Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Hier mensen die de grenzen van de Rsv al eens hebben opgezocht? Vast wel:+

Woon vlak bij de grens dus kan zo Duitsland even induiken. Ben wel benieuwd wat ervaringen van andere zijn en wat hij moet kunnen lopen. Het was wat druk ivm vakantie verkeer dus af en toe moeten afremmen. denk dat 260 er in moet zitten.
267 op dash op de E31 in duitsland met heeeeelemaal niks voor me dus denk dat dat het wel zo’n beetje was haha.
 
inmiddels een eind verder met de mille, ze wil eindelijk goed rond en heeft een paar seconden gelopen. helaas kan ik haar niet meer starten omdat de startmotor 2 keer rondgaat en dan hard rateld. iemand een idee of dit de startmotor zelf zal zijn of de start koppeling?
 
267 op dash op de E31 in duitsland met heeeeelemaal niks voor me dus denk dat dat het wel zo’n beetje was haha.


Nog meer een keer terug voor die 260 dan :+

Waar ik me wel over verbaaste was de stabiliteit met deze hoge snelheden. Geen gare trillingen en nog super strak op de weg. zelfs met de nodige wind. Wel positief
 
GewoonDennis Racing #346

^ voor diegene die het leuk vindt, mijn raceverslag van afgelopen zaterdag 8-)
FA3DE171-A0DE-4D34-9C62-DFC656E083BB.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Nog overgebleven van mijn oude ‘02 RSV, ligt maar te verstoffen. Een waterpomp reparatie kit twv €120 en een snelheidssensor. Zeg €50 voor alles?

3A1741F7-B5E6-4FFF-97F3-B11804D42FDD.jpeg
 
Ik vroeg mij af of er nog liefhebbers zijn voor mijn RSV R 2003, met ongeveer 60k op de teller(43k in het echt moeten zijn, teller is vervangen). Vraagprijs 3950 euro.
 

Bijlagen

  • IMG_3710[48038].jpg
    IMG_3710[48038].jpg
    337,8 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
IMG_20190814_151447_985.jpg
IMG_20190814_164843.jpg
hallo mannen vandaag deze heerlijke dame uit 2003 opgehaald. Mooi bos uitlaatsysteem eronder, opklapbare hendels en nog wat kleine dingetjes. 26k gelopen. Rijd uiteraard heerlijk zoals t ook hoort met een dikke 2 cilinder..... Nu ff erin verdiepen qua alle handige modificaties en of die al uitgevoerd zijn. Had al wat van @Gewoon Dennis door gekregen. Wel nog een vraag, waar kan k t beste heen om te laten checken of er een andere computer inzit en af te laten stellen? Grtz Christ
 
Bekijk bijlage 1418163Bekijk bijlage 1418165hallo mannen vandaag deze heerlijke dame uit 2003 opgehaald. Mooi bos uitlaatsysteem eronder, opklapbare hendels en nog wat kleine dingetjes. 26k gelopen. Rijd uiteraard heerlijk zoals t ook hoort met een dikke 2 cilinder..... Nu ff erin verdiepen qua alle handige modificaties en of die al uitgevoerd zijn. Had al wat van @Gewoon Dennis door gekregen. Wel nog een vraag, waar kan k t beste heen om te laten checken of er een andere computer inzit en af te laten stellen? Grtz Christ
*O* mooie dame 8-)
 
Bekijk bijlage 1418163Bekijk bijlage 1418165hallo mannen vandaag deze heerlijke dame uit 2003 opgehaald. Mooi bos uitlaatsysteem eronder, opklapbare hendels en nog wat kleine dingetjes. 26k gelopen. Rijd uiteraard heerlijk zoals t ook hoort met een dikke 2 cilinder..... Nu ff erin verdiepen qua alle handige modificaties en of die al uitgevoerd zijn. Had al wat van @Gewoon Dennis door gekregen. Wel nog een vraag, waar kan k t beste heen om te laten checken of er een andere computer inzit en af te laten stellen? Grtz Christ
Mooie bike, veel plezier ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan