Heeft er trouwens iemand een WPHB digitaal staan voor een 04? Zit met een aantal slangetjes die een beetje een raadsel zijn
Gewoon op blazen en luisteren waar het begint te borrelen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heeft er trouwens iemand een WPHB digitaal staan voor een 04? Zit met een aantal slangetjes die een beetje een raadsel zijn
Oh enne, we willen natuurlijk wel foto's zien! Is het toevallig een '01 R? Deze kwam ik gisteren tweemaal tijdens het wielrennen tegen in de omgeving van Dordrecht. Was gaaf ding!
Gewoon op blazen en luisteren waar het begint te borrelen
Was het maar zo makkelijkGewoon op blazen en luisteren waar het begint te borrelen
Nee helaas niet, het is de standaard versie. Desalniettemin een fantastisch apparaat!
Ik heb zelf nog geen foto's genomen, hopelijk schiet ik er volgend weekend in Duitsland een paar mooie (als het mooi weer is en de motor wilt rijden, anders pak ik gewoon mn oude FZ).
Maar die jongen waar ik hem van had gekocht heeft er wel foto's van in zijn verkooptopic:
Aprilia RSV1000 '01 Matzwart
Mooi ding he ~
Heeft er trouwens iemand een WPHB digitaal staan voor een 04? Zit met een aantal slangetjes die een beetje een raadsel zijn
Doctor in "Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 1..."Was het maar zo makkelijk
Hé, da's een oude bekende! Deze RSV is van een maatje van mij geweest. Hij heeft 'em uiteindelijk weer verkocht aan de eigenaar waar je 'em van hebt gekocht Mooie is dat voordat hij van die maat was ik er ook nog een proefrit op gemaakt heb. Was de eerste keer dat ik op een RSV reed (inmiddels alweer bijna 3 jaar geleden)
Hier gaat 'ie!
Gisteren heb ik trouwens met het standaard ruitje gereden en dat is beter dan zo'n bubble ruit.
Je zit wel meer in de wind, maar dat is niet erg. Het windgeruis is een stuk minder.
Ook voelt de motor kleiner...
Ik kon alleen dit vinden, maar die heb je waarschijnlijk al?
http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=RSV Mille 2004
Ow YEAH !! 57mm gaskleppen binnen en de connectors voor de injectie zijn onderweg
Mag ik jullie beiden heel erg hartelijk bedanken!
Ik krijg inderdaad de melding EFI te zien als ik contact maak, maar er komt geen foutcode melding na. Betekent dit dat er geen fout gesignaleerd is? Of betekent dit dat er geen code voor de(ze specifieke) fout beschikbaar is?
Er komt nog een slangetje onder mn dashboard vandaan. Ik denk dat het een vacuumslangetje is die op het koppelingshuis hoort. Enkel is die net te kortEn... wat voor slangetjes waren het?
Maar... het probleem is nog niet helemaal weg..
De accu is het probleem niet, er is recent een nieuwe in gezet. Het feit dat ik hem uiteindelijk weer heb weten te starten is de bevestiging daar van.
Gisteren maakte hij geen geluid bij het starten (meen ik me te herinneren ). Vandaag heb ik de verschillende zekeringen bekeken of er eentje doorgebrand was, maar geen resultaat. Vervolgens de hoofdzekering (die aan de +-kabel van de accu verbonden zit) eruit gehaald en bekeken en die was ook goed.
Maar, nu komt het vreemde. Hierna viel het mij direct op dat de motor een zacht zoemend geluid maakte bij contact maken, met daarna inderdaad een klein kreuntje
Omdat dit mij opviel vermoedde ik dat het daarvoor niet gebeurde.
Vervolgens probeerde ik te starten en hij startte! Maar stopte direct weer aangezien ik de choke niet aan had. Vervolgens wilde hij verschillende keren niet meer starten.
Uiteindelijk weer gelukt, naar huis gereden, neer gezet, motor uit, weer proberen te starten, maar weer niets. Even wachten, weer starten, en hij gaat weer aan.
Ik vermoed dat het probleem direct gecompliceerder is geworden. Wat zorgt er voor dat hij soms wel, soms niet aan gaat? Wat is er gebeurd tijdens het eruithalen en terugzetten van de zekeringen? Ergens een contactprobleem? Ergens een draadje die niet goed vastzit? (Ik heb zoveel mogelijk draadjes bekeken maar kan niets out-of-the-ordinary vinden..)
Ik krijg inderdaad de melding EFI te zien als ik contact maak, maar er komt geen foutcode melding na. Betekent dit dat er geen fout gesignaleerd is? Of betekent dit dat er geen code voor de(ze specifieke) fout beschikbaar is?
Heeft er trouwens iemand een WPHB digitaal staan voor een 04? Zit met een aantal slangetjes die een beetje een raadsel zijn
Er komt nog een slangetje onder mn dashboard vandaan. Ik denk dat het een vacuumslangetje is die op het koppelingshuis hoort. Enkel is die net te kort
Zadel er af halen en de zijkappen. Boutjes bij het balhoofd van de tank loshalen en tank opklappen. Daarna de draadjes checken die onder in de tank bij de schokker aan de brandstofpomp zitten.
Als dat ok is, de draden volgen tot aan de accu, als je verder geen losse stekkers hebt of een draadbreuk / slijtage kunt constateren is de brandstof pomp zelf waarschijnlijk stuk.
succes.
Ik hoor net: het is de startrelais.
Die dus maar eens gaan vervangen dan
Ik hoor net: het is de startrelais.
Die dus maar eens gaan vervangen dan