Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 16 - Mille, er is gee

Status
Niet open voor verdere reacties.
goedemorgen all,

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen bij het volgende:

sinds een paar dagen valt het me op dat mijn verlichting niet "stabiel" licht geeft en dat het lijkt alsof de spanning iets op en neer gaat. Ook heb ik nu al een aantal keren gehad dat ik voor het stoplicht stond en dat ie spontaan uitviel. Opnieuw starten is geen probleem, maar irritant is het wel.

Overigens kan merk ik tijdens het rijden zelf niets.

Hebben jullie dit weleens meegemaakt?
 
nou volgende week gaat de appie naar de brommerboer voor een beetje liefde, over een maand ga ik voor drie maanden naar Duitsland en dan mag appie mee! Hij heeft er nu al zin in.... 3 maanden knallen door het zwartewoud :]
 
goedemorgen all,

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen bij het volgende:

sinds een paar dagen valt het me op dat mijn verlichting niet "stabiel" licht geeft en dat het lijkt alsof de spanning iets op en neer gaat. Ook heb ik nu al een aantal keren gehad dat ik voor het stoplicht stond en dat ie spontaan uitviel. Opnieuw starten is geen probleem, maar irritant is het wel.

Overigens kan merk ik tijdens het rijden zelf niets.

Hebben jullie dit weleens meegemaakt?

:^ behalve het licht probleem.
 
goedemorgen all,

Wellicht dat jullie mij kunnen helpen bij het volgende:

sinds een paar dagen valt het me op dat mijn verlichting niet "stabiel" licht geeft en dat het lijkt alsof de spanning iets op en neer gaat. Ook heb ik nu al een aantal keren gehad dat ik voor het stoplicht stond en dat ie spontaan uitviel. Opnieuw starten is geen probleem, maar irritant is het wel.

Overigens kan merk ik tijdens het rijden zelf niets.

Hebben jullie dit weleens meegemaakt?


Misschien je toerental te laag.
 
Wie kan mij iets meer vertellen over uitvoering?

http://m.speurders.nl/overzicht/aprilia-rsv-1000r-mille-bj-2007-138727353.html?query=Rsv mille 2007

Kom er niets van tegen op t internet, of ik zoek niet goed..

Aftermarket, replica set.

http://www.ebay.com/itm/Fairing-Bod...RSV1000-R-Mille-2003-2005-E1-01-/161102152537

am_alice_D.JPG

122_0401_Apriliaexcl_09zAprilia_RS3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wie kan mij iets meer vertellen over uitvoering?

http://m.speurders.nl/overzicht/aprilia-rsv-1000r-mille-bj-2007-138727353.html?query=Rsv mille 2007

Kom er niets van tegen op t internet, of ik zoek niet goed..

Dit exacte exemplaar is in Nederland zo ongeveer legendarisch. Heeft al heel vaak te koop gestaan. Bij verschillende aanbieders. De ene keer met schade rondom het balhoofd, de andere keer wordt daar niet over gerept.

Ik zal één deze dagen even het topic hierover op de ARA site opzoeken.

Buiten het feit dat ik de kappen sowieso oerlelijk vind, zou ik hier met een grote boog omheen lopen.
 
Laatst bewerkt:
Dit exacte exemplaar is in Nederland zo ongeveer legendarisch. Heeft al heel vaak te koop gestaan. Bij verschillende aanbieders. De ene keer met schade rondom het balhoofd, de andere keer wordt daar niet over gerept.

Ik zal één deze dagen even het topic hierover op de ARA site opzoeken.

Buiten het feit dat ik de kappen sowieso oerlelijk vind, zou ik hier met een grote boog omheen lopen.

sowieso bijzonder ding met 3 deuren...
 
En niet zomaar 6 maanden garantie, nee: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 6 MAANDEN GARANTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Erg belangrijk die garantie, zegt genoeg :P
 
Òf slechte/geen goeie olie :)
Wat als je in de 4/5 rijdt en je geen vanaf 3500toeren ineens volgas?
Als ie dan doorslipt issie versleten (of iig je platen, niet perse je koppeling)
 
Guys,
Mijn '04 rsv 1000r gaat lastig in zn vrij, ontkoppelt bij koude motor lastig en bij flink doortrekken met warme motor valt hij wel eens tussen 2 versnellingen in.
Is dat koppeling ontluchten of koppeling versleten?

Zoals gezegd, welke olie gebruik je? De eerste twee punten liggen daar meestal aan.

Het "tussen" de versnellingen in vallen kan inderdaad gebeuren. Maar meestal ligt dat aan de "lui" schakelen. Je moet 'em niet de versnelling in aaien zeg-maar :)
 
Dit exacte exemplaar is in Nederland zo ongeveer legendarisch. Heeft al heel vaak te koop gestaan. Bij verschillende aanbieders. De ene keer met schade rondom het balhoofd, de andere keer wordt daar niet over gerept.

Ik zal één deze dagen even het topic hierover op de ARA site opzoeken.

Buiten het feit dat ik de kappen sowieso oerlelijk vind, zou ik hier met een grote boog omheen lopen.

Smaken verschillen, maar over schade valt niet te twisten :9 Schijnt goed bevriend te zijn met HP motoren uit Eemnes, ook zo'n florisante zaak! Maargoed.. Kijken, kijken en nog steeds een Ninja in de verkoop, dus voorlopig niet kopen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan