Alleen op vakantie

Wildfire

Die hard MF'er
13 mrt 2002
307
0
Elst (gld)
O.k. Ik heb dus sinds kort een motor rijbewijs en ook maar meteen een motor gekocht, Maar nu wil ik dus met dat ding op vakantie... In mijn kennisen kring ben ik de enige die een rijbewijs heeft en ik heb dus geen groep waar ik mee kan gaan. Maar om nou alleen m'n koffers te pakken en er op uit te trekken das ook niks.

Weet iemand een goed bureau dat groeps reizen organiseert... heeft iemand hier ervaring mee ... :? :?
 
Probeer www.horizonmotorreizen.nl eens, die organiseren volgens mij ook groeps :] reizen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb wel een tijdje geleden een toertocht bij ze besteld (5-landenroute). Aardige mensen, lijkt een goeie route, dus probeer maar.
 
Ik ben zelf ook een paar keer alleen op vakantie geweest via de KNMV en dat is prima bevallen! Je leert heel snel anderen kennen en juist omdat je allen bent gaat dat helemaal snel. Een vriend van mij is ook een paar keer met horizon weggeweest en die had het daar ook prima naar z'n zin.

Gewoon doen!!
 
FREEBIKE!!! Samen met Simon Vrijthof van Freebike organiseert Motor-forum een circuit dag, deze aardige meneer heeft nog VEEL meer in zijn pakket dan alleen rijvaardigheidstrainingen.
Hij organiseert ook groepsreizen enzo.

Check zijn website eens => www.freebike.nl
 
Probeer www.horizonmotorreizen.nl eens, die organiseren volgens mij ook groeps :] reizen. Ik heb er zelf geen ervaring mee, heb wel een tijdje geleden een toertocht bij ze besteld (5-landenroute). Aardige mensen, lijkt een goeie route, dus probeer maar.

Ben ook met Horizon naar Italie geweest, SUPER vakantie gehad (italie). Op de beurs nog ff met ze staan lullen. Het leuke was dat Mariska en ik in de folder staan met foto :} En het orgineel kregen we op de beurs mee. :)
 
Ben ook alleen weggeweest, naar Italië tot iets voorbij Pisa.

Gaat prima.
 
Vertrek zelf in mei op m'n eentje naar Italië... Van 16 tot 20 juni is er trouwens de Moto Giro d' Italia (www.motogiroditalia.com), ziet er echt goed uit! :]
 
Ik heb zelf ook al eens een weekje alleen rondgetrokken, blijven slapen in jeugdherbergen en zo.
Streek: Ardennen,G.H. Luxemburg,Duitsland,Frankrijk.

Maar 1 probleempje gehad: plots olieverbruik (ik denk dat ik mijn divje teveel afbeulde in de Ardennen }) ). Ik ben zelfs niet gevallen -ondanks het strop rijden in moezelstreek tussen de wijnranken en dan met volle bepakking moeten draaien op een steil omhooglopend zandwegeltje- ! (wel bijna omvergereden door een peloton wielrenners -ik stond notabene stil door die koers aan de zijkant van de weg- en een paar keer een bocht verkeerd ingeschat waardoor mijn voetsteunen werden bijgeslepen)

Ik zou alleen gaan, je leert dan nieuwe mensen kennen en het is eens een belevenis.
 
Laatst bewerkt:
Wat ook kan, is gewoon samen met de niet motorrijdende vrienden op vakantie. Zij nemen de bagage mee, jij gaat op de motor. Vanaf de vakantie bestemming maak je ritten enz...

Best of both worlds, zolang je niet meer motorvrienden hebt.
 
Ehh... ja dat zou een leuke optie zijn . En daar had ik ook al aan gedacht, waren het niet dat die naar kos gaan........
Dus dat wordt of een dure boot tocht of m'n blade ombouwen tot waterfiets :]
 
Weet iemand een goed bureau dat groeps reizen organiseert... heeft iemand hier ervaring mee ... :? :?
ik heb me destijds goed vermaakt met de de reizen van mtc de zaanstreek. (leden van deze club staan altijd bovenaan in de LOOT toercompetitie)

ze organiseren 3 toeren dit jaar. was voorheen veel meer, maar het is voornamenlijk liefdewerk-oud-papier, en dat was niet meer op te brengen

ze zijn goed, betrouwbaar, goedkoop, er rijdt een bezemwagen mee, relaxede sfeer.... geen reisorganisatie gevoel

mischien dat ik dit jaar ook nog met ze meehobbel, maar dat is nog niet zeker.

je hoeft niet lid te zijn van hun club, als je meer wilt weten lees ik het wel....
 
Zelf een keer alleen op vakantie geweest met de motor. Beetje door de alpen gereden e.d. 14 dagen weggeweest, waarvan 11 motor gereden en 9 gereisd. Beetje campinghoppen dus. Erg goed gehad.

Afgelopen 2 jaar met z'n 3en geweest. Eerste jaar met een maat en een meiske die we van 't net geplukt hadden. Gezellig. In de Dolomieten geweest. Afgelopen zomer met 2 maten. Alpen en Pyreneeen. Wederom errug gaaf.

Dit jaar door omstandigheden misschien wel weer alleen...bestemming? Zit te denken over Noorwegen e.o. Wil niet meer zoveel 'trekken'. Gewoon ergens heen gaan en daar toertochtjes en 't betere bochtenwerk doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan