Alles over MFCD

Wat valt er eigenlijk allemaal onder die verzekering, want ik dacht dat circuit-rijden altijd op eigen risico was :?
 
Is het mogelijk om gewoon even langs te droppen om vanaf de kant toe te kijken??, of kan je niet in de buurt van het circuit komen?

Kom namelijk graag even kijken hoe het er aan toe gaat :)
 
Is het mogelijk om gewoon even langs te droppen om vanaf de kant toe te kijken??, of kan je niet in de buurt van het circuit komen?

Kom namelijk graag even kijken hoe het er aan toe gaat :)

Langs de kant mag helaas niet :(
Misschien van een afstand wel te zien ?
 
Wat valt er eigenlijk allemaal onder die verzekering, want ik dacht dat circuit-rijden altijd op eigen risico was :?
Je hebt een eigen risico van 675 euro per schadegeval.

Een schade dient direct onder aandacht van uw
freebike instructeur gebracht te worden.

Staat in die brief.
 
maar eh, jullie moeten op dat circuit natuurlijk niet verder gaan als de 2e versnelling!

Anders word ik 6 keer gelapt ofzo.

Maar eh we leren dus wel kneedownen!

Echt bruut!!
Ik ben vandaag jarig en heb kneepads gevraagd!
kan ik ze zondag gelijk bekrassen!!!!

Joepie!!
 
Op maandag 06 mei 2002 22:50 schreef Simon Vrijhoff het volgende:
Beste deelnemers aan de MFCD,

Hierbij even een reactie i.v.m. de MFCD van a.s. zondag. Ik heb frisdrank ingekocht voor de deelnemers. Deze is gratis te halen in de FreeBike auto die op de heuvel staat tijdens het laatste onderdeel. Dus de droge kelen kunnen worden nat gemaakt. Wat de dagverzekering betreft: graag contant GEPAST geld meenemen omdat men ter plaatse NIET kan pinnen. Kom op tijd (tussen 08.00 en 08.30 uur) en zorg voor een volle bezinetank.
Tot zondag!!!

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff :]
Dat sluit perfect aan op m'n vraag:
Zijn er ook benzinestations in de buurt daar? Vast wel, maar waar?
 
hmm...2x texaco bij de ingang? niet echt.

Als U van de snelweg afkomt en even een paar honderd meter richting lelystad rijd vind U aan de rechterhand een BP en aan de linkerkant een Shell.
Komende vanuit harderwijk kan je dus ook even doorrijden langs het vliegveld richting lelystad om deze 2 tankstations te bezichtigen, OF een aantal kilometers NA harderwijk aan de linkerkant en rechterkant een Shell (MFCD is nog 10 minuten verder rijden.. :)
 
hmm...2x texaco bij de ingang? niet echt.

Als U van de snelweg afkomt en even een paar honderd meter richting lelystad rijd vind U aan de rechterhand een BP en aan de linkerkant een Shell.
Komende vanuit harderwijk kan je dus ook even doorrijden langs het vliegveld richting lelystad om deze 2 tankstations te bezichtigen, OF een aantal kilometers NA harderwijk aan de linkerkant en rechterkant een Shell (MFCD is nog 10 minuten verder rijden.. :)

Pas echter wel op! ook op deze weg naar het bezinestation wordt vaak geflitst en zelfs gelazerd!!!

Enne verder, ik heb eventueel nog een slaapplaatje vrij in Almere, en misschien nog meer als men dat makkelijk vind?
 
Hallo Erik,

Stuur even een e-mail naar info@freebike.nl zodat ik je de mailing nogmaals kan sturen per e-mail.

groeten,

Simon Vrijhoff

Ik komt toch! Wel niet op mijn favoriete motor, maar goed. Hoop dat ik dat ding goed genoeg bestuur.

Geld is trouwens overgemaakt! Zal ik een een internetkopie meenemen of zo?
 
Ik komt toch! Wel niet op mijn favoriete motor, maar goed. Hoop dat ik dat ding goed genoeg bestuur.

Geld is trouwens overgemaakt! Zal ik een een internetkopie meenemen of zo?


Waar kom je vandaan uit Almere? Ik woon in Buiten, wellicht kunnen we dit korte ritje samen doen??

Moeten we ffff bij afrit 7 (A6) of op de dijk afspreken.........
 
nog een vraag: over bandenspanning tijdens MFCD

Wat is handig. Gewone straatbandenspanning, of lagere circuitbandenspanning.

Persoonlijk denk ik niet dat bij elke oefening de banden op circuitwarmte komen, of wel.

Dus 2.2 voor en 2.5 achter(normaal) of 2.1 voor en 2.0 achter (meer circuit) :?
 
nog een vraag: over bandenspanning tijdens MFCD

Wat is handig. Gewone straatbandenspanning, of lagere circuitbandenspanning.

Persoonlijk denk ik niet dat bij elke oefening de banden op circuitwarmte komen, of wel.

Dus 2.2 voor en 2.5 achter(normaal) of 2.1 voor en 2.0 achter (meer circuit) :?
Als jij Eska achterop meeneemt zou ik die spanning maar wat hoger zetten. :9 })
 
Waar kom je vandaan uit Almere? Ik woon in Buiten, wellicht kunnen we dit korte ritje samen doen??

Moeten we ffff bij afrit 7 (A6) of op de dijk afspreken.........

Vanuit Almere, de bedoeling is dat BYM ook mee gaat, en nog een Martijn, en Schamperd?
 
Hoe meer zielen hoe meer vreugd.............

Uh, ff een tijd en plek af gaan spreken.

Af- en oprit nummer 7 aan de A6 (dat is toch zo'n 'doodlopende'?) Dat is de S105 (Spectrumdreef) als het goed is.

Bym en Martijn willen tussen 8:00 en 8:15 er zijn. Dus vanaf dat punt om 7:30 (in verband met tanken in Lelystad) op z'n laatst wegrijden, dan moet dat lukken.

Tankstation weet ik te vinden, vliegveld ook, en daar moet het zijn dacht ik. Tenminste ik zie daar het oefenterrein steeds vanuit de lucht...

Zoiets?
 
nog een vraag: over bandenspanning tijdens MFCD

Wat is handig. Gewone straatbandenspanning, of lagere circuitbandenspanning.

Persoonlijk denk ik niet dat bij elke oefening de banden op circuitwarmte komen, of wel.

Dus 2.2 voor en 2.5 achter(normaal) of 2.1 voor en 2.0 achter (meer circuit) :?

Hallo Auke,

Je kunt het beste de gewone bandenspanning aanhouden. Het PIVM circuit heeft een zéér stroef soort asfalt. Daar stond laatst ook een stukje over geschreven in de MOTO73 en die adviseerde hetzelfde.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff
 
Op dinsdag 07 mei 2002 23:20 schreef martinweb.nl het volgende:

Geld is trouwens overgemaakt! Zal ik een een internetkopie meenemen of zo?
Hallo Martin,

Het cursusgeld had al betaald moeten worden vóór 28 april. Tot op heden zijn er nog steeds personen die NIET alles betaald hebben. Indien a.s. zaterdag het bedrag niet op de FreeBike rekening staat is het jammer voor die personen maar die zullen niet mogen deelnemen. Een betalingsbewijs meenemen a.s. zondag is een goed idee.

Met vriendelijke motorgroet,

Simon Vrijhoff
 
Terug
Bovenaan Onderaan