Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 18 - V-Twin 60°

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan helaas niet anders omdat de demper waterpas gemonteerd moet zijn. Moest busje gebruiken. De kop van de stuurdemper (met kogel) kan ook niet lager gemonteerd worden omdat er een uitsteeksel in de kroonplaat zit.
 
Iemand enig idee hoe vaak je het brandstoffilter in de tank van een 2002 RSV Mille moet vervangen? Ik heb het nog nooit gedaan namelijk.

28bgndc.jpg
 
Nu je de pomp uit je tank hebt zou ik hem gewoon vervangen, heb ik toen ook gedaan. Vervang ook direct het korte stukje brandstofslang onder het filter, deze gaan na verloop van tijd opzwellen waardoor de brandstofdruk kan verminderen.
 
Heb nog te koop voor een '04 (-'06) model:

2x NGK DCPR9EIX 2316 Iridium IX bougie
1x K&N oliefilter
1x originele koppelingshendel
1x originele remhendel
1x spanningsregelaar
1x Voorspatbord rood
1x Achterspatbord zwart
Set zwarte zijkuipen (van onder tank tot achter)
Set zwarte zijkuipen (binnenkant zijkuip tot koplamp)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb gezocht, maar ik kan er weinig over vinden. Heeft iemand de standaard instellingen van de vering rondom de RSV Mille R van '01? Dus ook inclusief de stuurdemper.

Heeft iemand trouwens continentals onder zijn RSV? Hoor te vaak dat de Dunlops cuppen achter
 
Heeft iemand toevallig een idee hoe je de stel-bout van de achterbrug (nummer 5 hier)

09_swing_arm.gif


eruit krijgt? Dit is het laatste wat nog in de weg lijkt te zitten om mijn achterbrug eruit te halen. Het lijkt een imbus maatje 21 te zijn, maar deze kan ik nergens vinden... Alleen 19 en 22 mm. 22mm heb ik al, en die past net niet :P
 
De-Restriction Procedure

Dit zijn de standaard restricties, weet niet precies hoe het met de duitse 100pk regel is gedaan. Kan mij indenken dat er dan ook een andere eprom in zit? Zou sowieso de f255 eprom bestellen bij gabro. Daarna even nieuw CO laten afstellen.
 
Heeft iemand toevallig een idee hoe je de stel-bout van de achterbrug (nummer 5 hier)

[afbeelding]

eruit krijgt? Dit is het laatste wat nog in de weg lijkt te zitten om mijn achterbrug eruit te halen. Het lijkt een imbus maatje 21 te zijn, maar deze kan ik nergens vinden... Alleen 19 en 22 mm. 22mm heb ik al, en die past net niet :P



"Right side Swingarm axle nut removal tool, alternative for the Aprilia engine / swingarm nut special removal tool AP81400191 (does the job ok, not perfect):

- PARK TOOL USA FR-6 - Bicycle (MTB) freewheel removal tool FR6 (any bicycle shop)"
 
"Right side Swingarm axle nut removal tool, alternative for the Aprilia engine / swingarm nut special removal tool AP81400191 (does the job ok, not perfect):

- PARK TOOL USA FR-6 - Bicycle (MTB) freewheel removal tool FR6 (any bicycle shop)"

Dat is zo'n tool met 4 pennen voor de losse moer die eroverheen zit (net als de balhoofdmoer e.d.), die is er al af :)
 
Als die LOCK nut er af is haal je 5 er tegelijk met bout 2 uit meen ik. Op de bout zit ook een inbus uitsparing dit ingeschoven in 5 valt. De moer moet er dan aan de andere kant van de brug ook uit zijn natuurlijk.
 
Heeft iemand voor mij fotos(of weet het uit zijn hoofd) van de denso connectors op het gasklephuis. Links en rechts. Waarop de kleuren van de draden te zien zijn? Dan weet ik welke volgorde ik ze moet aansluiten
 
Geen plaatjes op het web te vinden? Ik zal morgen even kijken, ik heb het spul toch los liggen.
 
Oke dat zou top zijn! Heb gezocht maar niet echt duidelijke plaatjes. Of andere kleuren.. Had voor de 57mm bosch stekkers gesoldeerd. Maar heb nu een pc3 daar zitten weer oude stekkers op. Dus heb nu verloopjes zodat de pc ertussen kan. Dus ga er weer denso stekkers opzetten voor de verloopjes
 
Vier soort ultra stevige 3M klitteband stukjes.
Ziet er wel tof uit, maar volgens mij is het niet legaal. Worden verkocht onder het mom koplampbeschermers.
 
Heeft iemand voor mij fotos(of weet het uit zijn hoofd) van de denso connectors op het gasklephuis. Links en rechts. Waarop de kleuren van de draden te zien zijn? Dan weet ik welke volgorde ik ze moet aansluiten

Ik weet eigenlijk helemaal niet over welke model je het hebt, maar die van mij is een RSV van 2002. Ik hoop dat je er wat aan hebt:

fm1cgy.jpg


2h5jtl2.jpg


13z51kp.jpg


ayrdbk.jpg
 
Ja top gozer! Heb een 2001 dus dat is prima. Ga ze gelijk opslaan. Heel erg bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Vier soort ultra stevige 3M klitteband stukjes.
Ziet er wel tof uit, maar volgens mij is het niet legaal. Worden verkocht onder het mom koplampbeschermers.

Had ze inderdaad ook als bescherming gezien bij een winkeltje, legaal zal het niet zijn, maar dat zijn de dempers toch ook niet ;)

Ziet er leuk uit in iedergeval.
 
Je moet er 's avonds niet mee (willen) rijden. Overdag is verlichting niet verplicht in NL, dus zal het allemaal wel meevallen. Denk dat .de een ander verhaal is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan