Allrisk verzekering afsluiten

Nick_66

MF'er
27 jun 2007
114
1
Eind deze maand wordt mijn nieuwe motor geleverd en deze wil ik allrisk gaan verzekeren.

Bij welke maatschappij is dit nu het voordeligst om te doen?

Ik kan bij mijn huidige verzekeringsmaatschappij ervoor kiezen de nieuwwaarde van de motor de eerste 3 jaar mee te verzekeren. Tevens wil ik ook een opzittende verzekering.

De verzekerde condities; WA + Volledig Casco + Schadeverzekering voor Opzittende.
Premie per maand bedraagt; € 54,- inclusief 3 jaar nieuwwaarde ; € 65,-

Vind dit toch beste behoorlijk aan de prijs en vraag mij af of er nog goedkopere alternatieven zijn?

Ben benieuwd naar de ervaringen van de forum leden hier!
 
dat hangt sterk af van waar je woont en wat voor stallingsverplichtingen je acceptabel vind wat voor motor het is. het is een kwestie van offertes opvragen en de voorwaarden nalezen. want die voorwaarden verschillen sterk per aanbieder. dus met de info die je verstrekt hebt wordt dat erg lastig om de goedkoopste te vinden en dan nog kan het zo zijn dat je bij voorbeeld niet aan de stallingseisen kan of wilt voldoen.
 
Ik heb m bij de ANWB verzekert, kan vast goedkoper,
maar bevalt daar wel, goede afhandeling als er eens wat is.
 
Spotgoedkoop... €65,- per maand.

Een klant van mij betaald €400,- per maand.

Dit zegt dus helemaal niets.

Wat is jouw leeftijd, hoeveel schadevrije jaren, waar woon je, wat zijn de aanvullende voorwaarden?

Hier is niets zinnigs over te zeggen, per geval kan het van maatschappij tot maatschappij schelen wat de goedkoopste is. Maar staar je niet alleen blind op het bedrag, de voorwaarden en wat er precies gedekt is moet je ook in ogenschouw nemen.
 
Eind deze maand wordt mijn nieuwe motor geleverd en deze wil ik allrisk gaan verzekeren.

Bij welke maatschappij is dit nu het voordeligst om te doen?

Ik kan bij mijn huidige verzekeringsmaatschappij ervoor kiezen de nieuwwaarde van de motor de eerste 3 jaar mee te verzekeren. Tevens wil ik ook een opzittende verzekering.

De verzekerde condities; WA + Volledig Casco + Schadeverzekering voor Opzittende.
Premie per maand bedraagt; € 54,- inclusief 3 jaar nieuwwaarde ; € 65,-

Vind dit toch beste behoorlijk aan de prijs en vraag mij af of er nog goedkopere alternatieven zijn?

Ben benieuwd naar de ervaringen van de forum leden hier!

Bijna 130 euro hier voor de auto. Per maand, all risk.
En dan heeft het ding nu wat lakschade op het dak wat 550 euro kost om te repareren (licht roestplekje verwijderen en opnieuw spuiten.) Ik ben er voor verzekerd, maar het kost mij dan 3500 euro over 5 jaar!!!!! |( |( |( |(

Nu rijd je een motor eerder economisch total loss dus in dat opzicht kan het rendabel zijn.


Ik heb geen minpunten of vervelend verleden. E65 teken ik direct voor (ben de 30 al enige tijd gepasseerd dus daar ligt het ook niet aan).

Mijn GSXR uit 2008 is ongeveer 25 euro per maand, WA+ .

Alles bij Unive.
 
Laatst bewerkt:
Ik betaal voor mijn 2017 Yamaha R3 bij Centraal Beheer Achmea 142 euro per maand.
Ik heb nog de leeftijd die in de 'risicogroep' zit, en 1 schade jaar. dus jullie hebben niet zoveel te klagen.
 
Weet niet of je in Brabant of Zeeland woont maar ik zit zelf bij ZLM. 35 euro per maand All Risk met ongevallen opzittende voor een 2016 MT-07.
 
Er ontbreken teveel gegevens om er iets zinnigs over te zeggen. Ik betaal ook €65 per maand met drie jaar nieuwwaarde en dat is voor een full options BMW wel een redelijk bedrag (met maximale schadevrije jaren) Ik geloof dat de brutopremis iets van €1650 per jaar is.
Maar het kan uitmaken wat je leeftijd is, wat voor soort motor enz, en natuurlijk je schadevrije jaren.
en alle waar naar zijn geld, hele goedkope verzekeringen willen nog al eens moeilijk doen als het op uitkeren aankomt(sommige dure ook trouwens :+
 
Probeer hier eens is een sponsor van de MAG

MAG verzekeringen | Veldhuis Advies

Bedankt voor de link. Zal eens contact opnemen met hun.

Heb nu een aantal premieberekeningen gedaan bij verschillende verzekeraars en kom toch echt lager uit dan de premieberekening van onze financiele adviseur. Heb dit gedaan bij KNMV, ANWB en ASR. Bij ASR hebben we onze verzekeringen lopen en als ik daar een premieberekening maak kom ik ook lager uit. Beetje vreemd dat onze financiele adviseur hoger uitkomt. Gelijk maar een mail gestuurd.

Ik rij nu meer dan 26 jaar schadevrij en ben inmiddels 52 jaar. Ga een Yamaha Tracer 900 GT rijden en rij per jaar niet heel veel kilometers. Ben wat dat betreft een mooiweer rijder en rij ook niet in de winter.

Deze maand gelukkig nog de tijd om even te shoppen naar een goede betaalbare verzekering.....
 
Laatst bewerkt:
Unive betaal ik 52 euro all risk met 3 jaar nieuw waarde garantie. En de beste voorwaarden kwa stalling. Ook in buitenland. Veel verzekeraars hebben vage voorwaarden voor als je op vakantie bent.

Ik heb een africa twin crf1000
 
Heb 2 weken geleden mijn nieuwe motor opgehaald en daar voor een paar avondjes ook aan het kijken geweest van hoe of wat maar voor mij was de ANWB de goedkoopste , net geen 50 euro pm , all risk , 3 jaar nieuwwaarde garantie en alles aan gevinkt wat je kon aanvinken .
Ook gelijk ANWB lid geworden , krijg je extra korting .
 
€65? Ik zie echt niet waar de schoen wringt. Zet het eens even af tegen de waarde (wat voor motor hebben we het eigenlijk over?).

Ik betaalde voor mijn eerste motor als 18 jarige ruim €170 in de maand voor een allrisk, op een dagwaarde van €5000.
 
€65? Ik zie echt niet waar de schoen wringt. Zet het eens even af tegen de waarde (wat voor motor hebben we het eigenlijk over?).

Ik betaalde voor mijn eerste motor als 18 jarige ruim €170 in de maand voor een allrisk, op een dagwaarde van €5000.


170 pm , pfff veel geld , mijn zoon , (18 jaar) nu 19 en betaald 68 euro pm all risk , met 3 jaar nieuw waarde garantie en op zittenden , accesoires , enz. 68 euro pm voor een nieuwe ktm rc 125 , dus vind ik een zeer groot verschil .
 
Dit is ook mede afhankelijk van wat voor beveiligingssystemen op de motor zitten (m1, m2), en uiteraard je woonplaats, schadevrije jaren etc.
Ik wil gerust even voor je kijken wat de kosten per maand zouden zijn, je mag me altijd je gegevens in een privebericht doorsturen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan