Alles aan de grond

Takumi

MF'er
6 dec 2001
126
0
Vriend van mij reed laatst, naast het voetsteuntje, zijn achterrem aan de grond op zijn CBR600.

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd welke M-Fers, wat aan de grond rijden en met welke motor?
 
Vriend van mij reed laatst, naast het voetsteuntje, zijn achterrem aan de grond op zijn CBR600.

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd welke M-Fers, wat aan de grond rijden en met welke motor?

Grondspeling van de wat oudere cbr600's schijnt niet zo indrukwekkend te zijn. (Heb ik ook maar van horen zeggen) ;)
 
Grondspeling van de wat oudere cbr600's schijnt niet zo indrukwekkend te zijn. (Heb ik ook maar van horen zeggen) ;)
Het is een '97, maar het klopt wat je zegt. Als hij zijn halve motor aan de grond vonkt, komt de voetsteun van mijn GSX-R geeneens aan de grond. 8-)
 
Wat verstaan wij onder oudere CBR's?? :?

Edit: laat maar..... :z
 
Laatst bewerkt:
pegs.jpg


En dat voor een tractor?!

Later
 
Op m'n ex Yamaha FZR steuntje wel aan de grond gereden, bij m'n GSX-R nog niet, maar veel scheelt dat niet meer. :) Misschien op het circuit later deze week. :]
 
Vriend van mij reed laatst, naast het voetsteuntje, zijn achterrem aan de grond op zijn CBR600.

Ik ben eigenlijk wel eens benieuwd welke M-Fers, wat aan de grond rijden en met welke motor?

je achterrem dan mag je die wel is afstellen.
voedsteun is me 1x gelukt op me cbr
mer rem en stuur ook al een x maar dat had andere oorzaak.
de grondspeling in mij nog niet totlast geweest maar wie weet hoe lang dat nog duurt.
heb btw geen slijtboutjes meer
 
ik heb het zelf ook voorelkaar gekregen met mn Vmax ( niet zo extreem alleen )

Step1.jpg
 
je achterrem dan mag je die wel is afstellen.
voedsteun is me 1x gelukt op me cbr
mer rem en stuur ook al een x maar dat had andere oorzaak.
de grondspeling in mij nog niet totlast geweest maar wie weet hoe lang dat nog duurt.
heb btw geen slijtboutjes meer

De achterrem kwam bij hem aan de grond nadat de voetsteun aan de grond kwam. Heeft met afstellen nix te maken, gewoon verhogingsset kopen.
 
Yep, Buell X1. Weet niet of ze allemaal met dubbellucht worden geleverd :)

Mijne wél! Voor én achter :9
 
Laatst bewerkt:
Ik rij met me Div 600 beide banden aan de grond })
Knap heh ;)
 
De achterrem kwam bij hem aan de grond nadat de voetsteun aan de grond kwam. Heeft met afstellen nix te maken, gewoon verhogingsset kopen.

ik heb me fiets voor de grap wel is schuin gehouden om te zien hoe plat je nu eigenlijk gaat als je bv met voedsteun aan de grond komt.
maar als ik me ff voor de geest haal is je uitlaat dan eerder aan de beurt dan het rempendaal
 
ik heb het zelf ook voorelkaar gekregen met mn Vmax ( niet zo extreem alleen )

Step1.jpg

Moet wel goed zoeken hoor Nielsie...
Weet je zeker dat je het niet met een vijl heb gedaan.
Die logge fietsen zijn de bocht toch niet om te krijgen :?
 
Moet wel goed zoeken hoor Nielsie...
Weet je zeker dat je het niet met een vijl heb gedaan.
Die logge fietsen zijn de bocht toch niet om te krijgen :?
log, je zou eens moeten weten, keertje mee toeren }) ?
 
Ik heb m'n GSX-R van achteren iets opgehoogd, en een verhoogings-setje tussen het rem/schakelgebeuren gezet, en toch rijd ik soms m'n (rechter) voetsteuntje aan de grond. *D

(Heb geen picci d'r van, 'k zal @rno eens vragen of die z'n digitalecamera meeneemt.)
 
Ik durf het niet te vertellen. Huidige fiets niks, maar heb hem pas. })

De 2000 R1, durf het niet te vertellen. ;)
 
Zijstandaard!!! Met mijn vriendin achterop de rotonde over, en dan de 20 jaar oude Koni's instellen op solo-stand. Plus een flinke traphaak aan die bewuste standaard... :P :P :P
 
Heb op me 92 CBR600 ook het rempedaaltje aan de grond gereden, vooral op het circuit heb je weinig grondspeling. Oplossinkje: Veervoorspanning achter op hoogste stand, en er wat naast gaan hangen.
 
Op de Pan steps en valbeugels (moesten de stepjes wel eerst flink inklappen).

Op de FJR voorlopig eerst alleen nog de steps.
 
Terug
Bovenaan Onderaan