Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 10 - Jubileum-Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jeroen eerdaags kom ik wel even met picca's. Ik ben namelijk weer opnieuw begonnen. _O-
 
P1522_02-11-09.jpg

De mille in volle glorie...

mevrouw stond toevallig voor het raam toen ik op het achterwiel de straat uit reed. toen was het tourmotor-verhaal er wel af:) we zijn het er nu over eens dat ik mag doen wat ik wil, maar ik mag er niet over praten waar ze bij is want dat vindt ze eng. het is ook zo'n schat he:)
 
Ik gebruik zelf een NAS met raid 5 waar alles op staat daarnaast nog een externe hd voor backups (raid 5 is geen beveiliging he).
Maar ben van me 3 terrabyte nog nooit 1 bitje kwijt geraakt.

Zal me er eens in verdiepen.. ben niet van plan om dit nog eens mee te maken.. :N
 
[afbeelding]
De mille in volle glorie...

mevrouw stond toevallig voor het raam toen ik op het achterwiel de straat uit reed. toen was het tourmotor-verhaal er wel af:) we zijn het er nu over eens dat ik mag doen wat ik wil, maar ik mag er niet over praten waar ze bij is want dat vindt ze eng. het is ook zo'n schat he:)

Ziet er goed uit! :W
 
Ziet er wel goed uit, zo te zien vooral zwart, past wel goed bij mijn tank denk ik *D
PM voor vraagprijsje?

Gaat toch niet werken Cyclon? :N Dan ben je je slot kwijt op je tankt. Lijkt me erg link... Meer iets voor een leuke circuit bike.
 
Gaat toch niet werken Cyclon? :N Dan ben je je slot kwijt op je tankt. Lijkt me erg link... Meer iets voor een leuke circuit bike.
Ja ik had eigenlijk aangenomen dat deze gewoon met slot zou zijn, wel jammer want zag er wel vet uit, sorry Supercupper R1 ben bang dat ik dan af moet haken -O-
 
Zie dat de Noordelingen het topic ook weer hebben gevonden :W

Morgen nog even een paar uurtjes werken in Friesland, daarna weer weekend :9~ Zaterdag -> Donderen :}



In het voorjaar wil ik ook een flinke rit maken naar het zuiden van europa.
Dus als we met zijn alle naar jouw komen.

Lekkerrr naar España *O*



Jeroen eerdaags kom ik wel even met picca's. Ik ben namelijk weer opnieuw begonnen. _O-

Is goed *O*



[afbeelding]
De mille in volle glorie...

mevrouw stond toevallig voor het raam toen ik op het achterwiel de straat uit reed. toen was het tourmotor-verhaal er wel af:) we zijn het er nu over eens dat ik mag doen wat ik wil, maar ik mag er niet over praten waar ze bij is want dat vindt ze eng. het is ook zo'n schat he:)

Mooie rooie *O*
Zuinig op zo'n vrouwtje zijn :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan