheuren in 3 dagen

Ik ga op 11 juni de Supertoer rijden van +/- 3000 km in 6 dagen / 5 nachten hij loopt door Duitsland ,Zwitserland ,Oostenrijk en gaat tot in Slovenië en dan weer terug
Lekker binnen door en bochten draaien wat berg pasjes pakken
Het is met hotels en een veegwagen voor de brokken
Deze toer is zo goed/populair/goedkoop ( 290€ inc ontbijt/avondeten ) dat er 5 groepen van +/- 60 man verstreken
Iedere dag 1 groep dus groep 1 op 11 juni en groep 2 op 12 juni enz
Ik weet dat er nog een paar plaatsen zijn in groep 3/4
Dus als je het wat lijkt
Moet je ff bellen naar 075 6216095 en vragen naar Jan Valk
En dan moet het goed komen

Is dit elk jaar??
Ik had zoiets al in gedachten voor dit jaar maar door wat wazige afspraken gaat het nu niet door.
 
Eurotoer is idd gaaf, en wordt elk jaar door de maastrichtse motorclub georganiseerd.

Als je lekker in je eigen tempo een toerrit wilt rijden moet je gewoon zelf route gaan lezen, zodat je niet achter iemand hoeft te blijven rijden, doe ik al jaren.
 
Zit er zelf aan te denken om deze zomer een rondje Nederland te gaan doen. Lekker beetje sturen en slapen bij vrienden of in een hotel. Gewoon een week op pad. Genoeg te zien en anders pak ik België er ook nog wel even bij
 
Je moet in ieder geval tochten met mij als voorrijder zien te vermijden...tempo zal je niet echt aanspreken zo te horen...

(of gingen ze echt nog langzamer?)
 
toertochten zijn toch om met elkaar een gezellige dag te hebben??? of het nu snel of langzaam gaat, tijdens eerste obt wel bijna verbrande neus gehaald van het zonnen tijdens de sleuteluurtjes ;) ;) , maar prima bevallen, tochtjes hoeven van mij niet snel te gaan, zolang de stemming er maar inzit, 'k zie nu al uit naar OBT 2 :}

[edit]ook als het sneller gaat , niet errug, als er dan maar gewacht wordt op de achterblijvers op een gezellie terrasje :+ MET ELKAAR VOOR ELKAAAAAAR en natuurlijk ERVARINGEN uitwisselen :+
[/edit]

[edit2] met appelgebak en slagroom [/edit2]
 
Laatst bewerkt:
Je moet in ieder geval tochten met mij als voorrijder zien te vermijden...tempo zal je niet echt aanspreken zo te horen...

(of gingen ze echt nog langzamer?)

Ja t ging heeeeeeeeeeeeeel langzaam :+ was bijna omval werk in de bochten
 
Terug
Bovenaan Onderaan