Alleen op reis in januari of februari?

Lekker hoor! Ik vertrek a.s. maandag op een door Travelmoto samengestelde reis op de Moto Guzzi V85TT. Het is nog even zoeken naar wat ik mee neem aan motor kleding, maar ga waarschijnlijk voor kevlar jeans en een leren jas met een paar dun opvouwbare laagjes (broek en shirts). Regen wordt er geloof ik niet voorspelt. Deze combinatie kan ik tijdens het vliegen aan, de Goretex combinatie (warmer) die ik heb liggen is veel te log in de koffer en niet fijn tijdens de vlucht.
Als je naar Malaga vertrekt heb je pech. Gans volgende week slecht weer althans naar Andalousie normen .
Ik vertrek naar daar zondag met de camper.
 
Mooi verslagje! En ik vond je wintersport verhaal ook erg mooi haha.

Zie dat het 14 uur rijden is naar die regio, dat is toch wat fors. Vliegen is ~€100 retour en je staat met 2-3 uur in Zuid Spanje. Je rijdt dan alleen niet op je eigen motor, wat jammer is..

Edit: Zie ik zomaar dat je ook uit Oosterhout komt. Leuk :-)
Oosterhout Brabant ?
 
Als je naar Malaga vertrekt heb je pech. Gans volgende week slecht weer althans naar Andalousie normen .
Ik vertrek naar daar zondag met de camper.
Ik zag het ja. Maar 15-17 graden met een lekker zonnetje vind ik toch best motor weer, zeker vergeleken met hier momenteel. Veel plezier met de camper :)
 
Mooie spullen hier. 👌
 

Bijlagen

  • A9AC3FF8-EB2E-43CC-BF39-720CB624EF38.jpeg
    A9AC3FF8-EB2E-43CC-BF39-720CB624EF38.jpeg
    537,5 KB · Weergaven: 32
Terug
Bovenaan Onderaan