Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je start relais is toch dat ronde geval met de plus en de min van je accu? Gaat dat niet enorm knetteren?Je kan het startrelais effe kortsluiten met een schroevendraaier. Als hij dan wel start is het je relais, zo niet waarschijnlijk je startmotor....
Ja vonkt wel wat maar kan geen kwaad. Je merkt snel genoeg het resultaatJe start relais is toch dat ronde geval met de plus en de min van je accu? Gaat dat niet enorm knetteren?
Ik hoor dat de motor een poging doet aan te slaan, mag ik hieruit concluderen dat wellicht het start relais overleden is?Ja vonkt wel wat maar kan geen kwaad. Je merkt snel genoeg het resultaat
Je zegt 'een poging doet', hij start niet?Ik hoor dat de motor een poging doet aan te slaan, mag ik hieruit concluderen dat wellicht het start relais overleden is?
Ik hoor wel dat hij zijn best doet maar vermoed dat de accu nu roet in het eten gooit.. Te weinig prik.Je zegt 'een poging doet', hij start niet?
Als je deze test doet met de motor op kontact moet hij aanslaan.
Vorige week mijn startrelais opgehaald bij Roke in mijdrecht. Kreeg als tip dat het relais vaak stuk gaat door een minder wordende accu....Ik hoor wel dat hij zijn best doet maar vermoed dat de accu nu roet in het eten gooit.. Te weinig prik.
Goede tip, welk relais heb jij er nu tussen zitten dan?Vorige week mijn startrelais opgehaald bij Roke in mijdrecht. Kreeg als tip dat het relais vaak stuk gaat door een minder wordende accu....
Misschien verstandig om deze (ook) te vervangen.
Standaard aprilia, is inmiddels ook verzwaard naar 150A. €55.Goede tip, welk relais heb jij er nu tussen zitten dan?
Okay thanks, ik krijg mijn RSV niet gestart... Hij doet echt wel zijn best maar slaat niet aan. Motor heeft ook al maanden niet meer gelopen. Snap er niks van.Standaard aprilia, is inmiddels ook verzwaard naar 150A. €55.
GAaf! Apart met die kont. Best andere vertanding, standaard 17/43.Eindelijk in het bezit van een echte circuitmotor, in de "variant" van een Aprilia RSV Mille! Klein stukje gereden.....en wat gaat dat ding van zijn plek zeg!!! Kan niet wachten om hem op het circuit uit te proberen
Tandwiel verhouding momenteel 15/42
Wel nog de uitlaatdemper een keer voorzien van nieuwe dempingsmatten :DBekijk bijlage 1421615Bekijk bijlage 1421616
Mijn eerste twin en wil nu al niet meer anders!! Wat een heerlijke sound!
Wat wil je er voor hebben?Iemand nog belang bij een gen2 Bagster tanktas incl rood/zwarte lederen tankcover?
Bekijk bijlage 1422138
Te koop staan voor 75€ voor beide, bieden mag.Wat wil je er voor hebben?
Wat voor mij persoonlijk de verschillen zijn is dat een Gen2 (2004+) meer vermogen heeft maar dit geleidelijker afgeeft, de Gen1 (tot 2003) is wat rauwer met zn koppel.Misschien is het al eens besproken hier ergens op het forum, maar kan iemand iets vertellen over het verschil tussen de RSV Mille R (2003) en de RSV1000R (2004)? Ik twijfel om een van deze twee te kopen. Ben vooral benieuwd of iemand de verschillen weet te benoemen qua zithouding, rijgedrag, en andere zaken die goed zijn om te weten om voor het ene of juist het andere model te gaan? De Mille R heeft standaard mooi spul er op zitten zoals een stuurdemper, Ohlins vering en nog wat zaken. Het valt me op dat beide modellen qua prijs helemaal niet zover van elkaar af staan. Opvallend?
Dit is uiteraard puur persoonlijk maar ik rij de Gen 1 al een paar jaren probleemloos, en race er sinds dit jaar ook mee, en stap na een dag rijden of racen zonder moeite af.Bedankt voor je toelichting. Druk op de polsen ben ik wat bang voor, maar het lijkt me ook wel leuk om eens een supersport te rijden. Als de Gen1 wat relaxer is dan is dat zeker het overwegen waard om voor dat model te gaan.
Ik heb een 2003 R staan die eventueel van eigenaar mag wisselen als je interesse hebtMisschien is het al eens besproken hier ergens op het forum, maar kan iemand iets vertellen over het verschil tussen de RSV Mille R (2003) en de RSV1000R (2004)? Ik twijfel om een van deze twee te kopen. Ben vooral benieuwd of iemand de verschillen weet te benoemen qua zithouding, rijgedrag, en andere zaken die goed zijn om te weten om voor het ene of juist het andere model te gaan? De Mille R heeft standaard mooi spul er op zitten zoals een stuurdemper, Ohlins vering en nog wat zaken. Het valt me op dat beide modellen qua prijs helemaal niet zover van elkaar af staan. Opvallend?
Haha grappig nooit gezien zo, scheelt zo te zien maar 1 graad maar ik denk dat dat ook ligt aan je eigen bouw.Had dit nog opgezocht, dan lijkt er weinig verschil in de zitpositie. Extra vermogen is geen ding, krijg sowieso veel meer vermogen tov mijn huidige Fazer 600
En nog een ander vraagje. Waarom hebben sommige modellen uit 2003 een enkele en andere een dubbele uitlaat?
Hoi, klein incident gehad met m'n bol d'or.
Welke stuurgewichten zijn geschikt voor Gen2 Aprilia RSV 1000? Of heeft iemand toevallig iets liggen of tip? Bedankt!
R&G al gezien en Barracuda (kan daar alleen niet het juiste model van vinden).