Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Dank je! Vanochtend al verkocht. Ging sneller dan verwacht.
Iemand nog interesse in een set originele bochten en een titanium evo pijp?
 
Dank je! Vanochtend al verkocht. Ging sneller dan verwacht.
Iemand nog interesse in een set originele bochten en een titanium evo pijp?
 
20200201_171156.jpg
20200201_171156.jpg
Hier een foto van mijn nieuwe speeltje.
 
Vreemd dat de foto er 2x staat, maar dan ben ik er 2x zo blij mee. Heeft er iemand trouwens misschien nog duovoetsteuntjes over die stof liggen te happen voor weinig? Much appreciated.
 
Garage opruiming
Heb nog een oliekoeler/onder radiator steun in de weg liggen
Voordat ik m elders plaats, eerst maar hier 😉 mag voor weinig weg
Van eerste rsv’s, volgens mij 2e lichting, weet niet zeker! Weet niet of ie op eerder/later past.
(Past niet op oer tuono)

Pb even bij interesse, bvd
 

Bijlagen

  • 82E21996-3DB4-4788-B184-10F45E11C0BF.jpeg
    82E21996-3DB4-4788-B184-10F45E11C0BF.jpeg
    66,9 KB · Weergaven: 8
A4AD9443-F0B8-4956-B1DB-F60C17CB74E7.jpeg

Kwam er met poetsen net achter dat er een scheur in de linkplaat van de achtervering zit, heeft iemand ze nog liggen voor een 2001 rsv mille of weet iemand waar ze te koop zijn?
 
Hi allen,

Ik heb mijn oog laten vallen op een RSV Mille uit 2002, weet iemand meer over de Mille met kenteken MJ-NX-57?

ja dat de motor 4 eigenaren heeft gehad , laatste tenaamstelling 24/12/2018 , dat de motor 04/09/2003 in Nederland op kenteken is gezet.

RDW.nl
 
Bekijk bijlage 1468475
Kwam er met poetsen net achter dat er een scheur in de linkplaat van de achtervering zit, heeft iemand ze nog liggen voor een 2001 rsv mille of weet iemand waar ze te koop zijn?
Lagers ook mee vervangen, die zijn waarschijnlijk helemaal verroest. En de rollen ws ook ingevreten. Wordt vaak vergeten en kan vervelende gevolgen hebben. Je bent er gelukkig soort van op tijd bij.
Edit: via de genoemde website link kun je ook een totaal pakket bestellen met keerringen, rollen en lagers. Ben je in 1 keer klaar en is de boel weer vers.
 
Ik heb nog voorpoten liggen uit m'n 2007 tuono. Onder maat 53mm en boven maat 51mm. Goede staat, geen gekkigheid (ik heb ze vervangen voor gouden rsv4 poten).
399 euro en je maakt de blits :-).

20191109_161310.jpg
 
Nu heb ik al een tijdje de Koso DB-01 op mijn motortje. Nu is dit de versie die 12 volt nodig heeft om het neutraal lampje te doen oplichten. Nu heb ik de polariteit omgedraaid middels een relay en het werkt. Alleen als hij op contact staat en ik zet hem in de versnelling gaat mijn brandstofpomp draaien. 😬 Beetje vreemd niet?
 
Nu heb ik al een tijdje de Koso DB-01 op mijn motortje. Nu is dit de versie die 12 volt nodig heeft om het neutraal lampje te doen oplichten. Nu heb ik de polariteit omgedraaid middels een relay en het werkt. Alleen als hij op contact staat en ik zet hem in de versnelling gaat mijn brandstofpomp draaien. 😬 Beetje vreemd niet?

Heb er zelf niet zoveel verstand van, maar wellicht kun je uit dit oud topic wat meer info halen?
Koso db 01 probleem
 
Eerste meters gemaakt dit jaar nadat de rsv technisch weer helemaal 100 procent is.Letterlijk na 10 kilometer aan de kant gezet na een flitscontrole waarbij deze ezel ook nog een doorgetrokken streep meepakte. 450 euro armer en een ervaring rijker kon ik weer verder. Lol was er wel weer vanaf dus rechtsomkeert gemaakt en weer naar huis gereden.
 

Bijlagen

  • 012A0A71-8B2B-4067-B7AA-7FF04019D505.jpeg
    012A0A71-8B2B-4067-B7AA-7FF04019D505.jpeg
    1,4 MB · Weergaven: 32
Onder het mom van niet geschoten is altijd mis, onlangs mijn Gen 1 Mille meegenomen naar een vering clinic. Daar bleek met rustig inveren een ‘dood’ punt te zitten, steviger inveren gaat wel prima.

Nu zat ik net wat te knooien in de garage, en zag dat de kering van de linkervoorpoot lek is. Na verder onderzoek zag ik bij de rechtervoorpoot, achter het spatbord vliegroest vorming.

Daardoor ben ik aan het twijfelen geraakt wat te doen. De huidige voorpoten hebben flink wat steenslag in de coating, maar dat kan natuurlijk opgeknapt worden, als ik ze dan laten fixen/reviseren weet ik wel wat ik heb, maarja, wat gaat dat kosten...

Uiteraard ook 2e hands gezocht, wel het een en ander gevonden, maar alleen bij een online bedrijf wat bezorgd, dan is het wel makkelijk, poten wisselen en door, maja, dan weet je nog niet wat je in huis haalt, aangezien ze alleen op sturen...

Wat te doen?

Of iemand moet nog een knap setje hebben slingeren, dan hou ik mij aanbevolen :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan