"alle vaste snelheidscontrolepunten"-detector

poohbeer

MF veteraan
19 mei 2001
7.140
3
Wat zouden jullie geven voor een toestelletje dat door middel van GPS en regelmatige updates (klanten emailen of bellen 'tips' door tegen beloning) voor elk VAST snelheidscontrolepunt in Nederland op tijd waarschuwt.. zonder valse meldingen?

Ook monteerbaar op de motor btw.

Wa's zo'n ding waaard?

PS: het detecteerd GEEN mobiele snelheidscontroles

[ Dit Bericht is bewerkt door: poohbeer op 2001-05-31 15:31 ]
 
- wie betaald die beloningen?
- waarom geen valse meldingen?
- mobiel is juist het linkste

- 100,-

toch liever gewoon een detector
 
GPS systeem, daarom enkel vaste controle

detector detecteert niet bijna alles: inductielussen, traject, ...
noujah, lees www.rem.nu maar es efe..
op de prijs na een heel erg knap toestelletje volges mij.
 
675 euro...... dat is een heeele boel centjes. Maar het product is geweldig als het doet wat ze beloven :-)
 
zoiets is toch al op de markt...alleen nog maar voor auto`s????

iig zou ik het niet nemen....als ik geflitst zou worden is dat door een verplaatsbare....

ik kijk wel uit bij wegen die ik niet ken, blijf dan binnen de +40km zitten

Trouwens...je ziet het aan`t overige verkeer als er ergens op dat traject een flitser staat....maar dat is misschien moeilijk voor sommige mensen te zien, ik spreek nu dankzij ervaring.



 
Sorry hoor, maar 98% van de vaste palen zie je 100m van tevoren!! Weggegooid geld!

Geef mij maar een Bel915, kost iets van 1000 piek ofzo, en waarschuwd je voor 95% van ALLE controles, zowel vast als mobiel!
 
Sorry hoor, maar 98% van de vaste palen zie je 100m van tevoren!! Weggegooid geld!

Geef mij maar een Bel915, kost iets van 1000 piek ofzo, en waarschuwd je voor 95% van ALLE controles, zowel vast als mobiel!

ow weet ik veel..
in Belgie hebben we niet echt fantastisch veel van die palen.. en waar ik er wel 1 weet staan scheur ik dagelijks veel te snel voorbij dus dat ding wordt ook al compleet genegeerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan