Alles over Motorsale-Rosmalen

Wanneer ga je

  • vrijdag

    Stemmen: 12 41,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 7 24,1%
  • zondag

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29
Nog een paar dingetjes extra waarvoor ik ga kijken (schadetaxatie viel ruim uit)
Ik ga ook nog rond voor een tri-bar koplamp, stretchtank (dus ook ander zadel), spakenboer, led-lichtjes voor in m'n spatbord.
 
Laatst bewerkt:
knukkels bike zal er zeker niet misstaan!
(weet niet of de inschrijf termijn al verstreken is)??

Heb erover gedacht, maar als ik zie wat het niveau de vorige jaren was, dan kan ik nog maar beter even oefenen! Misschien volgend jaar... met een Pan ofzo...
 
er zijn nu ook minder klassen. maar twee geloof ik. dus dan wordt het sowieso al moeilijker.

Maar als er net veel mensen zijn die van de stijl houden, zou je zomaar in de prijzen kunnen vallen!
 
Ik heb 3 jaar geleden meegedaan, op zich wel leuk.

Maar.......'t is een beetje irritant als er van de klasse "custom amerikaans" (toen nog) de 2e en 3e plek werden bezet door Waltz Hardcore showbike's terwijl dit een eigenbouw particulier klasse was.......en nee ik ben niet jaloers, maar wist dat deze 2 motoren een soort magazijnonderdelen grijp actie fietsen waren........
stond er heel mooi in de Big Twin dat ze weet ik niet wat er aan verbouwt hadden, wel een beetje lullig dat ze dan op andere shows bij de stand van waltz staan........
 
Ik heb 3 jaar geleden meegedaan, op zich wel leuk.

Maar.......'t is een beetje irritant als er van de klasse "custom amerikaans" (toen nog) de 2e en 3e plek werden bezet door Waltz Hardcore showbike's terwijl dit een eigenbouw particulier klasse was.......en nee ik ben niet jaloers, maar wist dat deze 2 motoren een soort magazijnonderdelen grijp actie fietsen waren........
stond er heel mooi in de Big Twin dat ze weet ik niet wat er aan verbouwt hadden, wel een beetje lullig dat ze dan op andere shows bij de stand van waltz staan........

i.d.d Particuliere eigenbouw is heel anders te beoordelen dan professionele klasse, met name het budget en de tijd zijn niet met elkaar te vergelijken. Dit jaar wordt particulier en professioneel volgens mij op 1 hoop gegooid :? Beetje jammer, dan hebben de thuis knutselaars geen kans van slagen meer. Zowiezo vind ik de smaak van de bigtwinners niet echt goed. Mooi en duur afgewerkte snobistische catalogus fietsen worden beter beoordeeld dan thuis in elkaar gebakken fietsjes met originele ideeen :X
 
i.d.d Particuliere eigenbouw is heel anders te beoordelen dan professionele klasse, met name het budget en de tijd zijn niet met elkaar te vergelijken. Dit jaar wordt particulier en professioneel volgens mij op 1 hoop gegooid :? Beetje jammer, dan hebben de thuis knutselaars geen kans van slagen meer. Zowiezo vind ik de smaak van de bigtwinners niet echt goed. Mooi en duur afgewerkte snobistische catalogus fietsen worden beter beoordeeld dan thuis in elkaar gebakken fietsjes met originele ideeen :X

Mee eens. Vorig jaar waren er volgens mij zoveel klassen dat je door de bomen het bos niet meer zag. Door alles nu op 1 hoop te gooien sla je echter weer door naar de andere kant. Ik denk dat er wel een onderscheid moet zijn tussen thuisknutselaars en professionele bouwers... tegen L&L of SPS zijn je kansen erg gering...
Aan de andere kant worden dit jaar de fietsen door de deelnemenrs zelf beoordeeld, dat vind ik dan wel weer goed.
 
Hoe dan ook hoop ik wat inspiratie op te doen voor het nog te beginnen project...
Nou maar hopen dat ik de show niet mis.
 
i.d.d Particuliere eigenbouw is heel anders te beoordelen dan professionele klasse, met name het budget en de tijd zijn niet met elkaar te vergelijken. Dit jaar wordt particulier en professioneel volgens mij op 1 hoop gegooid :? Beetje jammer, dan hebben de thuis knutselaars geen kans van slagen meer. Zowiezo vind ik de smaak van de bigtwinners niet echt goed. Mooi en duur afgewerkte snobistische catalogus fietsen worden beter beoordeeld dan thuis in elkaar gebakken fietsjes met originele ideeen :X


tja, dit verschijnsel klopt grotendeels wel ja.
al zijn er natuurlijk toch altijd mensen die ook onwijs gave dingen in hun schuurtje in elkaar schroeven.

Maar ook onder zogenaamde particulieren zijn van die bouwpakketten "rolling chassis" waar je alleen zelf nog maar je onderdelen als tank, spatborden zadel en controls bij uit hoeft te zoeken, op die manier is het natuurlijk ook al een stuk eenvoudiger.

Persoonlijk heb ik veel meer respect voor mensen die in hun eigen schuur met hun eigen handen zoveel mogelijk onderdelen op een leuke manier zelf bedenken, en ook zelf fabriceren!
en als het ff kan ook met weinig budget
 
mwhah ik haal mn ideetjes meer van complete bikes. in de zodiac hall, staan vaak maar twee of dir complete bikes. is meer losse onderdelen
 
lijk me wel leuk om een dagje rond te hangen.
zijn er trouwens ook afgevaardigde van de MC.
wil die clubies ook wel eens vandichtbij zien
 
Terug
Bovenaan Onderaan