Alleen foute motoragenten of zijn er ook goeie?

motoragentes compenseren hun te kleine vagina?
jeetje.

Buurman eindje verder is ook motoragent. Voor zover ik kan beoordelen is het net een echt mens. Die soms ook chagrijnig zijn kiddo's afsnauwt. Soms stiekem witbrood haalt ipv volkoren en bij het buurtfeest ook wel een biertje te veel drinkt of zo.

Ik vermoed dat ie zelfs ook wel eens stiekem scheetjes laat in gezelschap!
*O* *O* *O* *O*

Ow nee. Scheetjes zijn vies -O- -O- -O-
 
laten we vooral 1 ding niet vergeten,het zijn wel de meest fanatieke motorrijders die door weer en wind gaan,waarmee ik overigens niet wil zeggen dat een agent op een motor meer mens is dan in een auto maar iets meer respect voor de motorrijdende agenten mag wel AMEN
 
Ik ben wel eens aan de kant gezet door een motoragent. Was net voorbij de vliegbasis in Volkel, richting Zeeland. Ik reed ongeveer 120 (je mag 80), maar hij vroeg alleen maar of ik ff wat rustiger aan wilde doen en dat ik er met een waarschuwing af kwam. Zoals gezegd; motoragenten lijken meestal een stuk relaxter dan die frusties in hun wagens :j . Motoragenten groeten doe ik alleen niet meer, je krijgt toch nooit een groet terug...


Hey Hell ;)

Werk je ergens in t Udense Industrie terrein ?
 
ik groet ze wel....

a: het zijn ook mensen die hun werk doen..
b: ze zijn ook wel ok..
c: ze groeten mij over het algemeen terug...

ja ??? in NL ???
in belgië doen ze dat dus NOOIT volgens dat ik hoor.
zelf groet ik ook niet, ze hebben wel betere dingen aan hun hoofd..i guess
Niet dat ik er mij aan stoor ze
 
Ik ken er zo al een stuk of 6 .... :Y :)

En het meerendeel daarvan voldoet ook nog eens bepaald NIET aan het vooroordeel "dikke kont".... :9 ;)

Waarbij er 1 ook instructeur is voor de politierijopleidingen... en 99% van de motorrijders het snot voor de ogen rijdt... :}
wow, zoveel nog? had eigenlijk verwacht dat het echt een mannenwereldje zou zijn...

hoeveel motor agenten zijn er eigenlijk uberhaupt in NL?
 
Goeie motoragenten

Zal ik maar niet op antwoorden
Ben net in dec 470 euro lichter gemaakt door zo'n pipo
ook nog een week m'n rijbewijs kwijt geweest

Die bobo beweerde dat ik 175 gereden zou hebben waar je 100 mocht ?? Geluld als brugman met die eikel
Het enige wat me dat bracht was dat zijn collega nogal macho achtig begon te duwen tegen me
Ik rij daar in die regio ook nog wel eens met een wagen van het bedrijf
De volgende keer steekt er een konijntje over en moet ik effe remmen
 
Goeie motoragenten

Zal ik maar niet op antwoorden
Ben net in dec 470 euro lichter gemaakt door zo'n pipo
ook nog een week m'n rijbewijs kwijt geweest

Die bobo beweerde dat ik 175 gereden zou hebben waar je 100 mocht ?? Geluld als brugman met die eikel
Het enige wat me dat bracht was dat zijn collega nogal macho achtig begon te duwen tegen me
Ik rij daar in die regio ook nog wel eens met een wagen van het bedrijf
De volgende keer steekt er een konijntje over en moet ik effe remmen

hoe hard reed ja dan wel? :]
 
Goeie motoragenten

Zal ik maar niet op antwoorden
Ben net in dec 470 euro lichter gemaakt door zo'n pipo
ook nog een week m'n rijbewijs kwijt geweest

Die bobo beweerde dat ik 175 gereden zou hebben waar je 100 mocht ?? Geluld als brugman met die eikel
en hou hard reed je dan wel?

Het enige wat me dat bracht was dat zijn collega nogal macho achtig begon te duwen tegen me
dan moet je een officieele klacht indienen als er ongepast geweld werd gebruikt...

Ik rij daar in die regio ook nog wel eens met een wagen van het bedrijf
De volgende keer steekt er een konijntje over en moet ik effe remmen
zou ik mee oppassen als ik jou was, als je daarmee schade veroorzaakt ben je namelijk wel schuldig.. las ik laatst een heel verhaal over..
 
Goeie motoragenten

Zal ik maar niet op antwoorden
Ben net in dec 470 euro lichter gemaakt door zo'n pipo
ook nog een week m'n rijbewijs kwijt geweest

Die bobo beweerde dat ik 175 gereden zou hebben waar je 100 mocht ?? Geluld als brugman met die eikel
Het enige wat me dat bracht was dat zijn collega nogal macho achtig begon te duwen tegen me
Ik rij daar in die regio ook nog wel eens met een wagen van het bedrijf
De volgende keer steekt er een konijntje over en moet ik effe remmen




:N antwoord idd maar niet op O-) zo uit je verhaal op te maken heb je geen spiegels in huis hangen .... 8-)
 
Ik steek altijd een middelvinger op, krijg altijd een reactie terug! Soms komen ze zelfs voor me rijden.


[/sarcasm mode]

Pas 1 keer motoragent gezien, die aap ging tussen rechter en middelste rijstrook 'voordringen' bij een stoplicht (rechtsaf was groen) jammer dat hij niet op zn plaat ging.(reden auto's rechts van hem met +- 80) Was wel blij om te zien hoe een agent de wet overtreedt :Y
 
Ik heb nooit problemen met politieagenten/tes.
Als ik een prent krijg heb ik hem eerlijk verdiend..... Vaker kom ik er met een waarschuwing vanaf, dat heeft mij al minimaal 2 keer mijn rijbewijs inhouden voorkomen.

Ik ken veel motoragenten, er zijn er heel veel klant in mijn zaak (met hun privemotoren). Ook komen ze regelmatig in uniform even een bakkie halen, en dat is geen probleem.

De meesten (nee, inderdaad niet allemaal) die problemen met de politie hebben zijn zelf eerst fout bezig geweest. Als je je dan ook nog eens verkeerd opstelt tegenover de agent, dan heb je een probleem. Ik kan me goed voostellen dat je daar niet blij mee bent, maar sommige mensen kunnen nooit hun fouten toegeven (en ja, dat komt ook onder politiemensen voor).
En al krijg je dan eens een keertje een onterechte bon, bedank dan ook eens hoeveel keer je geen bon hebt gekregen bij een andere overtreding? Als ik mijzelf bekijk maak ik ELKE dag verkeersovertredingen (ook al is het alleen maar 53 km/u rijden in de bebouwde kom).
Met mijn motor ben ik 100% van de tijd in overtreding (uitlaat, safety-lights, om over snelheid maar niet te spreken).
Tegenwoordig krijg ik ca. 2-3 bonnen per jaar (vroeger 6-10). Zou ik toch ouder en wijzer worden? Of let ik gewoon meer op........
 
EDIT: dubbelop...... :z

Oh ja, om een eerdere vraag te beantwoorden: ik ken een paar zeer aantrekkelijke motoragentes. Maakt voor het verbaliserend gedrag trouwens niet uit.......
 
in mn brommertijd vele "slechte" ervaringen met motoragenten en motoragentes. (Met brommer was ik standaard al in overtreding en ik kon niks goed doen, bij voorbaat al bevooroordeeld).

Met de motor ook wel prenten binnengehaald, waarvan er een aantal terecht waren en een aantal wat minder, ook een aantal keren met een waarschuwing ervanafgekomen.
In de wintermaanden nooit "last" gehad van de rijdende dienders, altijd groeten enz.. echter in de zomer meer... vooroordelen - zomerrijdertje pakken?
 
in mn brommertijd vele "slechte" ervaringen met motoragenten en motoragentes. (Met brommer was ik standaard al in overtreding en ik kon niks goed doen, bij voorbaat al bevooroordeeld).


brommers en scooters zijn altijd de lul, hier in groningen gebruiken ze ook motor agenten om dan brommers te onderscheppen en te brengen naar een controlepunt.

verder niet echt ervaringen gehad met motor agenten, behalve dat ze vaak snorren hebben hier en dat ze boete's uitdeelde voor over de stoep fietsen bij me oude middelbare school,
aangezien de hele school dit deed had die man volgens mij duizenden euro's / gulden's binnen geharkt.

Aan de ene kant, minder respect voor zo'n man, maar aan de andere kant,
Hij zal wel de minst populaire zijn van het politiebureau aangezien hij daar de hele dag stond en vooral sjagerijnig keek (niemand wil de hele dag bekeuringen uitdelen lijkt me) Voor hem is het denk ik ook geen lol aangezien hij de hele dag met gefrustreerde pubers moet omgaan. Dat en verlies van aanzien de maatschappij (bekende commentaar: ga eens boeven vangen)

Voor de rest, sommige zijn vet grappig, bij actie stoomboot hiero was er eentje met een MF sticker achterop :D geen idee hoe die daar kwam })
 
Laatst bewerkt:
tot nu toe heb ik meer geluk gehad met motoragenten dan agenten in opvallende politie auto. en geen last gehad nog van een onopvallende politie auto buiten die ene keer in 2006 dat ze me aan het uitdagen warene even gas te geven maar goed die tel ik nietmee.

alle keren dat ik door een motor agent ben aangespreken resulteerde een preek cq waarschuwing. waarbij er eentje goed was voor het invorderen van mijn rijbewijs. hij zij ook dat hij iets roods met geel bvoorbij zag vliegen toen hij de A12 opreed en ik dus daar al voorbij kwam vliegen.

maar goed het zijn ook mensen, al is het wel leuk om de rollen een keer om te draaien.

gezien bovenstaande post hou ik verder mijn bek en duik onder O-)
 
Laatst bewerkt:
In mijn scooter periode kon ik geen motoragent uitstaan en visa versa.
In mijn brommer periode was ik dikke vrienden met ze aangezien ze mijn Kreidler helemaal geweldig vonden :}
En reken maar dat ze wisten dat het eigenlijk een RS was _O-

En in mijn motorperiode heb ik totaal geen problemen meer met ze, ik ben nog niet gepakt maar als ze me pakken zal het ongetwijfeld terecht zijn want ik heb moeite me aan de maximum snelheid te houden :Y


"Ga boeven vangen en maak je nuttig!!"

Eerlijk is eerlijk, maar daar zijn ze mee bezig op dat moment :P

En ik groet ze ook altijd, motorrijders zijn motorrijders. En ze doen alleen maar hun werk :)


*edit*
Al blijf ik het lullig vinden dat ik toen me MF sticker op me spatbord heb moeten plakken B| :+
 
Laatst bewerkt:
Pas 1 keer motoragent gezien, die aap ging tussen rechter en middelste rijstrook 'voordringen' bij een stoplicht (rechtsaf was groen) jammer dat hij niet op zn plaat ging.(reden auto's rechts van hem met +- 80) Was wel blij om te zien hoe een agent de wet overtreedt :Y
Volgens mij snap jij er geen bal van wat de politie wel en niet mag. Daarnaast weet je niet wat er aan de hand was, dus hoe kan je daar nou over oordelen?

En het jammer vinden dat iemand geen ongeval krijgt is echt zielig. |(
 
'k heb een keer een leuke ervaring gehad met een motoragent.

'k stond met m'n huidige motor voor'n stoplicht, komt zo'n man met fluoriserende strepen op z'n motor naast me staan, en vraagt, trekt dat ding echt zo hard op als ze zeggen?

mijn antwoord:'geen idee nog niet geprobeerd'
agent:'mooi dan gaan we dat nu uitproberen'

'k stond mooi met de bek vol tanden toen hij de eerste paar meter nog bij bleef ook. :?
 
Ach heb ergens nog foto's van een mf'er op een politie motor en een politie agent op een blauwe rsv mille boven op een viaduct ergens. Zijn leuke dingen gebeurd in die tijd.

Als je loopt te zeiken over de politie heb je iets fout gedaan en was je je daar waarschijnlijk zeer bewust van. Of je bent boos dat ze niet komen als je belt omdat je ze echt nodig hebt, maargoed dat is meer een globale onderbezetting/drukte/mensen die nog hogere prioriteit nodig hebben.

Mensen moeten niet zo zeuren, als je denkt dat je het beter kan, ga solliciteren :?
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij snap jij er geen bal van wat de politie wel en niet mag. Daarnaast weet je niet wat er aan de hand was, dus hoe kan je daar nou over oordelen?

En het jammer vinden dat iemand geen ongeval krijgt is echt zielig. |(
:^

Er rijden hier ook regelmatig agenten (voornamelijk KLPD'ers) langs richting snelweg, ze gaan gewoon rustig tussen de rijen door en rollen over een kruispunt heen. Niks geen poeha en binnen tien seconden zijn ze weer verdwenen. Vind het een stuk aangenamer dan dat ze de sirene en feestverlichting aan moeten gooien omdat mensen anders vinden dat het niet mag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan