Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Kars
5F144047-1342-4FE2-8E93-729F8BE78DD4.jpeg
3287470A-3FB3-4D9B-BF1D-167F7DEF8FDC.jpeg
 
Ik heb nog 4 h11 osram lampen met rubber manchet liggen. Waren voor mijn rsv2, maar die is al een poosje weg..

iemand interesse?
 

Bijlagen

  • 49C808DF-83E6-4F10-9AEE-EDF17C29300B.jpeg
    49C808DF-83E6-4F10-9AEE-EDF17C29300B.jpeg
    1,3 MB · Weergaven: 8
  • 636E91D7-EFC6-4A2A-A129-1EC703E9EC40.jpeg
    636E91D7-EFC6-4A2A-A129-1EC703E9EC40.jpeg
    1.002,9 KB · Weergaven: 7
  • B109297B-0AB2-4844-9754-873EFAF290B3.jpeg
    B109297B-0AB2-4844-9754-873EFAF290B3.jpeg
    973,3 KB · Weergaven: 7
Heeft iemand van jullie zelf de bekabeling in het startcircuit verbeterd? (Dus niet een kant en klare (dure) set)

En heeft er toevallig iemand nog een nette gen 1 achterbrug liggen?
 
in de zomer is de startkoppeling vervangen. Nu is er weer een ander euvel. EFI in het display bokken en uit. Daar sta je dan langs de kant van de snelweg. Zo blij dat iemand stopte met een bakwagen. Heeft mij helemaal naar de motorzaak gebracht. Ben benieuwd. Ik gok dynamo (accu had nog maar 10 v) of brandstofpomp.
 
Hallo allemaal. Bij mijn rsv is pas de olie ververst alleen nu lekt mijn oliefilter iets. Denk dat de oring niet goed is. Moet je perse de olie aftappen om de oring en/of filter te kunnen vervangen.
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal. Bij mijn rsv is pas de olie ververst alleen nu lekt mijn oliefilter iets. Denk dat de oring niet goed is. Moet je perse de olie aftappen om de oring en/of filter te kunnen vervangen.
Ben bang van wel. Anders kleddert alles dr uit. Succes!
(Misschien kun je de boutjes iets meer aandraaien. Gebruik wel een momentsleutel)
 
Maestro’s . Nog iemand een leuke Achterbrug liggen voor de RSV 01/02/03 versie?
bedankt alvast voor de attentie.

eventueel heb ik nog iets voor de ruilhandel ook.
 
Laatst bewerkt:
Ongetwijfeld staat het al ergens in dit topic;-) maar vraag mij af hoe de stuureigenschappen van een RSV Mille (factory/ ohlins) is in vergelijking met bijvoorbeeld een vier in line R6. Ben op dit moment rustig aan het rondkijken voor een motor en vind een 2 cilinder, en de daarbij behorende klappen, wel interessant. Echter vind ik een RSV Mille wel groot en kolossaal ogen en vraag mij daarom ook af hoe soepel/ scherp zo'n motor stuurt.

Ik wil het liefst een racemotor maar eigenlijk ook eentje waarmee je niet perse hard hoeft te rijden om het toch leuk te hebben. Vroeger enkele valpartijen meegemaakt, vooral op Zandvoort, en ook de huidige verkeersdrukte op de weg doen mij twijfelen of een racemotor wel de juiste keuze is. Een tweecilinder met al zijn gebulder, geklap en gebeuk is daarom misschien ook leuk zonder dat je enorm hard hoeft te rijden. Realiseer me wel dat een RVS ook een kanon kan zijn en pas ver boven de 100 wakker wordt🤔.
 
Terug
Bovenaan Onderaan