Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 12 - Aprilia, Because

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is alleen een 'beetje' stuk :P .
Maar ik heb een R1 van 2003, en je zal waarschijnlijk willen gaan voor 1 met de uitlaten onder de kont '( Als je wel geinteresseerd bent hoor ik het graag van je!
Als (ben er nog niet over uit hoor) zoek ik idd toch een iets nieuwer model.. 2007, 2008 oid.
Dank jullie wel voor de hulp trouwens! De km-stand die reset heb ik dus al ondervonden, daarom twijfel ik ook over deze motor... De verkoper klinkt wel eerlijk, en kan de KM-stand wel met onderhoudsbonnen bewijzen... What to do...

Als de onderhoudshistorie een beetje in orde is en de verkoper komt betrouwbaar over dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.

Ik heb hier 2 tellers op gehad en beiden zijn gereset na een tijd zonder accu. Dingen om specifiek op te letten zijn:
- de achterbrug
- rem die niks doet achter
- dynamo
- startrelais
- startkoppeling (bij mij waarschijnlijk kapot incl startmotor en dat soort grapjes :X )
- wanneer de motor niet goed ontkoppelt hoef je je nergens druk over te maken, even de koppeling ontluchten
 
Laatst bewerkt:
Weet iemand van jullie wat de verschillen zijn in cockpitsteun van een Mille '00, en van een Mille '01. Had ergens gelezen dat er verschillen waren.

Ga namelijk vanavond (ben uit het gips) mijn Mille '00 weer opbouwen, maar heb een cockpitsteun van een '01 gekocht.
Heb wel reeds gemerkt dat de kuipruitjes niet verruilbaar zijn...
 
Weet iemand van jullie wat de verschillen zijn in cockpitsteun van een Mille '00, en van een Mille '01. Had ergens gelezen dat er verschillen waren.

Ga namelijk vanavond (ben uit het gips) mijn Mille '00 weer opbouwen, maar heb een cockpitsteun van een '01 gekocht.
Heb wel reeds gemerkt dat de kuipruitjes niet verruilbaar zijn...

geen voorvork nodig? :+
 
Ontluchten van de koppeling komt dat ook bij de 2000 modellen voor? Ik heb namelijk het gevoel dat mijne ook niet goed ontkoppeld, als ik stil sta dan wil hij soms heel rustig naar voren kruipen. Nu denken ze bij motoroost dat dit ligt aan de koppelingspomp?

Ik heb er overigens geen hinder van, en de monteur zij dat het ook geen slijtage met zich mee brengt tijdens rijden. Echter als het puur ontluchten is, kan ik hem er volgende studie beurs wel weer heen brengen :/ .

Iemand ervaring met dit voorvalletje?

Hij is alleen een 'beetje' stuk :P .Als (ben er nog niet over uit hoor) zoek ik idd toch een iets nieuwer model.. 2007, 2008 oid.Als de onderhoudshistorie een beetje in orde is en de verkoper komt betrouwbaar over dan zou ik er niet zo'n moeite mee hebben.

Ik heb hier 2 tellers op gehad en beiden zijn gereset na een tijd zonder accu. Dingen om specifiek op te letten zijn:
- de achterbrug
- rem die niks doet achter
- dynamo
- startrelais
- startkoppeling (bij mij waarschijnlijk kapot incl startmotor en dat soort grapjes :X )
- wanneer de motor niet goed ontkoppelt hoef je je nergens druk over te maken, even de koppeling ontluchten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan