Alles over Motorsale-Rosmalen

Wanneer ga je

  • vrijdag

    Stemmen: 12 41,4%
  • zaterdag

    Stemmen: 7 24,1%
  • zondag

    Stemmen: 10 34,5%

  • Totaal aantal stemmers
    29

ed31

MF veteraan
12 jul 2002
1.209
0
Doetinchem
Zo, nog 3 weekjes maar we kunnen er natuurlijk al over gaan neuzelen.
Wie gaat wanneer (car/bikepoolen)?
Waarvoor ga je?
Hoe vond je het?

bla, bla, bla
 
Om zelf maar te beginnen dan: ik ga op vrijdag, iets rustiger.
Laat het nog een beetje afhangen van het weer, maar ik ga waarschijnlijk met de auto (stationwagon voor alle inkopen)
 
Ik ga vrijdag en op de motor (als het mooi weer is)... begint om 12:00 toch?
Motorshow bekijken, koffie drinken met Ed en wat spullen kopen op de rommelmarkt (tank, 21" wiel)
hmmm... hoe krijg ik die trouwens mee terug op de motor :?
 
Ik ga vrijdag en op de motor (als het mooi weer is)... begint om 12:00 toch?
Motorshow bekijken, koffie drinken met Ed en wat spullen kopen op de rommelmarkt (tank, 21" wiel)
hmmm... hoe krijg ik die trouwens mee terug op de motor :?

Gewoon ter plekke verwisselen en die andere zooi verkopen.
Begint inderdaad om 12 uur.
 
He fijn, weer lekker neuzelen om de banaanscore naar beneden te krijgen. (sta ik al negatief?)

Ok, dus zoals ik het begrijp kunnen we alles wat we kopen bij Ed in de wagen kwijt en brengt hij het zaterdag bij iedereen thuis.
Bedankt Ed!

Ik ga mijn uiterste best doen om vrijdag te gaan. Als het niet kan neem ik denk ik wel ontslag.
Wil ook graag op de motor als het weer okay is. Knukkel, kom je mij dan ophalen?

Ik ga, zoals wellicht verwacht, om de Snap-on meneer een griptang op de duim te zetten. Verder even oriënteren voor een projectje.

Willen jullie mij helpen onthouden dat ik een stapel catalogi mee jat bij Snap-on?

tot dan.
 
He fijn, weer lekker neuzelen om de banaanscore naar beneden te krijgen. (sta ik al negatief?)

Banaanscore telt niet mee als je in "choppers" reageert.
Banaanscore telt alleen als je in niet motor-gerelateerde topics zit, zoals off-topic.

Vwb jouw geneuzel over het bezorgen: prima, op eigen risico. Ik moet je er wel op wijzen dat er nog wel eens wat uit wil vallen
 
Ik ga sowieso op de motor. Openbaar vervoer heeft een beetej afgedaan, en een auto heb ik niet.
Zie het alleen wat minder zitten met kutweer, want ik heb hem net helemaal schoon...
 
Ik ga sowieso op de motor. Openbaar vervoer heeft een beetej afgedaan, en een auto heb ik niet.
Zie het alleen wat minder zitten met kutweer, want ik heb hem net helemaal schoon...

Je kan gewoon met Ed meerijden. Hijkomt je wel halen. Neem alleen voor de zekerheid wat spanbanden en je helm mee.
 
Ik ga sowieso op de motor. Openbaar vervoer heeft een beetej afgedaan, en een auto heb ik niet.
Zie het alleen wat minder zitten met kutweer, want ik heb hem net helemaal schoon...

Joh, je rijdt er toch elke dag op???
Tegen de tijd dat Motorsale is, is je fiets allang weer vuil.

Bij de weg, je signature is een beetje wazig.... :?
 
Joh, je rijdt er toch elke dag op???
Tegen de tijd dat Motorsale is, is je fiets allang weer vuil.

Bij de weg, je signature is een beetje wazig.... :?
Is gefikst, en inderdaad, ik rijd er elke dag op, maar ik stond daarnet bijna te kwijlen... Zat serieus te overwegen om met de fiets naar mijn werk te gaan... :? Uiteraard gaat dat niet door... :]
 
ik ben een paar keer op zondag geweest en een keer op zaterdag.
allebei druk.

Maar ja. als we (cindy wil ook weer mee) op vrijdag willen, moeten we allebei vrij pakken, en das niet altijd even makkelijk. vandaar zal t wel in t weekend worden
 
Vrijdag, zaterdag, zondag.......... We staan er zelf dus :} Kom ff gezellig een praatje met ons maken bij de rataplan ratbikestand.

In de nieuwe bigtwin, blz 50 staat een foto van vorig jaar, met o.a. mijn bike (die Ironhead) en dat menneke op de achtergrond ben ik :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan