Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Ook ik ben ex-Appierijder en aan t opruimen en kwam het volgende nog tegen;

- schetsplaten
- koppelingscylinder (slave)
- slangenklem
- boutje
- clubmok van de ARA
- folder Mille + R

Linker spiegel is lam. Van beide spiegels is glas heel, behuizing rechts veegje op de punt. Beide knipperglaasjes gebarsten

Mag allemaal weg tegen enkel de verzendkosten
 

Bijlagen

  • 20220221_142045.jpg
    20220221_142045.jpg
    289,2 KB · Weergaven: 25
  • 20220221_142342.jpg
    20220221_142342.jpg
    125,9 KB · Weergaven: 23
  • 20220221_142215.jpg
    20220221_142215.jpg
    103,9 KB · Weergaven: 20
  • 20220221_142119.jpg
    20220221_142119.jpg
    192,1 KB · Weergaven: 23
  • 20220221_142401.jpg
    20220221_142401.jpg
    112,9 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Hi allen,
Even voorstellen: al ruim 4 jaar eigenaar van Tuono uit 2007 en woonachtig in Alkmaar. In het Tuono topic ben ik iets actiever. Hier lees ik afentoe mee.

Gezien de frequentie van circuit rijden omhoog gaat dit jaar zit ik te denken de tuono iets aan te passen vandaag onderstaande vragen :
Heeft iemand toevallig een setje clip ons liggen wat past op een gen2 met showa voorvork?
Ben ook nog op zoek naar setje complete velgen en stuurschakelaar van de linker kant.
Laat even weten via pm

Andere tips / advies is altijd welkom
GreetZ
 
Vandaag na een week naar alcareas op vakantie geweest te zijn besloten de italiaan maar eens een zwengel te geven.
Helaas had die er geen zin in-O- Gek genoeg geen 1 teken van leven en dit terwijl ik 2 weken geleden nog heb gereden . Gisteren heel de dag op de lader gehad, startmotor gaat wel rond maar hoorde benzinepomp niet zingen. Wel een tik bij het omdraaien vande contactsleutel.

Voordat ik de benzinepomp uit elkaar ga halen, zijn er nog makkelijkere dingen die ik van te voren kan checken?
 
Die van startmotor/brandstofpomp uit mijn hoofd; Bij de RSV4 zit 'ie in het kontje achter de accu. Vierkant blokje. Was compleet ge-erodeerd. Kosten: € 13,-. Daarna starten lopen.
 
Nou ik ga het nog even aankijken.... gisteren startte die alsof er niks aan de hand was. Mocht weer terug komen dan ga ik hem even openschroeven. Wat ik wel altijd heb als ik hem een tijdje laat stil staat is dat de brandstof pomp vaak eerst een soort piepend geluid maakt... daarna altijd gewoon het zingende geluid. Is dat normaal?
 
Eindelijk draait de Mille weer, volgende week ff een kort rondje.
Ik ben benieuwd naar de Durban demper, de vorige eigenaar daarvan reed ermee op Zolder dus moet goedkomen, klinkt pittig 😇
 
Beste appie rijders , ik heb mijn mille R van 2001
Verkocht 3 jaar terug . Was van eerste eigenaar en had het nooit moeten doen. Ik zoek een vervanger om mijn fout te herstellen.
Dit keer wil ik graag een gele Mille R van 2001 tot 2003 was dat model volgens mij. Hij moet nagenoeg origineel zijn, kmstand tot 30.000 , schadevrij en in sublieme staat. Prijs komen we uit. Wie weet er een? Laat het weten aub. 06-15855796
 
Heb hem gewoon staan hoor, iets meer 'gebruikte staat' dan toen ik hem kocht, maar technisch wel nog beter.

Heb wel nog een geel kappenset liggen, inclusief tank..
 
Hallo,
ik overweeg mogelijks om mijn RSV 2003 te verkopen, wegens interesse om een Ducati bij te kopen. Motor is in zeer goede staat en heeft ongeveer 20K kilometer. Enkele fraaie opties zoals volledige Akra met dubbele dempers, Gabro kelken,...
Dit model komt niet zo vaak te koop. Iemand idee wat een juiste richtprijs zou zijn? Motor hoeft niet dringend weg, maar 3 motoren wordt moeilijk qua plaats (en mijn vrouw haar mindset)...
IMG_20201226_124805.jpg
 
Als ie origineel is zou ik gevoelsmatig zeggen richting de vijf ruggen? Zeker vanwege de Gabro update maar (OEM) dubbele Akra's voor een gen1 is natuurlijk redelijk bijzonder. 20k is een nette kmstand voor die leeftijd! Weet niet wat de staat is verder maar dit is geen standaard 1e generatie. Mooi ding hoor!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan