Allo Allo!

Rayes

MF veteraan
5 aug 2010
1.537
0
Hello there MF'ers!

Na vaak tegen het motor-forum beeld te hebben aangekeken via een goeie vriend die motor rijdt, uiteindelijk zelf ook geregistreerd nu ik eindelijk een motor heb en bezig ben met het rijbewijs. Maandag mijn eerste les gehad en vrijdag de volgende 2 uurtjes, en nu al verslaafd eigenlijk!

Ik ben Danny, 25 jaar en woonachtig in Den Haag. Sinds anderhalve week de trotse eigenaar van een "Yamaha YZF600R Thundercat"! Nu hij in de achtertuin stond kon ik me er niet van weerhouden om gelijk maar te gaan lessen en hoop spoedig als ik er klaar voor ben op mijn eigen motor rond the cruisen!

Na een tochtje van Scheveningen (waar we de motor opgehaald hebben) naar Loosduinen van de week met maximaal 35kmp/h op de teller -O- omdat blijkbaar de accu zo goed als dood was en hij gewoon niet harder wilde :/, vandaag de motor samen uitgeprobeerd op volle kracht met een nieuwe accu, en dat ging SUPPAAAH *O* !

Een fototje kan natuurlijk niet missen bij het voorstellen:

39800_141312119231630_100000585292320_307015_6982845_n.jpg


Cheers,
Danny
 
Welkom! *O*

Veel succes met lessen en veel veilige kilometers toegewenst. Leuke motor! ;)
 
Welkom!!!

Wat een lelijk ding.... De mijne is veel mooier O-)
full



Misschien komen we elkaar nog wel is tegen in Den Haag. Succes met lessen i.i.g.
 
Laatst bewerkt:
*kijkt snel in zijn eigen tuin* !Hij staat er nog!

en ik had me nog wel zo geschoren voor de foto :( -O-


Wie weet zien we elkaar nog wel in Den Haag inderdaad, kan echt niet wachten.. Ik zal en moet afrijden! NU! hahaha...
 
Terug
Bovenaan Onderaan