Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 7 - Bike Me Aprilia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het plaatsen van de foto's!AeroX

De harde schijf is kaput van mijn pc(virus) dus alle mail weg en meer[afbeelding]

gelukkig nu een laptopje te leen :)


Daarvoor heb ik gelukkig een externe HD, dan ben ik tenminste nooit alles kwijt *D



Thanks AeroX! Ook nog een LED achterlicht met ingebouwde knippers, maar dat is niet zo boeiend. :P

Is aangepast ;)
 
Ik heb inmiddels een kroonplaat met stuur van een tuono op de kop kunnen tikken.
Zal het stuur gaan vervangen voor een platter exemplaar. Wil niet te rechtop gaan zitten.
Ik zie het een beetje voor me als de FZ1. heeft ook zo'n plat stuur.

Ik weet inmiddels dat de remleiding vervangen moet worden. Ik hoop dat ik niet in mijn kuip moet zagen.

Iedereen tot nu toe bedankt voor de tips. ik hou me aanbevolen.

zag even terug nog een vette akra te koop heb ik welinteresse in.


Mille-Power

Ik ben nog op zoek naar een origineel Tuono stuur, als je hem kwijt wil heb ik wel interesse.... 8-)
 
Dag RSV mannen..

Na 2 jaar ''licht'' te hebben gereden op mijn 60pk sterke ktm supermoto van 120kg, liep ik tegen een rsv aan. Ik kwam er achter dat zo'n fiets in vergelijking met een racer van japanse afkomst een goedkoper is, en vaak veeel mooier

Ik heb het nu over het vorige model rsv.

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar kan niet egt duidelijk iets vinden over zulke fietsen. Wat zijn de voor en nadelen ervan? Kinderziektes? Onderhoud? Slijtage?

Oftewel, wordt goedkoop uiteindelijk duurkoop??

Hier liep ik namelijk tegen aan:

http://motoren.marktplaats.nl/motor...IDkT9Fev93fYmUYYKv7++/42ibxQ==&fta_ind=1&fs=1

Raden jullie zoiets af/aan en waarom?

Heb het over die van 3500 euro dus. ;)

Alvast thx
 
Laatst bewerkt:
Dat is het oer model mille, zijn in de loop der jaren wel een aantal modificaties geweest o.a. aan de koppeling, zoek anders een '02/'03 mille, die zijn vrijwel probleemloos, de rotax blokken staan ook bekend om de betrouwbaarheid veel meer als het normale onderhoud zul je niet aan de mille hebben, succes met de aankoop!!!!
 
MOTORHEFBRUGGEN (300 & 360 kg)
Hydraulische uitvoering.
Verrijdbaar.
Heffen, uitvoering met de
voet
73100
Hefvermogen (kg)
360
Hoogte (min/max, mm)
220/780
Hoogte (tussenstanden, mm)

420/590/700
Lengte (inclusief oprijplaat, cm)
2.215
Plateau breedte (mm)
480
Gewicht (kg)
92

Prijs incl btw 200 euro af Heerenveen (excl btw 168.07)

ZIE OOK MIJN ANDERE ADVERTENTIES OP MARKTPLAATS .

Van Compressor,luchtleidingnet tot gereedschap
zoekt u een bepaald merk/type vraag offerte aan

Bij wie :

Industrie Service Roffel
Technische handelsonderneming Heerenveen
Pompmakker 12d
8447 GJ HEERENVEEN

ALLEEN OP AFSPRAAK !!!



niet gek die prijs :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan