Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Goedenavond allen,

Ik ben Arnold, 36 jaar en sinds vorige week eigenaar van een Aprilia RSV Mille R uit 2003.

[afbeelding]




Even een snel plaatje. Zal als de motor schoon ed is wat betere foto’s plaatsen.

Originele nederlandse motor met ongeveer 36xxx km op de teller. Op de SP uitlaat na verder standaard. Weinig plannen met de motor, behalve zoveel mogelijk rijdn.

Ik had hiervoor een ZX10R uit 2009, alleen omdat ik zo weinig rij deze verkocht en een wat “goedkopere” motor weer gekocht. Dus de ZX10R de deur uit een deze RSV opgehaald.

Naast de RSV heb ik nog een RS250 en rij ik op het circuit met een R1.

Zag 'm voorbij komen op marktplaats, mooi ding! Kijk af en toe nog wel 's wat er een beetje te koop komt. Deze uitlaat blijft ook echt zo nice op dit model.

Doe gelijk ff foto's van die RS250 })
 
Bedankt mannen,

Dit is de RS250


dE6wS9h


En dit de R1 op Assen


C2fSs
 


rvs mille r, rond de 36k km
ohlins voor achter + ohlins stuurdemper, marchesini lichte wielen
extra subframe, kont, undertail, zadels

zadel en afdekkap, extra achterbrug erbij
remmen, banden, blokken goed

net startkoppeling, olie, oliefilter, bougies vervangen, accu
K&N luchtfliter, andere eprom ivm ander filter/uitlaat

vr pr is E3400,-
 
rvs mille r, rond de 36k km
ohlins voor achter + ohlins stuurdemper, marchesini lichte wielen
extra subframe, kont, undertail, zadels

zadel en afdekkap, extra achterbrug erbij
remmen, banden, blokken goed

net startkoppeling, olie, oliefilter, bougies vervangen, accu
K&N luchtfliter, andere eprom ivm ander filter/uitlaat

vr pr is E3400,-
Da’s op elke R toch :+

Goeie prijs wel :Y mij iets te gek voor “erbij”
 
full

full

full

full

Ik heb nog een sw-motech tanktas met tank ring over voor op de RSV of Tuono.
Nette tas ,alleen een trekkertje eraf.Eventueel even ringgetje plaatsen.Regen hoes moet ik nog hebben. Maar die moet ik even zoeken.

Bij interesse, bod via pb.

Lees verder wel mee,maar weinig te melden. Wat circuit gereden op de RSV. Tuono nog weinig gebruikt,behalve wat woon-werk.
 
heeft er hier toevallig ervaring met klepspeling controleren? Heb na wat speuren deze how to gevonden op youtube
... opzich heel duidelijk, alleen bij het draaien naar tdc gaat het bij mij mis. als de in en ex markering bijna tegenover hebt schiet die er telkens voorbij. Is er iets wat ik over het hoofd zie?
 
heeft er hier toevallig ervaring met klepspeling controleren? Heb na wat speuren deze how to gevonden op youtube
... opzich heel duidelijk, alleen bij het draaien naar tdc gaat het bij mij mis. als de in en ex markering bijna tegenover hebt schiet die er telkens voorbij. Is er iets wat ik over het hoofd zie?


dat ie steeds effe verder schiet komt door de compressie , je moet je bougies er uitdraaien dan is de compressie weg en kan je ook veel makkelijker je krukas verdraaien .
Als je nog vragen hebt stel je ze maar.
 
nou heb ik al tientallen blokken van a tot z uit en in elkaar gedraaid maar dit heb ik nog nooit meegemaakt ,begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het niet waar is hoor maar ik heb daar dan echt geen enkele verklaring voor , heeft ie het bij elke cylinder die je op TDC probeert te zetten ?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan